Ei tuo tosiaankaan ole ok. Sinulla on vakava päihdeongelma joka vaatii tahdonvastaista hoitoa. 28kk komennus niuvaan. Siellä voit harjoittaa sitten taidetta piirtelemällä paskalla seiniin, tai koristelemalla sillä itseäsi.Kumisilmä kirjoitti: La Tammi 10, 2026 11:25 pm ihan ok toki 67 kuukautta kestänyt käyttöputki näkyy ja tuntuu mut mahdollisuuksia on hoitoon jne...oon siirtymässä myyrmäen vinkin lääkärin hoiviin pois hus paskasta tai niiden käyttäjä vihamielisestä ilmapiiristä.kaikki on valmiina sen kun vaan tartun tilaisuuteen.laihtuminen vei diabetes jutut parempaan suuntaa.ehkä eniten haittaa näön nopea huonontuminen toisella ns ei kumisilmällä en nää enää oikeastaan mitään ja jos jotain ni sokeutta en kestäis ku mies.
Kumisilmä
Re: Kumisilmä
sulla on lapsen käsitys suomen huumepolitiikasta me piriä käyttävät ei päästä hoitoon vaikka polvillaan rukoltais.ei auta puhtaat seulat ei uskoon tulo.itseäni ei auttanut 7 vuoden omatoiminen täysraittius ei perhe ei mikään aina oli asiasta päättävien tahojen kuten kunta/kaupunki/terveydenhuolto mielipide ehdoton ei apua ei hoitoa ei yhtään mitään tukea.SuoMiko kirjoitti: Su Tammi 11, 2026 6:40 amEi tuo tosiaankaan ole ok. Sinulla on vakava päihdeongelma joka vaatii tahdonvastaista hoitoa. 28kk komennus niuvaan. Siellä voit harjoittaa sitten taidetta piirtelemällä paskalla seiniin, tai koristelemalla sillä itseäsi.Kumisilmä kirjoitti: La Tammi 10, 2026 11:25 pm ihan ok toki 67 kuukautta kestänyt käyttöputki näkyy ja tuntuu mut mahdollisuuksia on hoitoon jne...oon siirtymässä myyrmäen vinkin lääkärin hoiviin pois hus paskasta tai niiden käyttäjä vihamielisestä ilmapiiristä.kaikki on valmiina sen kun vaan tartun tilaisuuteen.laihtuminen vei diabetes jutut parempaan suuntaa.ehkä eniten haittaa näön nopea huonontuminen toisella ns ei kumisilmällä en nää enää oikeastaan mitään ja jos jotain ni sokeutta en kestäis ku mies.
miksi siis länkyttää pakkohoidosta ku pelkkä hoitopaikan tarjoaminen usein riittää.ehkä kuulostaa mehukkaammalta sana pakko eli et halua mua hoitoon vaan jollain tavalla rangaista vanhusta jonka elämän viimeistä talvea tässä lusitaan.puhu poju suoraan vaan älä kiertele kyllä laku setä kuuntelee
Antifa Free Palestina
perse reistailee oon vakavasti huolissani.sain perjantaina pari litraa vispikermaa leipäjonosta ja join tietysti kaikki heti pois ilman vispaamisia mun eka addiktio mutsin kertoman mukaan on just kerma join ku kynnelle kykenin kaikista kyläpaikoista kahvikermat niin että lopulta ne jouduttiin piilottaa multa
no joo nyt vedin siis kaks litraa ja perse puskenu verta sekä kivikovia ammuksia siitä asti.
onneks on vielä 6 desiä kermaa kaapissa ni voin ikään ku loiventaa oireita juomalla ne
no joo nyt vedin siis kaks litraa ja perse puskenu verta sekä kivikovia ammuksia siitä asti.
onneks on vielä 6 desiä kermaa kaapissa ni voin ikään ku loiventaa oireita juomalla ne
Antifa Free Palestina
Etkö sinä osaa kirjoittaa suomea? Vai viekö kiima pisteet ja pilkut ja isot kirjaimet?
Säälin näin vihaa täynnä olevaa ihmistä.
JanitaSlim kirjoitti: ↑
Tähän rikokseen ei nyt millään tapaa liity kommunismi, sateenkaarismi, tai vasemmisto. Koitetaan pitää keskustelu asiallisena
Tähän rikokseen ei nyt millään tapaa liity kommunismi, sateenkaarismi, tai vasemmisto. Koitetaan pitää keskustelu asiallisena
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
Döhhh... yytsaapa nyt hieman tarkemmin ton SuoTrollMikon hissaa. Älä mee sen helppoon.Kumisilmä kirjoitti: Su Tammi 11, 2026 9:02 amsulla on lapsen käsitys suomen huumepolitiikastaSuoMiko kirjoitti: Su Tammi 11, 2026 6:40 amEi tuo tosiaankaan ole ok. Sinulla on vakava päihdeongelma joka vaatii tahdonvastaista hoitoa. 28kk komennus niuvaan. Siellä voit harjoittaa sitten taidetta piirtelemällä paskalla seiniin, tai koristelemalla sillä itseäsi.Kumisilmä kirjoitti: La Tammi 10, 2026 11:25 pm
ihan ok toki 67 kuukautta kestänyt käyttöputki näkyy ja tuntuu mut mahdollisuuksia on hoitoon jne...oon siirtymässä myyrmäen vinkin lääkärin hoiviin pois hus paskasta tai niiden käyttäjä vihamielisestä ilmapiiristä.kaikki on valmiina sen kun vaan tartun tilaisuuteen.laihtuminen vei diabetes jutut parempaan suuntaa.ehkä eniten haittaa näön nopea huonontuminen toisella ns ei kumisilmällä en nää enää oikeastaan mitään ja jos jotain ni sokeutta en kestäis ku mies.
No, kyllä ne puhtaat seulat Suomalaisissa hoitolaitoksissa vaaditaan enivei, ikävä kyllä, vaikka tajuaahan sen idioottikin että harva pirinisti pystyy olemaan vetämättä sitä aikaa, jonka metabolian puhdistuminen ottaa. Uskoon tulemiset lienee jotain sun huumoria.me piriä käyttävät ei päästä hoitoon vaikka polvillaan rukoltais.ei auta puhtaat seulat ei uskoon tulo.
Älä nyt viitsi olla noin dramaattinen. Jos oot omin avuin pystyny olemaan 7 vuotta täysin(?) ilman tajusteita, niin onko sellasesta jotain ihan niinku näyttöäkin, vai lapsuusaikaako tarkoitat? Ettei nyt vaan ollutkin niin, että sun oma hyökkäri käytökses ryssi jo ensialkuun ja loppupeleissäkin koko vitun hoitohomman?itseäni ei auttanut 7 vuoden omatoiminen täysraittius ei perhe ei mikään aina oli asiasta päättävien tahojen kuten kunta /kaupunki /terveydenhuolto mielipide ehdoton ei apua ei hoitoa ei yhtään mitään tukea.
Se "pakkohoito" on kyllä Suomessa tosiaan pelkkä fraasi. Se ei ota paikkaa, jos ei [potilas] oo muille tai itselleen aivan fataali tapaus, ja silloinkin se "hoito" on lähinnä jotain larkkuja tai haloperidolia naamaan ja joskus sähköä päähän.miksi siis länkyttää pakkohoidosta
Niin riittää, mut siinä on valittava, että onko valmis "mielistelemään" tätä vitun järjestelmää, vai paneeko vastaan apinan raivolla. Jälkimmäinen on varma nollasummatappio.pelkkä hoitopaikan tarjoaminen usein riittää.
Äläpä tostakaan oo niin saletti. Jos ei sulla o joku haimasyöpä. Ja se sun näön hämärtyminen toisesta öögasta voi olla "vain" kaihi, joka kyetään laserilla korjaamaan, mutta senkin saaminen systeemin piikkiin vaatii sun oman elämäntavan ja käytöksen remonttia.vanhusta jonka elämän viimeistä talvea tässä lusitaan.
Ja sanonpa vaan, että sä et tässä nyt jutskaa minkään "pikkupojan" kanssa. Niitä täällä tosin kyllä riittää, kuten kuvasta näkyy.
X X X X X
2013 joulukuussa käsi meni kuolioon ja leikattiin seuraavan kerran otin huumeita 2020 heinäkuussa.kaikki kumisilmä itsenäisyyspäivä keissit on tehty ilman huumeita.masennus vertaistuki ryhmästä facebookista löyty nainen vain kaks viikkoa siitä ku sairaalasta olin päässy joka ei säikähtänyt rujoa käsipuolta narkkaria.rakkaus naisen luottamus ekaa kertaa mun elämässä ja sen ehdottomuus ei huumeita piti mut kuivilla ton lähes 7 vuotta kyllä siitä paperit löytyy ja tosiaan meikun neurologi halus mut ADHD pilottiin missä lääkittiin vanhoja piri vietereitä tulokset tyyliin 75 prossaa heti irti piristä maailmalta lupaavia.vantaan psykpoli vaati kuitenkin puolen vuoden valvotut seulat jotka hoidin ilman yhtään harha-askelta kirkkaasti ja helposti silti en saanut puoltoa hoitoon jostain syystä. todennäköisesti nyt saisin mut erottiin vaimon kanssa sovussa 2020 heinäkuussa muutin tänne ja muuttopäivänä piikitin taas ihan siihen samaan kuolio käteen.en itsesäälissä vaan siksi koska en nää mitään järkeä siinä että olisin raittiina.
1985 aloitin kaljalla
1987 sain teininä ekat viinakrampit ja olin reilu 100 kertaa kisiksen juoppoputkassa
1992 ekat pirinokat ja heti seuraavaksi töötit
1996-2004 stadissa katu narkkina ns.sekakäyttäjänä
2004 muutto masalaan ja kissan kanssa jolla diabetes täys raittius aina vuoteen 2006 asti jolloin kissa nukkui pois.
2006-2013 piriä masalassa
2013 jouluu-2020 heinäkuu kuivilla rakastunut kissoja vaimo teini rottia ja remmiräyhä
2020 heinäkuu-kuolema lääkitsen itse itseäni koska yhteiskunta ei sitä halua tehdä(oon huono lääkäri)
nopee vilkasu tohon kertoo että tarvitaan sairas kissa tai elämänrakkaus että laku jaksaa olla ilman päihteitä.
en mä jaksa ton sekamelskan kanssa mitä mun täysin sekaisin oleva pää tuottaa ilman nollausta.
ehkä se on yhteiskunnankin etu olin muutaman vuoden kuivilla olon jälkeen valmis yksin pysäyttämään natsimarssin mietippä mitä olisin tehnyt tai yrittänyt tehdä jos mun itsetunto ja kyvyt olis saanu vapaasti kasvaa vaikkapa 10 vuotta
tää vaan korostaa sitä kuinka vitun tyhmiä lampaita suurin osa suomalaisista on vaikee tosissaan kuvitella että en olis tän maan pääministeri jos se mua kiinnostais ja olisin siis ADHD lääkitty.koulut jne...olis menny 10 keskiarvolla läpi sukkana mut ehkä me nerot ollaan kautta historian saatu hidasteeksi evoluutiolta joku mt-ongelma ettei nyt ihan ylivertaisia oltais.
pitkä tilitys vaikka koko paskan olis voinu tiivistää jotenkin näin "olen ylivertainen teihin muihin nähden joten pää kii"
1985 aloitin kaljalla
1987 sain teininä ekat viinakrampit ja olin reilu 100 kertaa kisiksen juoppoputkassa
1992 ekat pirinokat ja heti seuraavaksi töötit
1996-2004 stadissa katu narkkina ns.sekakäyttäjänä
2004 muutto masalaan ja kissan kanssa jolla diabetes täys raittius aina vuoteen 2006 asti jolloin kissa nukkui pois.
2006-2013 piriä masalassa
2013 jouluu-2020 heinäkuu kuivilla rakastunut kissoja vaimo teini rottia ja remmiräyhä
2020 heinäkuu-kuolema lääkitsen itse itseäni koska yhteiskunta ei sitä halua tehdä(oon huono lääkäri)
nopee vilkasu tohon kertoo että tarvitaan sairas kissa tai elämänrakkaus että laku jaksaa olla ilman päihteitä.
en mä jaksa ton sekamelskan kanssa mitä mun täysin sekaisin oleva pää tuottaa ilman nollausta.
ehkä se on yhteiskunnankin etu olin muutaman vuoden kuivilla olon jälkeen valmis yksin pysäyttämään natsimarssin mietippä mitä olisin tehnyt tai yrittänyt tehdä jos mun itsetunto ja kyvyt olis saanu vapaasti kasvaa vaikkapa 10 vuotta
tää vaan korostaa sitä kuinka vitun tyhmiä lampaita suurin osa suomalaisista on vaikee tosissaan kuvitella että en olis tän maan pääministeri jos se mua kiinnostais ja olisin siis ADHD lääkitty.koulut jne...olis menny 10 keskiarvolla läpi sukkana mut ehkä me nerot ollaan kautta historian saatu hidasteeksi evoluutiolta joku mt-ongelma ettei nyt ihan ylivertaisia oltais.
pitkä tilitys vaikka koko paskan olis voinu tiivistää jotenkin näin "olen ylivertainen teihin muihin nähden joten pää kii"
Antifa Free Palestina
Kato sä huomasit etten osaa oikeinkirjoitusta ota tästä keksi ja joku hymypoika patsas palkinnoksi muut ei oo tota huomannutkaan oon onnistunut peittämään sen niin hyvinSalmari kirjoitti: Su Tammi 11, 2026 10:08 am Etkö sinä osaa kirjoittaa suomea? Vai viekö kiima pisteet ja pilkut ja isot kirjaimet?
Antifa Free Palestina
Nyt on nero kumisilmä kovan paikan edessä sain joululahjaks elämäni ekan äpyn ja pitäis saada tosta kansi auki ilman vasaraa.
oon niin monta luuria rikkonut käyttämällä voimaa et saas nähdä

oon niin monta luuria rikkonut käyttämällä voimaa et saas nähdä
Antifa Free Palestina
huu sain päälle ilman väkivaltaa nyt vielä simuliini kelkkaan ja voin soittaa tuhat puhelua kunhan ne ei maksa yli 5 euroa
himassa tietty pääsen nettiin mut missä muualla pääsee ilman että on mitään liittymää nettiin.
himassa tietty pääsen nettiin mut missä muualla pääsee ilman että on mitään liittymää nettiin.
Antifa Free Palestina
no niin tauko paikallaan yritin 0.4 neulalla repii kelkkaa auki sen paketin mukana tulleen työkalun heitin ekana roskiin jo eilen 
Antifa Free Palestina
kelkka auki ja sama ongelma ku vanhoissa luureissa en saa simiä oikein sit millään.nyt otan hatun päästä ja meen luurini kanssa dna lafkaan ja pyydän apua sanon olevani persu ni ei hävetä niin paljoa

Antifa Free Palestina
-
Oulun_Kungas
- Theo Kojak
Sä Jari olit ennen kovan luokan vasemmistolainen. Nykyään et läski pääse edes sohvalta, tai saa puhelinta käytettyä.Kumisilmä kirjoitti: Ma Tammi 12, 2026 8:39 am kelkka auki ja sama ongelma ku vanhoissa luureissa en saa simiä oikein sit millään.nyt otan hatun päästä ja meen luurini kanssa dna lafkaan ja pyydän apua sanon olevani persu ni ei hävetä niin paljoa![]()
![]()
![]()
![]()
Häpeä, jos osaat!
just tulin varkaistaOulun_Kungas kirjoitti: Ma Tammi 12, 2026 4:36 pmSä Jari olit ennen kovan luokan vasemmistolainen. Nykyään et läski pääse edes sohvalta, tai saa puhelinta käytettyä.Kumisilmä kirjoitti: Ma Tammi 12, 2026 8:39 am kelkka auki ja sama ongelma ku vanhoissa luureissa en saa simiä oikein sit millään.nyt otan hatun päästä ja meen luurini kanssa dna lafkaan ja pyydän apua sanon olevani persu ni ei hävetä niin paljoa![]()
![]()
![]()
![]()
Häpeä, jos osaat!
Antifa Free Palestina
-
Orge Gerwell
- Olivia Benson
No voi helvetti, se paketin mukana tuleva tikku kun on just oiva työkalu siihen hommaan. Miksi vitussa sen roskikseen nakkasit?Kumisilmä kirjoitti: Ma Tammi 12, 2026 7:20 am no niin tauko paikallaan yritin 0.4 neulalla repii kelkkaa auki sen paketin mukana tulleen työkalun heitin ekana roskiin jo eilen![]()
Ku en pysty keskittyy mä vaan teen ja usein päin vittua sit hyvänä hetkenä ku oon rauhallinen ni hommat sujuu helposti niitä hetkiä ei ikävä kyllä montaa per kuukausi ole.Orge Gerwell kirjoitti: Ma Tammi 12, 2026 10:17 pmNo voi helvetti, se paketin mukana tuleva tikku kun on just oiva työkalu siihen hommaan. Miksi vitussa sen roskikseen nakkasit?Kumisilmä kirjoitti: Ma Tammi 12, 2026 7:20 am no niin tauko paikallaan yritin 0.4 neulalla repii kelkkaa auki sen paketin mukana tulleen työkalun heitin ekana roskiin jo eilen![]()
![]()
Äärettömän vaikea ADHD ja pirin 30 vuotta kestänyt käyttö ilman ADHD lääkitystä tekee arjesta joskus vaikeahkoa.
löysin alle 30 neliön yksiöstä roskiskaapin ku olin asunut tässä jo vuosia ja kitissy miks täällä ei oo roskille paikkaa.säilytin roskikset lattialla.
sieltähän se sit paikka löyty missä se on kaikissa muissakin asunnoissa ollu eli tiskialtaan alta.se nyt vaan ei käyny mielessäkään avata sitä kaappia
kai mä aattelin et se avain on vaan joku paperi liitin ku heitin turhat sälät roskiin.
Antifa Free Palestina