Siis tuo Suomiko on myös putsari? Kukaan muu ei teille vajakeille vittuile kuin putsari?Rescuer kirjoitti: Ma Tammi 19, 2026 7:26 pmSuoMiko kirjoitti: Suomen kovimman projektiilipulleron pitäis vaan tehdä ryhtiliike ja ottaa itseään niskasta kiinni. Kaiken kertomansa perusteella myös äidin tulisi tehdä samaa..
Kumisilmä kirjoitti: La Tammi 17, 2026 7:49 pm tää putsari vaikuttaa tän perusteella hyvältä tyypiltä.
Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
hieman harhaiselta vaikuttaa tän palstan rajakit kieltämättäInkaa kirjoitti: Ti Tammi 20, 2026 7:59 amSiis tuo Suomiko on myös putsari? Kukaan muu ei teille vajakeille vittuile kuin putsari?Rescuer kirjoitti: Ma Tammi 19, 2026 7:26 pmSuoMiko kirjoitti: Suomen kovimman projektiilipulleron pitäis vaan tehdä ryhtiliike ja ottaa itseään niskasta kiinni. Kaiken kertomansa perusteella myös äidin tulisi tehdä samaa..
Kumisilmä kirjoitti: La Tammi 17, 2026 7:49 pm tää putsari vaikuttaa tän perusteella hyvältä tyypiltä.![]()
Antifa Free Palestina
-
Orge Gerwell
- Olivia Benson
Et nyt sentään samanlainen ole kuin tämä toinen sankari. Sun kanssa sentään pystyy keskustelemaankin.Kumisilmä kirjoitti: Ti Tammi 20, 2026 5:25 am totta mut kyllä rasismin vastustajakin voi olla kusipää kuten minä ja näköjään myös putsari.ei oo eka kerta ku saan niskaani toisia rasismin vastaisia tyyppejä.minähän en oo suvakki se ehkä risoo.![]()
-
Puheenjohtaja
- Olivia Benson
dumfiniin osui ja upposi vankimielisairaala
. Tuohan oli Niuvassa sen yhden lapsicasensa jälkeen.
Kunhan kuvittelet taas omiasi, en ole käynyt edes sinua katsomassaPuheenjohtaja kirjoitti: Ke Tammi 21, 2026 10:22 am dumfiniin osui ja upposi vankimielisairaala. Tuohan oli Niuvassa sen yhden lapsicasensa jälkeen.
Minä kyllä veikkaan että mielenterveysongelmista kärsii eniten nämä kaikenmaailman suvakit, transut, muunsukupuolisiksi itsensä kuvittelevat ja muut persoonallisuushäiriöiset sekä itselleen lukuisia persoonia multinikkien muodossa luovat kummajaiset
- rikkalapio
- Vic Mackey
Nimimerkki mijuheto on antanut aika kovan panoksen palstalle viestihistoriansa perusteella
search.php?author_id=76342&sr=posts
Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
-
Oulun_Kungas
- Theo Kojak
ei rajotu tähän palstaa khyyl. ihan ne tuolla hallituxessaki syyttelee vaa muita ja suu vaahdossa hokee et väestövaihto väestövaihtoKumisilmä kirjoitti: Ti Tammi 20, 2026 9:19 am hieman harhaiselta vaikuttaa tän palstan rajakit kieltämättä![]()
Kova usko asiaansa. Kukaan ei voi ainakaan väittää hänta ryssien trolliksi.rikkalapio kirjoitti: La Tammi 24, 2026 11:19 pm Nimimerkki mijuheto on antanut aika kovan panoksen palstalle viestihistoriansa perusteella![]()
Kun kaikki rötöstelevät ja Kela-tuilla elävät matut lähetetään täältä kotimaahansa, kummasti rasismikin vähenee.
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
Sikalapio paraskin puhumaan.
- rikkalapio
- Vic Mackey
Kas vain DonMC saapui kommentoimaan kuinka ollakkaan
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
Mitä sinä täällä teet? Sinuthan potkittiin pois foorumilta. Syystäkin. Ja sama touhu näemmä jatkuu.
- rikkalapio
- Vic Mackey
Missäs välissä näin on käynyt kun en ole huomannutDonald McRonald kirjoitti: Su Tammi 25, 2026 2:14 pm Mitä sinä täällä teet? Sinuthan potkittiin pois foorumilta. Syystäkin. Ja sama touhu näemmä jatkuu.
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
-
Orge Gerwell
- Olivia Benson
Tuo mijuheto on toden totta hupaisa heppu. Kaikki viestit parin lauseen mittaisia ja aivan jokaisen sanoma on se, että ryssät on perseestä. 
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
Arvostan niitä viestejä suuresti. ryssä nimittäin ON perseestä.
-
Orge Gerwell
- Olivia Benson
Totta, mutta siitä huolimatta huvittaa tuon kyseisen nimimerkin omistautuneisuus asialle. Yli 40 viestiä, kaikki yhden tai kahden lauseen mittaisia ryssän suolauksia.Donald McRonald kirjoitti: Ma Tammi 26, 2026 1:12 am Arvostan niitä viestejä suuresti. ryssä nimittäin ON perseestä.