Kumisilmä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

RL11/6
Watson itse

Re: Kumisilmä

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Su Tammi 18, 2026 9:33 pm mun haballe sitä painoa oli ihan homona
Arvatenkin. Aikanaan, kun Suomessa oli vielä voimissaan Nuori Suomi, osallistuin useisiin tappelu- ja voimakisoihin, menestyen niissä. Minun idolit olivat Jouko Ahola (maastaveto), Ilkka Nummisto (krusifiksi) ja Markku Suonenvirta (veto) sekä Riku Kiri (penkkipunnerrus). Nyrkkeilijöistä Jyrki Kjäll ja Tarmo Uusivirta sekä Joni Nyman, jotka edustivat oman aikakautensa kovimpia suomalaisia iskijöitä, jotka antoivat todellisuudessa kaikkensa, kun miehistä otettiin mittaa. Olen ottanut osaa vapaaotteluksi kutsuttuun silloiseen kilpailuun, jossa annoin nyrkkiä, enkä päässyt sen kummemmin toteuttamaan itseäni. Haluaisin tuon takaisin, kun vapaaottelu oli vielä oikeasti sitä. En mitään rikollisten ja roskaväen kellaritappelua, vaan ihan kunnon areena, jossa mies kohtaa miehen. Minulle on aivan sama minkä oppikunnan kaveri tulee vastaan, minä toimin raa`alla voimalla ja tekniikalla, jolla ei ole ihmismaailmassa nimitystä. En vie mattoon, vaan tuhoan pystyssä kuin simpanssi ja runnon kuin gorilla.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Su Tammi 18, 2026 8:34 pm
Kumisilmä kirjoitti: Su Tammi 18, 2026 7:37 pm
[..clipety clippety clipp..]
[..clipety clippety clipp..]
Rankkoja ovat. Työväenlauluja. Eli siis lauluja työväeltä työväelle. Osaan itsekin joitain.

Mutta noin muuten... Millainen on sun oma taustasi tässä työn orjien ja sorrettujen yössä? Oletko ollut kovakin työmies?
Koen että oon enempi ollut aina agitaattori mun koko elämän mittainen esikuva on Eino Rahja johon kykenen samaistumaan helposti.älykäs ja rohkea mutta myös varovasti päihdeongelmainen äkkipikainen jopa liian herkkä mies :oops:
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Nordea just ryösti mut saatanan vittu tää oli viiminen tikki ja nyt vaihtuu pankki 14.95 vei kuppaperse pankki tililtä ja jätti vaan 3 euroa potkasin pankkiautomaattia kostoksi :oops:
tää kuivilla oleminen murhaa mut olo on ku joku ois työntäny mun perseeseen Jani Mäkelän joka vittuilis sieltä käsin 24/7 :D
Kuva
Antifa Free Palestina
SuoMiko
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja SuoMiko »

Kumisilmä kirjoitti: Ma Tammi 19, 2026 8:05 am Nordea just ryösti mut saatanan vittu tää oli viiminen tikki ja nyt vaihtuu pankki 14.95 vei kuppaperse pankki tililtä ja jätti vaan 3 euroa potkasin pankkiautomaattia kostoksi :oops:
tää kuivilla oleminen murhaa mut olo on ku joku ois työntäny mun perseeseen Jani Mäkelän joka vittuilis sieltä käsin 24/7 :D
Kuva
Voiko tästä alemmas enää vajota, ihminen. No seuraamme. Oletko Jari miettinyt omaa spurgutv:tä? :wink:
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

SuoMiko kirjoitti: Ma Tammi 19, 2026 10:56 am
Kumisilmä kirjoitti: Ma Tammi 19, 2026 8:05 am Nordea just ryösti mut saatanan vittu tää oli viiminen tikki ja nyt vaihtuu pankki 14.95 vei kuppaperse pankki tililtä ja jätti vaan 3 euroa potkasin pankkiautomaattia kostoksi :oops:
Kuva
Voiko tästä alemmas enää vajota, ihminen. No seuraamme. Oletko Jari miettinyt omaa spurgutv:tä? :wink:
kyllä voi ryhtymällä persuksi mutta sen alemmaksi on jo mahdoton päästä.miksi miettisin jotain spurgu tv:tä vähempi mä juon ku sinä viime vuonna tais mennä yhteensä alle 10 keskiolutta.
Antifa Free Palestina
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

RL11/6 kirjoitti: Su Tammi 18, 2026 11:15 pm
Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Su Tammi 18, 2026 9:33 pm mun haballe sitä painoa oli ihan homona
Arvatenkin.
Älä nyt viitsi, hei. Ne oli paljon mua isompia äijiä. Silti pärjäsin suht hyvin, jopa heidänkin mielestään.
Aikanaan, kun Suomessa oli vielä voimissaan Nuori Suomi, osallistuin useisiin tappelu- ja voimakisoihin, menestyen niissä.
Hyvä sä. Eräs mun kaverini oli duunin komennuksella Islannissa. Kävin häntä moikkaamassa. Siellä ei tavattu kovasti tapella nyrkein, mutta kovia olivat painimaan baarin kulmalla. Etenkin vähän "Brenni"-viinaa otettuaan ja hapatettua hainlihaa popsittuaan. Vaan ei se ollut mitään turpiinveto-meininkiä, eikä ollut tarkoituskaan. :D
Minun idolit olivat Jouko Ahola (maastaveto), Ilkka Nummisto (krusifiksi) ja Markku Suonenvirta (veto) sekä Riku Kiri (penkkipunnerrus). Jne...
Juu, vahvoja heppuja olivat. Sanooko, noin muuten, Werneri Viillos sulle mitään? Vai oliko mielestäsi vaan fakiiri? Oli kyllä barski jätkä.
X X X X X
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Kumisilmä kirjoitti: Ma Tammi 19, 2026 5:09 am
Koen että oon enempi ollut aina agitaattori...
Että siis "punapappi"? Okei, no... :D
X X X X X
RL11/6
Watson itse

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ma Tammi 19, 2026 11:23 pm
RL11/6 kirjoitti: Su Tammi 18, 2026 11:15 pm
Arvatenkin.
Älä nyt viitsi, hei. Ne oli paljon mua isompia äijiä. Silti pärjäsin suht hyvin, jopa heidänkin mielestään.
Aikanaan, kun Suomessa oli vielä voimissaan Nuori Suomi, osallistuin useisiin tappelu- ja voimakisoihin, menestyen niissä.
Hyvä sä. Eräs mun kaverini oli duunin komennuksella Islannissa. Kävin häntä moikkaamassa. Siellä ei tavattu kovasti tapella nyrkein, mutta kovia olivat painimaan baarin kulmalla. Etenkin vähän "Brenni"-viinaa otettuaan ja hapatettua hainlihaa popsittuaan. Vaan ei se ollut mitään turpiinveto-meininkiä, eikä ollut tarkoituskaan. :D
Minun idolit olivat Jouko Ahola (maastaveto), Ilkka Nummisto (krusifiksi) ja Markku Suonenvirta (veto) sekä Riku Kiri (penkkipunnerrus). Jne...
Juu, vahvoja heppuja olivat. Sanooko, noin muuten, Werneri Viillos sulle mitään? Vai oliko mielestäsi vaan fakiiri? Oli kyllä barski jätkä.
Islannissa nyrkkeily on ollut kielletty harrastus sen päävammojen tuottamisen vuoksi, mutta paini on heidän näkemyksensä baarikädenväännöstä ja paini on hyvin suosittu laji Islannissa. Minulle eräs tuttu islantilainen lähettää heidän maaperänsä rikkiä, jota käytän kruudin valmistukseen. Islannissa "jäähai" onkin tosiaan paikallinen herkku, jonka itse tulkitsen ruotsalaisuuden esikuvaksi, eli mätääntyneen silliströmmingin. Islantilainen jäätelöteollisuus, joka on keskittynyt ainoastaan pienimuotoiseen tuotantoon, osaa käyttää kunnolla sokeria ja kermaa. Aivan loistavaa jäätelöä.

Verneri oli suosittu puheenaihe vielä vuosituhannen vaihteessa. Oli voimiltaan ja akrobatiakyvyiltään ilmiömäinen. Muistelisin herran asuneen Mellunmäen seudulla ja väännelleen siellä hevosenkenkiä suoraksi. Itse en ole häneen sen kummemmin tutustunut, mutta tiedän tapauksen.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Mun esikuva on Ano Turtiainen mitä voimailuun tulee se on onnistunut vetää doupilla itsensä vielä huonompaan happeen ku minä katupirillä ni se on osoitus jos jostain ni ainakin siitä että tosissaan on oltu :roll:
Antifa Free Palestina
RL11/6
Watson itse

Kumisilmä kirjoitti: Ti Tammi 20, 2026 9:53 am Mun esikuva on Ano Turtiainen mitä voimailuun tulee se on onnistunut vetää doupilla itsensä vielä huonompaan happeen ku minä katupirillä ni se on osoitus jos jostain ni ainakin siitä että tosissaan on oltu :roll:
Jos vanha kunnon salmiakin makuinen Aku Ankka purkka haluttaisiin tuoda uudelleen markkinoille, tulisi Aku Ankan kuva korvata Anolla. Myös hänen vaimonsa Minni Hiirimäisyys voisi toimia mansikan maulle. Anossa on muitakin hyviä puolia ja yksi on hänen asuvalinnat, joista takki toimii hyvin tuomaan negatiivista mielikuvaa varustelekahomoista. Kuka aikuinen käyttää missään tapauksessa maastotakkia? Joo, ryssät kalastuksessa ja yleiselämässä, kuten nämä heidän suomalaissielunveljet. Samat viina- ja kaljaharrastukset ja pyssyleikit. Mies pukeutuu sarkatakkiin ja nahkatrenssiin. Nyt kovemmilla pakkasilla untuvatakkiin. Suomalainen karvalakkikulttuuri on täysin kadonnut, mutta eiköhän Ladojen maasta semmoinen jossain vaiheessa palaudu Suomeen Anon mukana, kun hän palaa tähän pelleyhteiskuntaan nostelemaan Kelasta vippejä sekä kansanedustajan boonuksilla nostettua toimeentulotukea niin kuin kytät. Poliisin palkka on mielestäni kuin kansanedustajan vastaava; korotettua toimeentulotukea, jota vastaan ei tarvitse tehdä oikeita töitä.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Mä pidän naisista joilla lyhyet hiukset pikkusen pystynenu ei mikään töpseli tai siankärsä mut silleen söpösti pysty ja venäläiset korkeat posket Leena Lehtolaisen Maria Kallio siis mut vaan kirjoissa tv versiot ei oo lähelläkään Lehtolaisen Mariaa. 8)
semmonen kumisilmä postaus tälle päivälle ja nyt spaguu+juustoraastetta nassuun :P
Antifa Free Palestina
Eskimopuikko
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Eskimopuikko »

Kerrot Jari, että sinulle "tärkeintä" on se, että henkilö on rasismia vastaan.

Esittäisinkin kysymyksen, että minkälasket rasismiksi?

Onko rasismia, jos ei kannata ns rajat täysin auki- politiikkaa ja rajoittamatonta maahantulo-oikeutta?
RL11/6
Watson itse

Kumisilmä kirjoitti: Ti Tammi 20, 2026 12:13 pm Mä pidän naisista joilla lyhyet hiukset pikkusen pystynenu ei mikään töpseli tai siankärsä mut silleen söpösti pysty ja venäläiset korkeat posket Leena Lehtolaisen Maria Kallio siis mut vaan kirjoissa tv versiot ei oo lähelläkään Lehtolaisen Mariaa. 8)
semmonen kumisilmä postaus tälle päivälle ja nyt spaguu+juustoraastetta nassuun :P
Syynä lienee näistä "Anuista" pitämiselle voidaan varmaan pitää sitä, että he hoitavat pirit pillulla?

Mitä juustoraastetta laitoit spaguun?
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

RL11/6 kirjoitti: Ti Tammi 20, 2026 2:59 pm
Kumisilmä kirjoitti: Ti Tammi 20, 2026 12:13 pm Mä pidän naisista joilla lyhyet hiukset pikkusen pystynenu ei mikään töpseli tai siankärsä mut silleen söpösti pysty ja venäläiset korkeat posket Leena Lehtolaisen Maria Kallio siis mut vaan kirjoissa tv versiot ei oo lähelläkään Lehtolaisen Mariaa. 8)
Syynä lienee näistä "Anuista" pitämiselle voidaan varmaan pitää sitä, että he hoitavat pirit pillulla?

Mitä juustoraastetta laitoit spaguun?
En oo koskaan ollu parisuhteessa enkä edes harrastanut seksiä käyttäjän kanssa.pystyn just just tyydyttämään oman pirin himoni en muiden ja muutenkin tunnen näitä kohtaan enempi sisar rakkautta tai myötätuntoa ku että haluaisin olla yksi mies lisää loputtomassa ketjussa hyväksikäyttäjiä.kaikki mun pidemmät suhteet ni nainen on ollu lähes tai kokonaan raitis.

ihan perus emmentaalia
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Oon yrittänyt saada Junes Lokkaa nyt parin kuukauden ajan lähtemään tekee mun kanssa live streamin aiheena poliisien mielivalta mut ei oo vielä ainakaan innostunut asiasta.toi vois olla kiinnostava kombo ku ollaan aivan ääripäät noin muuten mut molempia yhdistää palava viha poliisia kohtaan ja molemmilla myös pokkaa haastaa kyttiä.
jos jollain on junes kamuna siis oikeasti frendi sen kanssa ni saa suostutella sitä tähän projektiili simmun projektiin.

Tiina mua pyysi liveen aikoinaan ja suostuinkin koska se pyysi ja olin ihastunut siihen mut piffillä saivat mut uskomaan etten pärjää verbaalisesti niiden kanssa ja että ne nolaa mut.enää ei tartte kuunnella piffin turvallinen tila antifasisteja ni innostuin ajatuksesta tehdä yhteinen live :P
Antifa Free Palestina
Vastaa Viestiin