Odini väisti luodin. Nainen on tyhmä ja ruma kusipää.Kriminaalitango kirjoitti: Pe Tammi 16, 2026 5:56 pm No onhan tuossa nyt vahvaa ironiaa kun odinisti kuulee että nainen hakeekin tummaa orhia![]()
Väärällä nimellä televisiossa esiintyvä entinen "Odinin sotilas" pettyy, kun nainen hakee tummaa miestä
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
Re: Väärällä nimellä televisiossa esiintyvä entinen "Odinin sotilas" pettyy, kun nainen hakee tummaa miestä
Re: Väärällä nimellä televisiossa esiintyvä entinen "Odinin sotilas" pettyy, kun nainen hakee tummaa miestä
onko ruma voi sinua rakas lapsi näytäs oma naamas ni arvioidaan yhdessä ootko kuinka paljon paremmannäköinen.Huutaja Jaana kirjoitti: Pe Tammi 16, 2026 8:23 pmOdini väisti luodin. Nainen on tyhmä ja ruma kusipää.Kriminaalitango kirjoitti: Pe Tammi 16, 2026 5:56 pm No onhan tuossa nyt vahvaa ironiaa kun odinisti kuulee että nainen hakeekin tummaa orhia![]()
Antifa Free Palestina
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
Pahempaa muka maskuliinista väkivaltahullua täällä ei ole kuin sinä.Kumisilmä kirjoitti: Pe Tammi 16, 2026 8:18 pm kai se lähtee miesvihasta joka mulla diagnosoitiin yli 20 vuotta sitten.miehistelevät miehet saa mut näkee punaista välittömästi.
Huutaja Jaana kirjoitti: Pe Tammi 16, 2026 8:27 pmPahempaa muka maskuliinista väkivaltahullua täällä ei ole kuin sinä.Kumisilmä kirjoitti: Pe Tammi 16, 2026 8:18 pm kai se lähtee miesvihasta joka mulla diagnosoitiin yli 20 vuotta sitten.miehistelevät miehet saa mut näkee punaista välittömästi.
Antifa Free Palestina
kai se lähtee miesvihasta joka mulla diagnosoitiin yli 20 vuotta sitten.miehistelevät miehet saa mut näkee punaista välittömästi.Kumisilmä kirjoitti: Pe Tammi 16, 2026 8:18 pmKiitti vastauksesta.Ihan ymmärrettävää syvän vihan kohdalla. (kiinnostaisi kyllä sekin, miksi se viha on niin syvää). Siis esimerkiksi itekin vastustan tällaisia ryhmittymiä, mutta en silti koe syvää vihaa. Suhtaudun näihin ehkä sitten enemmän ilmiötasolla tai muuta vastaavaa.
faija ja sen raivoaminen tietysti alkulähde.kävin aikuisten miesten päälle 10 vuotiaana jne...siihen rasismi ja suomi suomi uhoaminen ni ai saatana ku vituttaa noi
[/quote]
Ymmärtänen pointin, diagnosoida miesvihaa ei voi, mutta toi sisältö on se tärkein. Tosi inhottavaa kuulla, että sulla on tollainen isäsuhde. Kyllähän tollainen jättää jälkensä. (Itse olin isän tyttö - mun isä oli älykäs, kiltti ja herkkä. Äidistä en viitsi sitten aloittakaan, varsinkaan tässä ketjussa. Tulee muuten sapiskaa.
En ole ihan varma, mitä tarkoitat miehistelevillä miehillä, mutta ite inhoan niin sanotusti vahingollisesti maskuliinisia miehiä. Mua ärsyttää "toksinen maskuliinisuus" -käsite, mutta sitä se toki silti on.
Eikä millään pahalla tääkään, koska nää toksisen maskuliiniset miehetkin on lopulta vain tulos käsittelemättömistä traumoista, kulttuurisista odotuksista, mallioppimisesta, turvattomuudesta, sosiaalisesta vahvistamisesta ym. (Poikien ja miesten "asialla olo" on ollut jo vuosikausia mulle tärkeää.)
Anyway, sitten näemmä vaan edelleen on näitä Jennejäkin, jotka vaikuttaa sellaista haluavan - lisähöysteenä vielä "paha poika" - elementti. Onnea vaan valitsemallaan tiellä. Seuraavaksi näitä seuraavat ihmiset lukenee jostain keltaisesta lehdistöstä, kuinka avioelämä ei ollutkaan sitä mitä odotettiin. Ja huom. en tarkoita tätäkään lopulta pahalla; kyllä mua surettaa se, että naiset tällaista haluaa - usein kyse, kun on trauman toistosta. Joo, jotkut (etenkin esimerkiksi naiset, joilla on adhd ja/tai psykopatiaa) kaipaavat/tarvitsevat voimakkaampia stimuleita eli vaikka sitä jännitystä ja arkipuheessa tunnettua "draamaa" tunnistamatta, ettei se loppujen lopuksi tee heille hyvää.
Mitä ketjun aiheeseen vielä tulee, niin jos vaikka tällä "Pessillä" on pokkaa tulla julkisuuteen tän tosi-tv:n jälkeenkin ja kertoa miltä tuntuu kuunnella naiselta sellaista p*skaa, mitä tuo Jenni ilmeisesti ko. kokeilussa suoltaa, niin nostan hattua. Ei naistenkaan pidä päästä kuin koira veräjästä, jos ovat p**kiaisia.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Ymmärtänen pointin, diagnosoida miesvihaa ei voi, mutta toi sisältö on se tärkein. Tosi inhottavaa kuulla, että sulla on tollainen isäsuhde. Kyllähän tollainen jättää jälkensä. (Itse olin isän tyttö - mun isä oli älykäs, kiltti ja herkkä. Äidistä en viitsi sitten aloittakaan, varsinkaan tässä ketjussa. Tulee muuten sapiskaa.Bird kirjoitti: Pe Tammi 16, 2026 9:31 pmkai se lähtee miesvihasta joka mulla diagnosoitiin yli 20 vuotta sitten.miehistelevät miehet saa mut näkee punaista välittömästi.Kumisilmä kirjoitti: Pe Tammi 16, 2026 8:18 pmKiitti vastauksesta.Bird kirjoitti: Pe Tammi 16, 2026 8:14 pm
En mä pääse syvästä vihasta eroon sillä hetkellä ku joku ilmoo ettei enää oo sieg heil tyyppi.
odinit edustaa kaikkea sitä mitä oon vihannu lapsesta asti.Ihan ymmärrettävää syvän vihan kohdalla. (kiinnostaisi kyllä sekin, miksi se viha on niin syvää). Siis esimerkiksi itekin vastustan tällaisia ryhmittymiä, mutta en silti koe syvää vihaa. Suhtaudun näihin ehkä sitten enemmän ilmiötasolla tai muuta vastaavaa.
faija ja sen raivoaminen tietysti alkulähde.kävin aikuisten miesten päälle 10 vuotiaana jne...siihen rasismi ja suomi suomi uhoaminen ni ai saatana ku vituttaa noi![]()
En ole ihan varma, mitä tarkoitat miehistelevillä miehillä, mutta ite inhoan niin sanotusti vahingollisesti maskuliinisia miehiä. Mua ärsyttää "toksinen maskuliinisuus" -käsite, mutta sitä se toki silti on.
Eikä millään pahalla tääkään, koska nää toksisen maskuliiniset miehetkin on lopulta vain tulos käsittelemättömistä traumoista, kulttuurisista odotuksista, mallioppimisesta, turvattomuudesta, sosiaalisesta vahvistamisesta ym. (Poikien ja miesten "asialla olo" on ollut jo vuosikausia mulle tärkeää.)
Anyway, sitten näemmä vaan edelleen on näitä Jennejäkin, jotka vaikuttaa sellaista haluavan - lisähöysteenä vielä "paha poika" - elementti. Onnea vaan valitsemallaan tiellä. Seuraavaksi näitä seuraavat ihmiset lukenee jostain keltaisesta lehdistöstä, kuinka avioelämä ei ollutkaan sitä mitä odotettiin. Ja huom. en tarkoita tätäkään lopulta pahalla; kyllä mua surettaa se, että naiset tällaista haluaa - usein kyse, kun on trauman toistosta. Joo, jotkut (etenkin esimerkiksi naiset, joilla on adhd ja/tai psykopatiaa) kaipaavat/tarvitsevat voimakkaampia stimuleita eli vaikka sitä jännitystä ja arkipuheessa tunnettua "draamaa" tunnistamatta, ettei se loppujen lopuksi tee heille hyvää.
Mitä ketjun aiheeseen vielä tulee, niin jos vaikka tällä "Pessillä" on pokkaa tulla julkisuuteen tän tosi-tv:n jälkeenkin ja kertoa miltä tuntuu kuunnella naiselta sellaista p*skaa, mitä tuo Jenni ilmeisesti ko. kokeilussa suoltaa, niin nostan hattua. Ei naistenkaan pidä päästä kuin koira veräjästä, jos ovat p**kiaisia.
[/quote]
miten niin ei voi diagnoosia saada se oli iso mt-toimiston juttu ja siitä tuli esim se etten oo koskaan joutunut kuntouttavaan työtoimintaan koska ton miesvihan ja impulssi puutteen takia en sovellu miesvaltaisille aloille ja multa kiellettiin ne kuntouttavat koska väkivallan riski liian suuri.edelleen se vaikuttaa vaikka tutkimus tehtiin 2004 en täällä vantaallakaan oo joutunut ei enää edes ehdoteta just ton takia.
entäs misogynia jos se on sairaalloista mä käsitin et noi on ihan mt sairauksia.
Antifa Free Palestina
Lyhensin lainausta.Kumisilmä kirjoitti: Pe Tammi 16, 2026 10:04 pm miten niin ei voi diagnoosia saada se oli iso mt-toimiston juttu ja siitä tuli esim se etten oo koskaan joutunut kuntouttavaan työtoimintaan koska ton miesvihan ja impulssi puutteen takia en sovellu miesvaltaisille aloille ja multa kiellettiin ne kuntouttavat koska väkivallan riski liian suuri.edelleen se vaikuttaa vaikka tutkimus tehtiin 2004 en täällä vantaallakaan oo joutunut ei enää edes ehdoteta just ton takia.
entäs misogynia jos se on sairaalloista mä käsitin et noi on ihan mt sairauksia.
Siis diagnostiset luokitusjärjestelmät DSM-5-TR ja ICD-11 eivät tunne diagnoosia miesvihalle tai naisvihalle, sellaisia ei ole.
Yritin miettiä, mistä sulle olisi voinut tulla sellainen kuva. Ja huom. kirjoitan nyt siis nimenomaan diagnooseista. Ihan ekana mieleen tulee tahaton väärinkäsitys tai jonkun ammattihenkilön harhaan johtavasti asetellut sanat. Mutta myös se voisi selittää asiaa, että nää miesviha/naisviha - asenteet voi esiintyä yhteydessä joihinkin diagnooseihin esim. persoonallisuushäiriöt, harhaluuloiset, traumaperäiset häiriöt ym.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
sitä lausuntoa on käytetty niin kelassa ku te-toimistossakin mä kaivan sen jossain välissä esiin.mut jatketaan mun ketjussa ettei tukoteta tätä.Bird kirjoitti: Pe Tammi 16, 2026 10:41 pmLyhensin lainausta.Kumisilmä kirjoitti: Pe Tammi 16, 2026 10:04 pm miten niin ei voi diagnoosia saada se oli iso mt-toimiston juttu ja siitä tuli esim se etten oo koskaan joutunut kuntouttavaan työtoimintaan koska ton miesvihan ja impulssi puutteen takia en sovellu miesvaltaisille aloille ja multa kiellettiin ne kuntouttavat koska väkivallan riski liian suuri.edelleen se vaikuttaa vaikka tutkimus tehtiin 2004 en täällä vantaallakaan oo joutunut ei enää edes ehdoteta just ton takia.
Siis diagnostiset luokitusjärjestelmät DSM-5-TR ja ICD-11 eivät tunne diagnoosia miesvihalle tai naisvihalle, sellaisia ei ole.
Yritin miettiä, mistä sulle olisi voinut tulla sellainen kuva. Ja huom. kirjoitan nyt siis nimenomaan diagnooseista. Ihan ekana mieleen tulee tahaton väärinkäsitys tai jonkun ammattihenkilön harhaan johtavasti asetellut sanat. Mutta myös se voisi selittää asiaa, että nää miesviha/naisviha - asenteet voi esiintyä yhteydessä joihinkin diagnooseihin esim. persoonallisuushäiriöt, harhaluuloiset, traumaperäiset häiriöt ym.
Antifa Free Palestina
Ihmeen tarkkaan sinäkin ilmeisesti olet tuota sarjaa katsonut, jos se on niin paska.Confusius kirjoitti: Pe Tammi 16, 2026 7:35 pmYlläri, että ex-odini kaivaa ämpärin pohjalta siideri valasta ja kilpailee naisesta toisen valkoisen miehen kanssa kun nainen tykkää neekereistä. Ohjelman tuottajat juutalaisia ja pyörii niggaflixissä. Muutenkin oikein romanttisia valioyksilöitä koko sarja täynnä parisuhdeterapeuttia 4:llä lapsella ja entinen kumppanikin ollut niin iloinen että vetänyt rekan kanssa nokkakolarin. Kunnon saaliita.Kriminaalitango kirjoitti: Pe Tammi 16, 2026 5:56 pm No onhan tuossa nyt vahvaa ironiaa kun odinisti kuulee että nainen hakeekin tummaa orhia![]()
Ei muutakuin lisää lävistyksiä naamaan ja vaikka joku tatuointi otsaan missä pyytää anteeksi tervaa kolonialismi ajoilta niin eiköhän sille joku onlyfans huora tarjoa pyykinpesijän paikkaa tai DTM:stä/Kaikusta joku vasentunut huora kainaloon jos vähän edistää kantaväestön kulttuuria eli hamasia tai Israelia.
Banijay Entertainment
Ranskalaista DEI taattua paskalaatua ja monikulttuurista yhteiskunnan rapauttamista viihteen muodossa. Rahantuloa ei voi estää.
Apinat vetää mäkkäriä ja mädättää aivoja
Lyhensin lainausta todetakseni, että oon tehnyt, Stonedar, samankaltaisia huomioita - siis ihan ympäri minfoa.Stonedar kirjoitti: La Tammi 17, 2026 1:45 am Ihmeen tarkkaan sinäkin ilmeisesti olet tuota sarjaa katsonut, jos se on niin paska.
Mistä lähtien "tumma" on automaattisesti tarkoittanut tummaihoista? Minun nuoruudessani tumma oli tummatukkainen. Siis ihan tavis suomalainen jätkä, jolla nyt vaan sattui olemaan tummanruskeat tai mustanpuhuvat hiukset.
Itse en sanoisi afrikkalaista perimää omaavaa ihmistä tummaksi tai tummaihoiseksi, vaan mustaksi tai mustaihoiseksi. Eihän kukaan tietenkään oikeasti musta ole, paitsi joku nuubialainen, mutta niin kauan kuin myös puhutaan valkoisista ja valkoihoisista, niin sitten myös mustista. Ja "tumma" on jotenkin niin epämääräinen käsite, ja kuulostaa muutenkin typerältä, etten ikinä käyttäisi sitä kuin hiuksista. Paitsi eipä nyt sitten kannata näemmä.
Joillekin tummat onkin mustalaisia. Että ota tästä nyt sitten selko.
Haluaako se muija mustan miehen vai romanin, vai mitä?
Itse en sanoisi afrikkalaista perimää omaavaa ihmistä tummaksi tai tummaihoiseksi, vaan mustaksi tai mustaihoiseksi. Eihän kukaan tietenkään oikeasti musta ole, paitsi joku nuubialainen, mutta niin kauan kuin myös puhutaan valkoisista ja valkoihoisista, niin sitten myös mustista. Ja "tumma" on jotenkin niin epämääräinen käsite, ja kuulostaa muutenkin typerältä, etten ikinä käyttäisi sitä kuin hiuksista. Paitsi eipä nyt sitten kannata näemmä.
Joillekin tummat onkin mustalaisia. Että ota tästä nyt sitten selko.
Haluaako se muija mustan miehen vai romanin, vai mitä?
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Ehkä se ei halunnut tarkentaa, vaikka omassa tiedossaan olisikin. Mutta kyllähän nämä asiat tarkentamista vaatisivat, tyyliin albiino, kalmankalpea, oranssi, punapää, sit jotain värikoodeja maalikartasta.Ifigeneia kirjoitti: La Tammi 17, 2026 9:53 am Haluaako se muija mustan miehen vai romanin, vai mitä?
Googlasin kyseisen sarjan ja tsekkasin paskalööpeistä parit artikkelit ja tuottajataustat muista lähteistä. En mä oo kattonu normi telkkaria yli kymmeneen vuoteen. Ne kaikki woke paskat, DEI ja homojen pakottamiset on aika vastenmielistä. Netistä vaan striimaileen nii voi valita itse mitä katsoo esim 90 luvun tuotanto terve sovinismi ja nykyajan scifi sarjat erittäin viihdyttäviä eikä tarvi maksaa jäsenyyksiä aivopesusta niggaflixissä tai pedodisneyssä.Stonedar kirjoitti: La Tammi 17, 2026 1:45 amIhmeen tarkkaan sinäkin ilmeisesti olet tuota sarjaa katsonut, jos se on niin paska.Confusius kirjoitti: Pe Tammi 16, 2026 7:35 pmYlläri, että ex-odini kaivaa ämpärin pohjalta siideri valasta ja kilpailee naisesta toisen valkoisen miehen kanssa kun nainen tykkää neekereistä. Ohjelman tuottajat juutalaisia ja pyörii niggaflixissä. Muutenkin oikein romanttisia valioyksilöitä koko sarja täynnä parisuhdeterapeuttia 4:llä lapsella ja entinen kumppanikin ollut niin iloinen että vetänyt rekan kanssa nokkakolarin. Kunnon saaliita.Kriminaalitango kirjoitti: Pe Tammi 16, 2026 5:56 pm No onhan tuossa nyt vahvaa ironiaa kun odinisti kuulee että nainen hakeekin tummaa orhia![]()
Ei muutakuin lisää lävistyksiä naamaan ja vaikka joku tatuointi otsaan missä pyytää anteeksi tervaa kolonialismi ajoilta niin eiköhän sille joku onlyfans huora tarjoa pyykinpesijän paikkaa tai DTM:stä/Kaikusta joku vasentunut huora kainaloon jos vähän edistää kantaväestön kulttuuria eli hamasia tai Israelia.
Banijay Entertainment
Ranskalaista DEI taattua paskalaatua ja monikulttuurista yhteiskunnan rapauttamista viihteen muodossa. Rahantuloa ei voi estää.
Apinat vetää mäkkäriä ja mädättää aivoja