Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
No tämän asian sitten voi liittää sitten valehteluittesi pitkään luetteloon, kun kerran kiistätä poistaneesi tekstejäsi? Asia selvä, sinne siis.
Awan ja papillonin kiistat ei sinällään mulle kuulu,mutta en vaan tajuu,missä tää papillonin sanomana valehtelu ilmenee?....jos papillon kerta tommosta väittää ,niin tuokoot sitten asian esille niin,että lukijatkin sen tajuu ilman hakemisia jostain viimmevuoden sivuilta täsä ja NYT!!
Nuo väitteesi on tänne selvitetty ja sinä vetosi suhteen voit ainoastaan tehdä sen, että laitat ne tänne kaikkien nähtäväksi. Voimme yhdessä verrata palstalaisten kanssa millainen raukka oikein olet.
Ai arvelet, no kerron sinulle raukka, että awan turpa tukkiutuu juuri siinä vaiheessa, kun poliisi ottaa tämän murha mysteerion uudelleen selvityksen kohteeksi.
Siihen ei ole kovinkaan pitkä matka, vai mitä mieltä olet raukka?
Raid, mitä järkeä on jakaa tuota kahinaa awan kanssa erilleen, kun koko homma johtuu siitä että et ole vastannut etkä ottanut kantaa niihin viesteihin jotka olen lähettänyt, etkä kysymyksin jotka ovat yllä.
Miten vaikeaa se on vastata onko viestien poistaminen luvallista vai ei?
Siitä ei ole kysymys etteikö awa ole niin tehnyt vaan se että siitä ei piitata. Eli onko se kaikille sitten sallittua vai ei?
Siirsin komenttisi myös tänne, koska täältä löytyy vastaus kaikkiin kysymyksiisi.
Et ole laittanut sääntökohtaa jossa omien viestien korjaaminen olisi kielletty, ja et ole myöskään laittanut (pyynnöistäni huolimatta) sitä kopioimaasi materiaali tänne kaikkien arvioitavaksi - onko luetun ymmärtämisessä vikaa? Tänne on myös selvitetty kaikki tuo idioottimainen pohdintasi joka muuntuu koko ajan.
Oletko koskaan edes lukenut palstan sääntöjä? Tai ymmärtänyt niitä
Konsta, Sariola ja papillon, älkäätten lausuko väärää todistusta lähimmäisistänne, sillä olette itse mitä suurimpia valehtelijoita.
Panen tähän muutaman sellaisen asian, joista ollette minua syyttäneet valehtelijaksi ja erittelenkin ne vielä, joten hävetkää, ja varsinkin konsta ja papillon, sillä teillä luulisi olevan jonkilaista sivisystä, jota taas tuolla hyväksi käytettävällä hölmöllä Sariolalla ei ole.
Sariola, oliko -60 luvun lopulla ja -70 luvun alussa "Sandikan" KRH-komppaniassa palvelusaseena "Pitkä Betsy" lempinimellä tunnettu kivääri, jossa oli stanssattu vuosiluku esim. 1880?
Konsta, onko totta, että AKE:sta saa edelleenkin rekisteritietoja vanhoista prätkistä, kuten Gustafssonin?
Papillon, väitit käyneesi "Sandikassa" intin, no mitä luulet, oliko siellä vielä
-60 luvun lopulla ja -70 luvun alussa käytössä ns. flanelliset "luukkukalsarit" ja palveluspukuna, sota-aikaiset pussihousut?
Muunmuassa näistä asioista te houkat väititte minun valehtelevan, mutta joka ainoa asia on tosi ja helpostikin todistettavissa, kunhan vain kysytte oikeista paikoista.
Jos ette osaa kysyä niitä oikeista paikoista, niin ette te voi muita ihmisiä alkaa omien VÄÄRIEN luulojenne perusteella haukkumaan valehtelijoiksi, jollaisia olette nyt noilla omilla luulotteluillanne itsetänne tehneet.
Siispä tästä lähtien te kolme olette minun mielessäni MURHAINFON SUURIMPIA valehtelijoita, joten teidän on turha syyttää awaa sellaiseksi, jollaisia itse olette.