Kokeillaanko kevyesti telepatiaa tms? Minkävärinen pusero minulla on päällä?
Re: Kokeillaanko kevyesti telepatiaa tms? Minkävärinen pusero minulla on päällä?
Sanoisin, että Birdin hiukset ovat pitkät ja väri on lämpimän kastanjan tyyppinen, vähän punertavaa. Toffeen sävyäkin voi löytyä, tai onko ollut aiemmin ja siksi toffee tulee nyt mieleen (söin tosin juuri leivoksen, niin sanoja voi putkahdella siltäkin suunnalta).
Hiukset eivät ole piikkisuorat vaan vähän lainehtivat.
Mahdollisesti näin.
Re: Kokeillaanko kevyesti telepatiaa tms? Minkävärinen pusero minulla on päällä?
Täähän käy tosi mielenkiintoiseksi.AlsSie kirjoitti: Su Tammi 25, 2026 12:18 am Sanoisin, että Birdin hiukset ovat pitkät ja väri on lämpimän kastanjan tyyppinen, vähän punertavaa. Toffeen sävyäkin voi löytyä, tai onko ollut aiemmin ja siksi toffee tulee nyt mieleen (söin tosin juuri leivoksen, niin sanoja voi putkahdella siltäkin suunnalta).Hiukset eivät ole piikkisuorat vaan vähän lainehtivat.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Tää oli hauskaa. 
Ensin palkinto Jani Pervolle, koska mulla oli vaalea polkkatukka pikkutyttönä.
Nykytilanteen taas AlsSie arvasi varsin lähelle.
Pitkät, pääosin suorat hiukset, mutta hieman luonnollista taipuvuutta ja väri on lämmin ruskea toffeella, kullanvaalealla ja tietyssä valossa näkyy myös hieman punakultaista vivahdetta.
Toi toffee piti kyllä googlettaa, kun en ole niin perillä hiusvärimaailmasta, mutta tosiaan oikeaan osui sekin. Kampaaja käytti myös adjektiivia hunajainen. Mutta kyseessä siis täysin oma väri, ei värjätty.
Ps. Kiitos muuten sullekin (ja muille asiallisille vastaajille), AlsSie, kommentista siellä Lautamiesten ketjussa.
Mietin itsekin jo aiemmin, että viitsinkö edes vitsailla hiusrajan pakenemisella, koska tunnen ihan oikeasti myötätuntoa niitä miehiä kohtaan eikä yhdenkään miehen pitäis joutua edes kokemaan hiustenlähtöä vastoin omaa halua. Mutta jälkikäteen arvioiden se oli huono vitsi ja mun moka.
Muuhun sen ketjun suhteen en ota edes kantaa – aloituksessa esitetyt väitteet, kun oli henkilöön meneviä ja epätosia, kuin nyt tässä sen verran, että tarkennan, että en ole edes vasemmistolainen, vain vasemmalle kallellaan – ja monista asioista eri mieltäkin. Se siitä. Anteeksi OT.
Seuraavaa arvailu-kysymystä odotellessa.
Ensin palkinto Jani Pervolle, koska mulla oli vaalea polkkatukka pikkutyttönä.
Nykytilanteen taas AlsSie arvasi varsin lähelle.
Toi toffee piti kyllä googlettaa, kun en ole niin perillä hiusvärimaailmasta, mutta tosiaan oikeaan osui sekin. Kampaaja käytti myös adjektiivia hunajainen. Mutta kyseessä siis täysin oma väri, ei värjätty.
Ps. Kiitos muuten sullekin (ja muille asiallisille vastaajille), AlsSie, kommentista siellä Lautamiesten ketjussa.
Mietin itsekin jo aiemmin, että viitsinkö edes vitsailla hiusrajan pakenemisella, koska tunnen ihan oikeasti myötätuntoa niitä miehiä kohtaan eikä yhdenkään miehen pitäis joutua edes kokemaan hiustenlähtöä vastoin omaa halua. Mutta jälkikäteen arvioiden se oli huono vitsi ja mun moka.
Muuhun sen ketjun suhteen en ota edes kantaa – aloituksessa esitetyt väitteet, kun oli henkilöön meneviä ja epätosia, kuin nyt tässä sen verran, että tarkennan, että en ole edes vasemmistolainen, vain vasemmalle kallellaan – ja monista asioista eri mieltäkin. Se siitä. Anteeksi OT.
Seuraavaa arvailu-kysymystä odotellessa.
Viimeksi muokannut Bird, Ma Tammi 26, 2026 8:02 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Poistettu tupla.
Mitä ja mistä juon nyt näin yömyöhään?
- rikkalapio
- Axel Foley
Näen edessäni grogilasin ja jotain tummaa juotavaa
Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
Juot mustaa teetä sokerilla sellaisesta läpinäkyvästä lasista, joita muun muassa turkkilaiset käyttää.
Kahvia, 0.33l mukista. Juhlamokkaa, hieman punaista maitoa ja ilman sokeria.
Kiitos veikkauksista
Kiitos veikkauksista
Harmi etten ennättänyt veikkaamaan Acp:n kysymystä. Näin postauksen vasta, kun siihen oli jo tullutkin vastaus. Mutta olisin veikannut kahvia, no näinhän sitä voi jälkeenpäin otaksua. 
Mahdollisesti näin.