näin ne hommat toimii ja molemmat hyötyy
mitä ostit mustalaisilta viimeksi?
-
hikkykostaja2002
mitä ostit mustalaisilta viimeksi?
itse ostin taritalta ja rookerilta just koritina 250g tankoja 5e kpl (kaupan hinta: 29,90 €) muutaman ja 40 litraa dieseliä 40 €
rakennetaan rauhaa rotujen välille
-
Ultimaratio2
- Aloitteleva Besserwisser
Re: mitä ostit mustalaisilta viimeksi?
Vaihdoin kaksi lämmintä lonkeroa kullan väriseen Mercedes sormukseen..
Vanhan käytetyn revolverin paskan ja subuja, jotka maksoin feikkirahalla.
-
Vintersorg
- Scooby-Doo
Ostin viisi valkoista kauluspaitaa kapakassa, koska Leiffin takapenkillä parkuva poika tarvitsi maitoa. Sen sijaan Leiffi ottikin tiskillä valkovenäläisen tuplana ja niin jäi parkuva napero ilman ja eukko mulkoili almerassaan. Paidoilla en tehnyt mitään ja annoin ne ensimmäiselle juopolle.
-
nihilopriest
- Armas Tammelin
En ole ostanut mustalaisilta mitään mutta myynyt olen, paskaisen citroen xantian 300e 
En minäkään ole mitään ostanut mustalaisilta, mutta olen myynyt kaksi autoa. Kaksi Mazdaa, hinnoiltaan 680 € ja 220 €, tosin eri kerroilla ja eri mustalaisille.
"Hai sie isäntä ko siul o hieno auto", huohotti lihava mustalaisämmä kun lyllersi mersustaan tuota kalliimpaa Mazdaa katsomaan.
"Hai sie isäntä ko siul o hieno auto", huohotti lihava mustalaisämmä kun lyllersi mersustaan tuota kalliimpaa Mazdaa katsomaan.
Kuollut ryssä on hyvä ryssä.
-
hovinsaari
- Scooby-Doo
Kännykän. Olisiko ollut Nokia 6110 tai jotain sinnepäin. Transaktio suoritettiin "ravintola" Kurvittaressa. Keneltä lie oli varastettu. Oma puhelin oli edellisillan juhlimisessa hukkunut. Tämä silloin ostettu ei ollut se kuitenkaan