papillon kirjoitti: Mahtaisiko olla niin että Awan tekemät itsemoderoinnit ovat jotenkin ongelmallisia?
Mitkä ihmeen itsemoderoinnit, jospa laittaisit säännöistä sen kohdan jossa kielletään oman tekstin muuttaminen, varsinkin kun siihen ei kukaan ole vielä vastannut.
Onko jossain kielto oman kirjoituksen muuttamisesta/muokkaamisesta, tai kirjoitusvirheiden korjaamisesta? Onko kiellettyä mahdollisten selventävien lisäysten tekeminen tekstiin tai muutoin muokata omaa tekstiä luettavampaan muotoon?
Ymmärrän hyvin, että palstan kannalta on huono asia jos tekstejä muutellaan sen jälkeen, kun niihin joku on jo vastannut - ja sailloinkin jos juuri siihen ko. viestiin tai sen sisältöön on vastineessa viitattu - ja sen jälkeen muuttaakin omaa viestiään. Se on väärin ja sotkee palstan luettavuutta.
Itse toimin aina niin, että palsta säilyisi mahdollisimman mukavana lukea - ja siihen kuuluu esimerkiksi toisen tekstin turhan lainaamisen välttäminen, mikäli vastaan siihen seuraavana. Mielestäni on aivan turha lainata edellistä tekstiä kokonaan jos vastaan siihen hyvin todennäköisesti seuraavana, eli lähes välittömästi kun se palstalle on ilmestynyt
Onhan näitäkin nähty, jonkun kirjoittajien toimesta, joka pika pikaa lainaa toisen tekstin ja sitten moittii kun toinen on korjannut tekstiään. Aika säälittävää, itselleni näin on käynyt tämän nimeämättömän nikin suhteen, ja tuolloin korjauksia tehdessäni en ole kertakaikkiaan ehtinyt korjata, ehkäpä juuri kirjoitusvirheitä, tai muokata tekstiä mukavammin luettavaksi, ennen hänen lainaustaan, joka on tehty n. 10 sekunnin kuluttua siitä, kun viestin olen palstalle lähettänyt.

ja ehkäpä hän on sitten kiireen vilkkaa toimittanut aineistoa ylläpidolle - "nyt on tapahtunut suuri vääryys - apua apua "
No se nyt ei kuulu tähän, vaan minua kiinostaa tämä papillonin väite, jostakin turmiollisesta itsemoderoinnista. Laita papillon siitä minulle selvitys, vaikka yv nä niin selvitetään mistä on kysymys. Kiitos.