Sossu rahoittaa uuden jos olisi takavarikoitu. Hame kuuluu kulttuurilillisistä syistä etuuksiin. Lähde vaimoni joka on sossu.
Nainen vei hameensa piilotaskuissa 120 litraa moottoriöljyä
-
Puhelinkortti
- Javier Pena
Re: Nainen vei hameensa piilotaskuissa 120 litraa moottoriöljyä
Niin saavat tietyin väliajoin uuden hameen yhteiskunnan laskuun. Olisiko ollut parin vuoden välein Hame teetetään ompelijalla, joka erikoistunut näihin. Ompelijat ovatkin näitä harvinaisia työssä käyviä.Puhelinkortti kirjoitti: La Tammi 10, 2026 4:48 pmSossu rahoittaa uuden jos olisi takavarikoitu. Hame kuuluu kulttuurilillisistä syistä etuuksiin. Lähde vaimoni joka on sossu.
Niin, ei niitä kukaan normaali palkkaisi töihin. Tuossakin tapauksessa palkka on tulonsiirto.Shakawkaw kirjoitti: La Tammi 10, 2026 5:14 pmNiin saavat tietyin väliajoin uuden hameen yhteiskunnan laskuun. Olisiko ollut parin vuoden välein Hame teetetään ompelijalla, joka erikoistunut näihin. Ompelijat ovatkin näitä harvinaisia työssä käyviä.Puhelinkortti kirjoitti: La Tammi 10, 2026 4:48 pmSossu rahoittaa uuden jos olisi takavarikoitu. Hame kuuluu kulttuurilillisistä syistä etuuksiin. Lähde vaimoni joka on sossu.
-
hikkykostaja2002
Bää bääSlaikka kirjoitti: La Tammi 10, 2026 4:34 pmVain ihmisen alin ruumiillistuma on tekemisissä mustalsisten kanssa.hikkykostaja2002 kirjoitti: La Tammi 10, 2026 3:58 pm mä oon jo 6 vuoden ajan ostanu lähes kaiken tarvittavan kaalee tutuilta kivalla -50% alella kaupan hintoihin verrattunadieseliä saa euron litra suoraan rekan tankista haettuna näiden kautta, tyhjä kanisteri vaan vaihdossa täyteen ja louvoa niin homma toimii
![]()
makselkaa te idiootti persu lampaat vaan kiltisti niitä kusetushintoja, me järkevät ihmiset lopetettiin jo covidin aikaan noi hommat.![]()
Tämän täytyy olla provo, koska ei Murhainfoon noin idioottimaisia mielipiteitä kukaan kirjoittelisi?
Koska kuitenkin tiedän, että on olemassa ihmisiä jotka ajattelevat noinkin lyhytnäköisesti, niin heidän tulisikin hiukan miettiä voisiko itse tehdä jotain näille "kusetushinnoille" millä ne saataisiin hinattua alemmaksi? Ei ne kyllä tuolla ideologilla alaspäin lähde, koska ei nämä varkauden kohteeksi joutuneet autoilijat sitä sovinnolla niele, että polttoainekustannukset nousee ajoista saatuun korvaukseen nähden, tai kauppias siihen, että jauhelihan hävikki nousee,, HE NOSTAVAT palveluidensa hintoja ja maksajiksi kulminoituu tavallinen ihminen joka yrittää hammasta purren tulla omillaan toimeen ja maksaa veronsa asianmukaisesti.
Tästä nähdään ettei tarvikkeita varasteleva mustalainen ole yhtään sen huonompi, kuin samoja hyödykkeitä ale-hinnoilla osteleva idioottikaan.
Samaa kastia ovat,, minä, minä, mulle mulle ja heti,, ilmaiseksi. Näitä iilimatoja löytyy varmasti jokaisesta yhteiskuntaluokasta, mutta yhteistä heille kaikille on vajaamielisyys
Koska kuitenkin tiedän, että on olemassa ihmisiä jotka ajattelevat noinkin lyhytnäköisesti, niin heidän tulisikin hiukan miettiä voisiko itse tehdä jotain näille "kusetushinnoille" millä ne saataisiin hinattua alemmaksi? Ei ne kyllä tuolla ideologilla alaspäin lähde, koska ei nämä varkauden kohteeksi joutuneet autoilijat sitä sovinnolla niele, että polttoainekustannukset nousee ajoista saatuun korvaukseen nähden, tai kauppias siihen, että jauhelihan hävikki nousee,, HE NOSTAVAT palveluidensa hintoja ja maksajiksi kulminoituu tavallinen ihminen joka yrittää hammasta purren tulla omillaan toimeen ja maksaa veronsa asianmukaisesti.
Tästä nähdään ettei tarvikkeita varasteleva mustalainen ole yhtään sen huonompi, kuin samoja hyödykkeitä ale-hinnoilla osteleva idioottikaan.
Samaa kastia ovat,, minä, minä, mulle mulle ja heti,, ilmaiseksi. Näitä iilimatoja löytyy varmasti jokaisesta yhteiskuntaluokasta, mutta yhteistä heille kaikille on vajaamielisyys
Kelasta vaan parit uudet hameet tilaukseen sossun puolelta ja uudestaa rosvoretkille. Seuraava romanitäti hoitaa sitte "vastuunkannon" saa ehdollista. Hameet takavarikoidaan, sossusta uudet tilalle, veronmaksajan piikkiin ja homma kiertää ympyrää.
Ajatella että mustalaiset on uusnatsien akselerationistien tehokkain työkalu ja samalla ne huutelee neekereistä vaikka ovat itse Intiasta alunperin.
Tulee mieleen amerikan jeesus kansan valkoisen ylivallan kannattajat joista puolet on meksikolaisia ja puolet jotain amerikan intiaaneja tai etiopialaisia maahamuuttajia.
Hollywoodin elokuvatuotannon viihdearvon on syrjäyttänyt maailma joka omaa todellisuudessa enemmän parodiaa kuin fiktiiviset elokuvat.
Ajatella että mustalaiset on uusnatsien akselerationistien tehokkain työkalu ja samalla ne huutelee neekereistä vaikka ovat itse Intiasta alunperin.
Tulee mieleen amerikan jeesus kansan valkoisen ylivallan kannattajat joista puolet on meksikolaisia ja puolet jotain amerikan intiaaneja tai etiopialaisia maahamuuttajia.
Hollywoodin elokuvatuotannon viihdearvon on syrjäyttänyt maailma joka omaa todellisuudessa enemmän parodiaa kuin fiktiiviset elokuvat.
-
Puhelinkortti
- Javier Pena
Tiedän yhden ompelijan joka niitä tekee ja hän ei ole mustalainen, vaan kantasuomalainen piika jota mannet käyttävät hyväkseen.Shakawkaw kirjoitti: La Tammi 10, 2026 5:14 pmNiin saavat tietyin väliajoin uuden hameen yhteiskunnan laskuun. Olisiko ollut parin vuoden välein Hame teetetään ompelijalla, joka erikoistunut näihin. Ompelijat ovatkin näitä harvinaisia työssä käyviä.Puhelinkortti kirjoitti: La Tammi 10, 2026 4:48 pmSossu rahoittaa uuden jos olisi takavarikoitu. Hame kuuluu kulttuurilillisistä syistä etuuksiin. Lähde vaimoni joka on sossu.
-
TooColdToRun
- Harjunpää
Laittavatkohan rahtirouvat nuo ”työhameet” verotuksessa tulonhankkimiskuluihin. Kyllähän se jatkuva rahtaaminen työstä käy, ei rahtirouvia voi laiskuudesta syyttää.
- Tähdet kertovat
- Christopher Lorenzo
Polttomoottorit aiheuttavat kaikenlaista riesaa. Ajatelkaa mikä homma, ne öljykanisterit painaa aika paljon. Ei ihme jos lonkat menee ennen eläköitymistä jne.
”puhaltelevat, huutavat ja ympäriinsä huitovat ihmiset aiheuttavat meille pörriäisille valtavasti imago-ongelmia"
-
BLOFELD007
- Harjunpää
Taas silitetään mannepaskojen päätä löysillä tuomioilla, jatkavat varmasti kohta samaa hommaa
Rehelliseksi ja luotettavaksi tunnettu
-
hikkykostaja2002
Nuo "tavalliset ihmiset" joista sinä puhut, ovat ongelmien alku ja juuri.sörsse kirjoitti: La Tammi 10, 2026 7:38 pm Tämän täytyy olla provo, koska ei Murhainfoon noin idioottimaisia mielipiteitä kukaan kirjoittelisi?