Kyllä Yvonne Ojala on asunut täällä Nummelassa on ollut minun tukihenkilö 2004 - 2006.
Ja Yvonnella tuli epilepsia 2005-2006 ja menetti ajokortin epilepsian takia.
Ja lisäksi epilepsia lääke on kolmio

lääke ja tuo tekee väsymystä.
Ja jos ihminen saa epilepsia kohtauksia se tekee myös väsymystä ja lisäksi epilepsia kohtaus tekee ihmiset voivat purra jolloin hampaat kärsii.
Ja itsellä on kehitysvamma ihmisenä veli joka on alkanut käyttää meta amfetamiinia ja tuskin tuon myös murhaajan läheiset ja Yvonnen läheiset ihmiset haluavat, että muut pohtii somessa tätä murhaa joka on tapahtunut 9.2.2024.
Ja itse voin kertoa kun kehitysvamma puolella kerroin ohjaajalla isä on tehnyt aviorikoksen. Ja minä olen uhannut tappaa kehitysvamma ihmisenä äidin ja kolme veljeä on nähny alle 15 vuoden iässä minun raivokohtauksen jolloin olen ottanut leikkuu veitsen ja uhannut tappaa äidin kun en osaa älyllisen kehitysvamma ihmisenä huomaa onko oma äiti juonut alkoholia.
Ja, kun kerroin kehitysvamma puolella ohjaajalle, että veli on alkanu käyttää meta amfetamiini huumeita kehitysvamma puolella ohjaajat sanoo on todettu niissä perheissä jossa on kehitysvamma tai autismi Diagnoosi lapsi niissä perheissä tulee eniten päihde ongelmia ja mielenterveys ongelmia vanhemmille ja sisaruksille
Ja jos kehitysvammainen on jäänyt heikkolahjaisuus tasolle niiden kohdalla vammaissosiaali puolella ei myönnä apua jos ei ole 24h ohjaus tarve.
Eli te ette myös voi tietää millainen lapsuuteen liittyvä tausta on tuon murhaajan kohdalla.
Entä jos toi murhaaja on perheestä jos joku jolla on ollut selvittämättä älyllinen kehitysvamma tai autismi ja se on nähny, että joku sisko tai veli on ottanut raivokohtauksen aikana leikkuu veitsen ja vanhemmat ovat sanoneet, että ei saa kertoa siskon tai veljen raivokohtauksesta joka on yleinen ongelma kehitysvamma ja Autismi ihmisten perheessä vanhemmat kieltää sisaruksia puhumasta tai tuolla murhaajalla on isä tai äiti ollut alkoholisti joka on ollut se joka on käyttänyt väkivaltaa.