Hame-Jessen jankkausketju

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

JasseHames
Perry Mason

Re: Hame-Jessen jankkausketju

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

JasseHames kirjoitti: La Marras 22, 2025 1:54 pm "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläinen, onko tämä tieto
Korpisoturi kirjoitti: Ti Elo 31, 2021 3:17 pm
Stobbart kirjoitti: Ti Elo 31, 2021 2:36 pm Siis olet varma, että Rytkösen vanhempi poika on opiskellut joskus Hankenilla? Mihin tietosi perustuu?
Kyllä, täysin varmasti on opiskellut. Useampi Hankenilla samaan aikaan opiskellut tuttu varmistanut asian ja, että kyseessä on juurikin tuo epäilty poika.
peräisin niiltä ajoilta, kun sinä ja "Korpisoturi"-sivupersoonasi asuitte Helsingissä?

"Kosti", et huijaa lapsellisine multinikkeilyinesi enää ketään.
"Kosti", mikset vastaa kysymyksiin...

Oletko samaa mieltä alla olevan lainauksen sisällöstä kuin hyvin mahdollisesti ANP-sivupersoonasi:
Quorthon kirjoitti: Su Syys 15, 2024 5:22 pm Outoa sun multinikkeilyssä on se, että teet sitä ilman nähtävissä olevaa motiivia, etkä pysty sitä myöntämään, vaikka se on jo käytännössä todistettu. Se ei ole väärin tai vastoin sääntöjä, mutta pidän sitä erikoisena.
On siis helppo ymmärtää, miksi et halua myöntää olevasi sama henkilö kuin "Korpisoturi".
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
JasseHames
Perry Mason

"Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläinen, vastaapa nyt, oletko samaa mieltä "Quorthonin" kanssa tästä:
Quorthon kirjoitti: Su Syys 15, 2024 5:22 pm Outoa sun multinikkeilyssä on se, että teet sitä ilman nähtävissä olevaa motiivia, etkä pysty sitä myöntämään, vaikka se on jo käytännössä todistettu. Se ei ole väärin tai vastoin sääntöjä, mutta pidän sitä erikoisena.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
JasseHames
Perry Mason

JasseHames kirjoitti: Pe Marras 07, 2025 10:29 pm
Rescuer kirjoitti: Ke Marras 05, 2025 6:29 pm
JasseHames kirjoitti: Ti Marras 04, 2025 11:33 pm "Kosti", kerrohan tämän ylilääkärin nimi, jotta päästään selvittämään, onko hänellä lähellekään samanlainen käsitys asiasta... Tällä ylilääkärillä on myös varmasti parempaa asiantuntemusta siitä, onko eri uskontokuntiin kuulumisella ja skitsofrenialla tieteellisessä mielessä syy-yhteys.
Hame-Jesse taas sekoittaa henkilöt peukkupsykoosissaan, mutta sehän ei ole mitenkään uutta.
Siitä harjoittelusta kun on jo 25 vuotta, niin luuletko että enää muistan kuka siellä silloin oli osaston ylilääkärinä?
Mikset kysy siellä Niuvanniemellä hoitavalta lääkäriltäsi, onko alttiudella liittyä eri uskontokuntiin syy-yhteyttä skitsofreniaan?
Etpä tietenkään muista. Et pysty siis kertomaan mitään, minkä kautta asian pystyisi tarkistamaan. Syy on selvä: se olikin vain mielisairasta paskaasi.
Rescuer kirjoitti: Ke Marras 05, 2025 6:29 pm
JasseHames kirjoitti: Ti Marras 04, 2025 11:33 pm"Kosti", miksi kirjoittelet eri nimimerkeillä foorumille mielisairasta paskaasi faktana?
Hame-Jesse, miksi psykoottisena jatkuvasti sekoitat henkilöt keskenään? Miksi projisoit omat mielenterveysongelmasi muihin? Eikö sinulla ole siellä Niuvanniemessä lääkitys kunnossa?
Enköhän tunnista "Kostin" yhtä varmasti kuin sinä tunnistat "putsarin":
Rescuer kirjoitti: Ti Marras 04, 2025 5:04 pm ^
Valitettavasti kaikki noista ei ole vielä lopullisesti poistettuja.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
"Rescuer", kerro lisää siitä, miten tunnistat "putsari"-multinikin? Voinko siis minä samalla logiikalla tunnistaa "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläisen multinikkejä?
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

JasseHames kirjoitti: La Tammi 03, 2026 10:12 pm "Rescuer", kerro lisää siitä, miten tunnistat "putsari"-multinikin? Voinko siis minä samalla logiikalla tunnistaa "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläisen multinikkejä?
"Hame-Jesse", voit tuolta käydä lukemassa mistä putsarin tunnistaa: https://murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?t=21030
Pakkomielteisten harhojesi takia kuvittelet kaikkien olevan Kostin multinikkejä. Siihen ei auta kuin hakeutuminen Niuvanniemeen tai Vanhaan Vaasaan.
Putsarin multinikkeilystä tietää ylläpitoa myöten suurin osa forumin käyttäjistä, mutta jostain syystä sinä ole ainut joka näkee kaikki kanssasi eri mieltä olevat "Kostin" multinikkeinä...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
JasseHames
Perry Mason

Rescuer kirjoitti: La Tammi 03, 2026 11:04 pm
JasseHames kirjoitti: La Tammi 03, 2026 10:12 pm "Rescuer", kerro lisää siitä, miten tunnistat "putsari"-multinikin? Voinko siis minä samalla logiikalla tunnistaa "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläisen multinikkejä?
"Hame-Jesse", voit tuolta käydä lukemassa mistä putsarin tunnistaa: https://murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?t=21030
Pakkomielteisten harhojesi takia kuvittelet kaikkien olevan Kostin multinikkejä. Siihen ei auta kuin hakeutuminen Niuvanniemeen tai Vanhaan Vaasaan.
Putsarin multinikkeilystä tietää ylläpitoa myöten suurin osa forumin käyttäjistä, mutta jostain syystä sinä ole ainut joka näkee kaikki kanssasi eri mieltä olevat "Kostin" multinikkeinä...
Hienoa, sittenhän minäkin pystyn tunnistamaan vastaavalla tavalla "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläisen sukkanuket/sivupersoonat: viewtopic.php?p=1926791#p1926791

Toisaalta en ole tunnistanut "putsaria" ainakaan niissä ketjuissa, joihin olen vähän aktiivisemmin osallistunut. Onko mielestäsi myös niin, että vain hyvin huomattavat henkilöt pystyvät tunnistamaan "putsarin"? Eikö ole mielenkiintoista, että "putsarin" tunnistaa palstalla pari kuukautta ollut nimimerkki:
JasseHames kirjoitti: Su Joulu 21, 2025 11:46 pm
Eskimopuikko kirjoitti: La Joulu 13, 2025 11:13 pm Onhan putsarilla kasa noita nikkejä käytössä, joista osa on jäähyllä ja osa ei
Olen ollut foorumilla kohta viisi vuotta mutta oikeastaan en tiedä mitään mistään "putsarista". Sinä olet ollut foorumilla rekisteröityneenä alle kuukauden. Mistä sinä siis tiedät? Oletko nimimerkki "Kostin" tavoin seuraillut foorumia muka rekisteröitymättömänä parikymmentä vuotta... vai oletkohan vain samaisen idiootti-työkyvyttömyyseläkeläisen eräs sukkanukke.
Onko siis "Eskimopuikko" sukkanukkesi?

Kerro lisää niistä houreistasi, joissa kuvittelet jollain psykiatrisella osastolla suurimman osan potilaista olleen jehonvan todistajia. Minkä muiden uskontojen harjoittajia tunnistit potilaiden joukosta, kuinka monta heitä oli ja oliko osaston ylilääkäri niidenkin houreidesi suhteen muka samaa mieltä?
Rescuer
Watson itse

JasseHames kirjoitti: Su Tammi 04, 2026 12:15 am Toisaalta en ole tunnistanut "putsaria" ainakaan niissä ketjuissa, joihin olen vähän aktiivisemmin osallistunut. Onko mielestäsi myös niin, että vain hyvin huomattavat henkilöt pystyvät tunnistamaan "putsarin"?
Jostain syystä putsarin pystyy tunnistamaan varmaan 90 % forumin aktiivisista kirjoittajista, mutta vain kaltaistesi OCD-potilaiden mielestä kaikki erimieltä olevat ovat "sukkanukkeja".
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
JasseHames
Perry Mason

Rescuer kirjoitti: Su Tammi 04, 2026 8:41 am
JasseHames kirjoitti: Su Tammi 04, 2026 12:15 am Toisaalta en ole tunnistanut "putsaria" ainakaan niissä ketjuissa, joihin olen vähän aktiivisemmin osallistunut. Onko mielestäsi myös niin, että vain hyvin huomattavat henkilöt pystyvät tunnistamaan "putsarin"?
Jostain syystä putsarin pystyy tunnistamaan varmaan 90 % forumin aktiivisista kirjoittajista, mutta vain kaltaistesi OCD-potilaiden mielestä kaikki erimieltä olevat ovat "sukkanukkeja".
Tunnet siis "aktiivikirjoittajien" mielipiteet muka noin hyvin... Ehkä se johtuu siitä, että n. 50-90 prosenttia niistä on sukkanukkejasi/sivupersooniasi.

Jos jollain muuten on pakko-oireita, niin pääsivupersoonallasi/perusidentiteetilläsi "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläisellä, joka on myöntänyt, ettei pakko-oireiltaan pysty sitomaan edes kengännauhojaan.

Ps. On todella mielenkiintoista, miten en saisi huomautella "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläisen sivupersoonista/sukkanukeista mutta sinä saat vinkua tällä Lautamies-alueella jostain "putsaristasi". Tällainen kaksoisstandardi sai minut epäilemään sinua entistä vahvemmin "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläisen sivupersoonaksi/sukkanukeksi. Taidat käydä sivupersooninesi/sukkanukkeinesi jotain multinikkisotaa "putsarin" kanssa tällä foorumille. Muulla tavallahan tuo ei selity.
Jani Pervo

Viesti Kirjoittaja Jani Pervo »

Mielisairasta jankkausta. Puolin ja toisin.
JasseHames
Perry Mason

Jani Pervo kirjoitti: Su Tammi 04, 2026 4:12 pm Mielisairasta jankkausta. Puolin ja toisin.
Olet rekisteröitynyt eilen ja tuo on kolmas viestisi. Mielenkiintoista. Mielisairauden uhalla uskallan epäillä, että olet "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläisen uusimpia sukkanukkeja.
Jani Pervo

JasseHames kirjoitti: Su Tammi 04, 2026 4:46 pm
Jani Pervo kirjoitti: Su Tammi 04, 2026 4:12 pm Mielisairasta jankkausta. Puolin ja toisin.
Olet rekisteröitynyt eilen ja tuo on kolmas viestisi. Mielenkiintoista. Mielisairauden uhalla uskallan epäillä, että olet "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläisen uusimpia sukkanukkeja.
Saat voimaa elämääsi tuosta paranoidisuudestasi, ymmärrän.
Bird
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Bird »

Kas, sullakin on oma ketju täällä.
Vaikken läheskään kaikkea (tai en oikeastaan mitään) ole lukenutkaan, niin aiemmasta päätellen - onhan sulla nyt aikamoiset oltavat näissä minfon ristitulissa. Hyvin näytät pärjäävänkin silti. Lisää silti ihmeessä kuitenkin sitä vaihtelua, mistä "vastustajiasi" konfrontoit.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Kosti »

^Niin kyseinen tyyppi fantasioi ( vielä viime vuoden puolella ainakin) useissa viesteissään siitä, kuinka toinen foorumilainen olisi joutunut lapsena isänsä verisesti perseraiskaamaksi. Mutta ehkä se on nykymaailman mittapuulla ihan fine ja tervettä.
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
Rescuer
Watson itse

Bird kirjoitti: Ti Tammi 06, 2026 1:31 am Kas, sullakin on oma ketju täällä.
Tein Hame-Jesselle oman ketjun siinä toivossa, että siirtäisi tänne jokaiseen ketjuun tunkemansa jankkaamisen ja jättäisi muut ketjut rauhaan. Ei hirveästi auttanut...
JasseHames
Perry Mason

Kosti kirjoitti: Ke Tammi 07, 2026 6:51 am ^Niin kyseinen tyyppi fantasioi ( vielä viime vuoden puolella ainakin) useissa viesteissään siitä, kuinka toinen foorumilainen olisi joutunut lapsena isänsä verisesti perseraiskaamaksi. Mutta ehkä se on nykymaailman mittapuulla ihan fine ja tervettä.
"Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläinen, sinun kannattaisi edes itsesi vuoksi lopettaa patologinen valehtelu. Olen esittänyt teorian, että dissosiatiivinen identiteettihäiriösi johtuu lapsuudessa kokemastasi erittäin julmasta ja pitkäkestoisesta kaltoinkohtelusta ja seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Teoria on ainakin siinä mielessä perusteltu, että em. syyt ovat tyypillisiä dissosiatiiviselle identiteettihäiriölle, joka sinun tapauksessa ilmenee myös jatkuvana sukkanukkejen luomisena tälle foorumille. Käytät mm. nimimerkkiä "Ross Sullivan", ja uusin nimimerkkisi taitaa olla "Jani Pervo".
Jani Pervo

JasseHames kirjoitti: Ke Tammi 07, 2026 3:18 pm
Kosti kirjoitti: Ke Tammi 07, 2026 6:51 am ^Niin kyseinen tyyppi fantasioi ( vielä viime vuoden puolella ainakin) useissa viesteissään siitä, kuinka toinen foorumilainen olisi joutunut lapsena isänsä verisesti perseraiskaamaksi. Mutta ehkä se on nykymaailman mittapuulla ihan fine ja tervettä.
"Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläinen, sinun kannattaisi edes itsesi vuoksi lopettaa patologinen valehtelu. Olen esittänyt teorian, että dissosiatiivinen identiteettihäiriösi johtuu lapsuudessa kokemastasi erittäin julmasta ja pitkäkestoisesta kaltoinkohtelusta ja seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Teoria on ainakin siinä mielessä perusteltu, että em. syyt ovat tyypillisiä dissosiatiiviselle identiteettihäiriölle, joka sinun tapauksessa ilmenee myös jatkuvana sukkanukkejen luomisena tälle foorumille. Käytät mm. nimimerkkiä "Ross Sullivan", ja uusin nimimerkkisi taitaa olla "Jani Pervo".
Minähän olen sinun sukkanukke. Etkö enää muistanut, tiedostanut tuota? Pidä ne sukkanukkesi maltillisissa määrissä, niin ei mene aivot solmuun.
Vastaa Viestiin