Kadonnut Siiri Ryhänen,24 v. -Kouvola syksy 2024"

Suomessa kadoksissa olevat henkilöt
matlockb
Watson itse

Re: Kadonnut Siiri Ryhänen,24 v. -Kouvola syksy 2024"

Viesti Kirjoittaja matlockb »

M.Saaarinen kirjoitti: Ti Tammi 06, 2026 5:08 amvarmasti ja unohtuu se muiltakin ajan saatossa
Kyllä, mutta esimerkiksi Siiri Ryhäsen kaveripiiri kun kaikella todennäköisyydellä koostuu porukasta, jonka aika (päivät ja yöt) kuluvat hyvin alkoholin sekä erilaisten huumaavien lääkkeiden ja huumausaineiden (tuon pyhän kolminaisuuden kanssa) merkeissä, niin mahtaako nuo itsekään ottaa enää selvää mitä on vaikkapa viime viikolla oikessti tapahtunut vai onko mitään, varsinkin, kun kaikilla lienee mahdollisista tapahtumista erilaiset muistikuvat. Jos niitä muistikuvia nyt on ollenkaan.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Millavaan
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Mitä mä just luin että tän jutun pääepäilty on siis kuollut vai?
matlockb
Watson itse

Millavaan kirjoitti: Ti Tammi 20, 2026 3:01 pm Mitä mä just luin että tän jutun pääepäilty on siis kuollut vai?
Lähdettä ? Oliko ko. pääepäilty Siirin miesystävä ?
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Morgan
Alokas

Viesti Kirjoittaja Morgan »

Musta vähän tuntuu, että Siiri on laitettu sen Lahdessa sijaitsevan huumevaraston takia kylmäksi. Vähemmän yllättäen Siiri kuitenkin liikkui samassa porukassa, jotka liittyvät Kuusankoskelta paljastuneeseen huumevarastoon, ja samat tyypit myös liittyy naiseen, jolla oli Lahdessa varastossa huumeita, joka on siis myös Iitin tapossa vastuussa olevan äiti. Lahdessa se kuitenkin ramppasi huumeiden takia ja luulen, että laitettiin kylmäksi kun pelättiin että puhuu varaston olemassaolosta jollekin. Toisaalta, varastoa pitänyt nainen on sen verran kaheli, että jos joku miesystävänsä on osoittanut mitään kiinnostusta Siiriä kohtaan, on varmasti saanut Siiri maksaa tästä. On äärimmäisen mustasukkainen tyyppi kuulemma ja kytännyt jotain eksäänsä pusikossa kun ollut kaverinsa kanssa rannalla.
Millavaan
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

matlockb kirjoitti: Pe Tammi 23, 2026 12:30 am
Millavaan kirjoitti: Ti Tammi 20, 2026 3:01 pm Mitä mä just luin että tän jutun pääepäilty on siis kuollut vai?
Lähde on yks facebook-ryhmä kadonneile.
matlockb
Watson itse

Millavaan kirjoitti: Ma Tammi 26, 2026 1:44 pm
Minä en ole facebookissa, en ole koskaan ollutkaan, joten et viitsisi sieltä linkittää tänne vaikka kuvakaappausta ?
HKV
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja HKV »

matlockb kirjoitti: Ma Tammi 26, 2026 2:27 pm
Millavaan kirjoitti: Ma Tammi 26, 2026 1:44 pm

Minä en ole facebookissa, en ole koskaan ollutkaan, joten et viitsisi sieltä linkittää tänne vaikka kuvakaappausta ?

Onko näihin edes uskominen? Ei omalla nimellään ole kirjoittanut ..
Screenshot_2026-01-26-16-15-39-46_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.jpg
Screenshot_2026-01-26-16-15-39-46_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.jpg (608.88 KiB) Katsottu 2686 kertaa
Screenshot_2026-01-26-16-15-39-46_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.jpg
Screenshot_2026-01-26-16-15-39-46_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.jpg (608.88 KiB) Katsottu 2686 kertaa
Oli taas niin sekava selitys että pelkkä kuseminen kenkäkaappiin ei riittänyt. Täytyi vääntää paskatkin.
Kosmonantti
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja Kosmonantti »

Morgan kirjoitti: Pe Tammi 23, 2026 9:09 am Musta vähän tuntuu, että Siiri on laitettu sen Lahdessa sijaitsevan huumevaraston takia kylmäksi. Vähemmän yllättäen Siiri kuitenkin liikkui samassa porukassa, jotka liittyvät Kuusankoskelta paljastuneeseen huumevarastoon, ja samat tyypit myös liittyy naiseen, jolla oli Lahdessa varastossa huumeita, joka on siis myös Iitin tapossa vastuussa olevan äiti. Lahdessa se kuitenkin ramppasi huumeiden takia ja luulen, että laitettiin kylmäksi kun pelättiin että puhuu varaston olemassaolosta jollekin. Toisaalta, varastoa pitänyt nainen on sen verran kaheli, että jos joku miesystävänsä on osoittanut mitään kiinnostusta Siiriä kohtaan, on varmasti saanut Siiri maksaa tästä. On äärimmäisen mustasukkainen tyyppi kuulemma ja kytännyt jotain eksäänsä pusikossa kun ollut kaverinsa kanssa rannalla.
Ykköspostaajalle nostan hattua. Tuo uutta tietoa tapahtumaan mainitsemalla Lahen huumevaraston ja Kuusankosken huumevaraston. Iitin tappoa en osaa yhdistää suoraan mihinkään, sen saa seuraavaksi linkata, mutta tappajan äiti(?) on tuntenut tämän tapon tekijät? Muu heitto siitä, että Lahen huumevarastoa vahtinut nainen(?) olisi miehestään mustasukkaisuuden takia laittanut Siirin kylmäksi on joko tietoa tai melkomoista dadaa. Mutta kyllä näistä tiedoista olisi poliisikin kiinnostunut, ei tarvitse vain tänne laittaa vaan rohkeasti vinkkiä eteenpäin!

Tsemppiä!
matlockb
Watson itse

Kiitos HKV:lle! Kyllä minä ainakin suhtaudun aika suurella varauksella tuollaisiin anonyymien tyyppien heittoihin. En tietenkään väitä, että ne automaattisesti olisivat valhetta, mutta uskottavuus ilman mitään sitä (uskottavuutta) tukevaa on vähän niin ja näin.

Esimerkiksi jos viestissä mainittaisiin edes poikaystävän nimi, olisi helppo tarkistaa, onko hän todella kuollut vai edelleen elävien kirjoissa.
Vastaa Viestiin