Kumisilmä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Re: Kumisilmä

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

Poliisi ja vartijat iskee taas kuinka osaamaton epäpätevä voi
@PoliisiHelsinki
olla täynnä natseja raiskaajia pedareita ja huumekauppiaita hyi vittu.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1b8e ... 68834892-3
Antifa Free Palestina
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Kumisilmä kirjoitti: Ti Tammi 20, 2026 3:56 pm Oon yrittänyt saada Junes Lokkaa nyt parin kuukauden ajan lähtemään tekee mun kanssa live streamin aiheena poliisien mielivalta mut ei oo vielä ainakaan innostunut asiasta.toi vois olla kiinnostava kombo ku ollaan aivan ääripäät noin muuten mut molempia yhdistää palava viha poliisia kohtaan ja molemmilla myös pokkaa haastaa kyttiä.
jos jollain on junes kamuna siis oikeasti frendi sen kanssa ni saa suostutella sitä tähän projektiili simmun projektiin.

Tiina mua pyysi liveen aikoinaan ja suostuinkin koska se pyysi ja olin ihastunut siihen mut piffillä saivat mut uskomaan etten pärjää verbaalisesti niiden kanssa ja että ne nolaa mut.enää ei tartte kuunnella piffin turvallinen tila antifasisteja ni innostuin ajatuksesta tehdä yhteinen live :P
Tuo voisi olla erittäin mielenkiintoinen seurattava juttu. Parasta olisi jokin tv-studiokeskustelu, jossa joku erikoistoimittaja olisi luomassa kysymyksiä ja mukaan otettaisiin vielä Fatim Diarra. Siihen vielä joku suomalaisen ekstremismin edustaja niin tulisin itsekin mielelläni mukaan akselerationismin edustajana, jos Supo laittaisi jonkun minua haastamaan. Keskelle röökistögis niin kuin 80-luvulla, kun Juice poltti ketjussa, kertoen omia näkemyksiään ja mielipiteitään.

https://www.youtube.com/watch?v=9UBgofOvrz0
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

mun mielestä tästä kuvasta näkee et oo just vetämässä tota kyttää turpaan.
odotin vaan hyvää hetkeä sit oli tarkoitus tehdä ns hyljeliike eli kierähtää kytän päälle ja tehdä kaulalukko jonka jälkeen juntalla sika mattoon 8) aika loppu vaan kesken ku tuli siirto.minuutti vielä ni olis merivartiosto joutunut ettii tota väkivaltaista poliisia pitkänsillan alta :roll: tosta tulee 6.12 10 vuotta täyteen.

Kuva
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Sitouduin äsken C hepatiitti hoitoon huomenna alkuhaastattelu #vinkissä sain ton viruksen 1992 kurvissa Katri Valan puistossa likasista värkeistä.
2004 multa kiellettiin hoito perusteella etten ole yhteiskunnan tuottava jäsen mut onneks ajat muuttuu hitaasti mutta varmasti.
Kuva
Antifa Free Palestina
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Kumisilmä kirjoitti: Ke Tammi 21, 2026 9:47 am en ole yhteiskunnan tuottava jäsen mut onneks ajat muuttuu hitaasti mutta varmasti.
Kuva
Samalla tavalla nuo käyttöhuoneet paskotaan kuin kaikki muutkin huoneet, no difference.

Mahtavaa Suomen syyllistämistä, monissa muissa maissa nistit asuu kadulla.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Huutaja Jaana kirjoitti: Ke Tammi 21, 2026 5:34 pm
Kumisilmä kirjoitti: Ke Tammi 21, 2026 9:47 am en ole yhteiskunnan tuottava jäsen mut onneks ajat muuttuu hitaasti mutta varmasti.
Kuva
Samalla tavalla nuo käyttöhuoneet paskotaan kuin kaikki muutkin huoneet, no difference.

Mahtavaa Suomen syyllistämistä, monissa muissa maissa nistit asuu kadulla.
Ja Suomessako ei asu :roll: eikä tässä Suomea syyllistetä vaan poliisia joka on ainoa syy miksi meillä on räjähtämässä huumeongelma käsiin.noin puolet ellei jopa enempi stadin asunnottomista on mt ja päihdeongelmaisia.
kiusallista ku ihminen puhuu asioista jotka niin moni tasoisia ettei ymmärrys tahdo riittää.
Antifa Free Palestina
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

En sano asiasta nyt sen enempää kuin että kyllä minäkin asiasta aika lailla tiedän.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Slaikka
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Slaikka »

Kumisilmä...Pelkästään nimen mainitseminen aiheuttaa kyttänatsisialle äkillisen peräsuolen tyhjentymisen virkahaalariin.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Slaikka kirjoitti: To Tammi 22, 2026 4:44 am Kumisilmä...Pelkästään nimen mainitseminen aiheuttaa kyttänatsisialle äkillisen peräsuolen tyhjentymisen virkahaalariin.
Joo :P 8)
Antifa Free Palestina
SuoMiko
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja SuoMiko »

RL11/6 kirjoitti: Ti Tammi 20, 2026 11:46 pm
Kumisilmä kirjoitti: Ti Tammi 20, 2026 3:56 pm Oon yrittänyt saada Junes Lokkaa nyt parin kuukauden ajan lähtemään tekee mun kanssa live streamin aiheena poliisien mielivalta mut ei oo vielä ainakaan innostunut asiasta.toi vois olla kiinnostava kombo ku ollaan aivan ääripäät noin muuten mut molempia yhdistää palava viha poliisia kohtaan ja molemmilla myös pokkaa haastaa kyttiä.
jos jollain on junes kamuna siis oikeasti frendi sen kanssa ni saa suostutella sitä tähän projektiili simmun projektiin.

Tiina mua pyysi liveen aikoinaan ja suostuinkin koska se pyysi ja olin ihastunut siihen mut piffillä saivat mut uskomaan etten pärjää verbaalisesti niiden kanssa ja että ne nolaa mut.enää ei tartte kuunnella piffin turvallinen tila antifasisteja ni innostuin ajatuksesta tehdä yhteinen live :P
Tuo voisi olla erittäin mielenkiintoinen seurattava juttu. Parasta olisi jokin tv-studiokeskustelu, jossa joku erikoistoimittaja olisi luomassa kysymyksiä ja mukaan otettaisiin vielä Fatim Diarra. Siihen vielä joku suomalaisen ekstremismin edustaja niin tulisin itsekin mielelläni mukaan akselerationismin edustajana, jos Supo laittaisi jonkun minua haastamaan. Keskelle röökistögis niin kuin 80-luvulla, kun Juice poltti ketjussa, kertoen omia näkemyksiään ja mielipiteitään.

https://www.youtube.com/watch?v=9UBgofOvrz0
Tohon ku saatte vielä mukaan, jonkun suomalaisen kallukerhon moottoripyörineen päristelemään taustalla niin vois olla ihan sellasta köntsää, että Jarikin sais vähän rahaa huonoihin elämäntapoihinsa. :D
SuoMiko
Neuvoja-Jack

Kumisilmä kirjoitti: Ke Tammi 21, 2026 9:47 am Sitouduin äsken C hepatiitti hoitoon huomenna alkuhaastattelu #vinkissä sain ton viruksen 1992 kurvissa Katri Valan puistossa likasista värkeistä.
2004 multa kiellettiin hoito perusteella etten ole yhteiskunnan tuottava jäsen mut onneks ajat muuttuu hitaasti mutta varmasti.
Kuva
Onks toi alempi sun asunto Jari? :D
jukkatm
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja jukkatm »

Kumisilmä kirjoitti: To Tammi 22, 2026 7:17 am
Slaikka kirjoitti: To Tammi 22, 2026 4:44 am Kumisilmä...Pelkästään nimen mainitseminen aiheuttaa kyttänatsisialle äkillisen peräsuolen tyhjentymisen virkahaalariin.
Joo :P 8)
Onks Jari Laine sulle tuttu? :D
-
Poistettu runsaasti OT:tä.
Minfolainen Kumisilmä ottaa nyt viikon minfolevon, ja tutustuu sinä aikana palstan sääntöihin.

Säännöt löytyvät täältä:
https://murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?t=273
SuoMiko
Neuvoja-Jack

Kumisilmä kirjoitti: Ke Tammi 21, 2026 7:15 am mun mielestä tästä kuvasta näkee et oo just vetämässä tota kyttää turpaan.
odotin vaan hyvää hetkeä sit oli tarkoitus tehdä ns hyljeliike eli kierähtää kytän päälle ja tehdä kaulalukko jonka jälkeen juntalla sika mattoon 8) aika loppu vaan kesken ku tuli siirto.minuutti vielä ni olis merivartiosto joutunut ettii tota väkivaltaista poliisia pitkänsillan alta :roll: tosta tulee 6.12 10 vuotta täyteen.

Kuva
Miten sä Jari muuten oot tehny ton? Kun sellainen stereotypianisti on laiha, mut sulla on 3 nistin edestä rasvaa?
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

SuoMiko kirjoitti: To Tammi 22, 2026 7:56 am
Kumisilmä kirjoitti: Ke Tammi 21, 2026 7:15 am mun mielestä tästä kuvasta näkee et oo just vetämässä tota kyttää turpaan.

Kuva
Miten sä Jari muuten oot tehny ton? Kun sellainen stereotypianisti on laiha, mut sulla on 3 nistin edestä rasvaa?
oon tossa kuvassa ollu jo kolme vuotta täysin kuivilla ilman viinaa ja piriä.lihoan automaattisesti ku impulssikontrollin puutteen ja bulimian takia saatan syödä jopa 8 litraa jäätelöä päivässä+ kokista 130 litraa kuussa.
mulla puhkes aikuisiän diabetes ton takia.
heti ku tuli ero ja aloin käyttää paino putos alle 100 kilon.
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

En kai mä nyt pireissä lähtis painii natsien tai varsinkaan kyttien kanssa en oo tehnyt pireissä ainuttakaan väkivaltaista tekoa koskaan :roll:
Antifa Free Palestina
Vastaa Viestiin