Montako kertaa viikossa tyydytät itseäsi?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Bird
Axel Foley

Re: Montako kertaa viikossa tyydytät itseäsi?

Viesti Kirjoittaja Bird »

Private dick kirjoitti: La Tammi 31, 2026 9:42 pm Miksi olisi virhe? Ei seksuaaliasiat ole mitään hävettävää, yhtä tavallinen ja harmiton aihe kuin vaikkapa hampaiden harjaus.
Vai olenko minä ainoa vapaamielinen?
Ei tietenkään ole mitään hävettävää. Masturbointiinkaan ei tarvita vapaamielisyyttä, se on tärkeää ja ihanaa.
Mutta kiinnitin huomiota ketjun aloittajaan sekä siihen, että hän ei kommentoinut itse asiaa lainkaan sitä hymiötä lukuun ottamatta.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
acp
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja acp »

Private dick
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Private dick »

acp kirjoitti: Su Helmi 01, 2026 4:11 am Orgasmi heikentää chakroja.

Entäs sitten, ei koske suomalaisia koska emme noudata intialaisia satanismirituaaleja. Suomi on kristillinen maa.
acp
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja acp »

Private dick kirjoitti: Su Helmi 01, 2026 10:51 am

Entäs sitten, ei koske suomalaisia koska emme noudata intialaisia satanismirituaaleja. Suomi on kristillinen maa.
Onko intialaisilla erilainen keho kuin suomalaisilla?

Teet 100 satanismirituaalia päivässä tietämättäsi.
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Private dick kirjoitti: Su Helmi 01, 2026 10:51 am

Suomi on animistis-polyteistinen maa, johon papin perkeleet pakkotuputtivat kansansatuja Välimeren itäkolkasta. Itse en runkatessani ajattele juuri muuta kuin Piispa Henrikin kallon rusahdusta Lallin kirveen upotessa siihen.
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Bird kirjoitti: La Tammi 31, 2026 8:57 pm
Yrjö senkin sonni!
Hmmm... järkyttävän paljon kiitoksia.!! :? :roll:
Asiaan;
Nyt käsi pystyyn te, joiden mielestä kannatti oikeasti vastata tähän aloitukseen? On ihan ok todeta, että taisinpa tehdä virheen (kukapa ei virheitä tekisi).
No tämäpä juuri. Kommenttini tämän kuivan kakkapökäleen aloitukseen oli taas oppikirja-esimerkki siitä, kuinka trollinsontiainen saa älykkäänkin ihmisen — oikeasti tarkoitan mitä sanon — räpiköimään samalle sivitymättömälle levelille, jossa hän itse mielellään pulikoi. [Tähän kohtaan se käsi]
Jotenkin vaan mietin, että Janitaslim nauraa partaansa...
Totta munassa nauraa. Mieleltään köyhät sekä lapset nauravat kaikelle, mitä itse eivät ymmärrä.
...tai sheivaamattomiin säärikarvoihinsa (ei mitään hajua hänen sukupuolestaan).
No, jos vilkaisee sen (ei siis hänen) viestihissaa, niin huomaa aika äkkiä, että vanha (ainakin aivoiltaan rapistunut) irstas äijä se on. Sydämeltään täysin sivitymätön multinikki-trollaaja.
X X X X X
Vastaa Viestiin