Anoteus kirjoitti: Pe Helmi 06, 2026 9:30 pm
Elin yli puolet "aikuiselämästäni" luottotiedottomana ja köyhänä, silti ei tullut mieleenkään raiskaaminen.. Taas jotain tutkimuspaskaa vai?.. Jos moraali on kunnossa, niin on aivan sama onko tilillä 10e vai 100k..
Tämmöistä tämä on, että kaikki mahdolliset koukerot ja selittelyt keksitään, että voisi sivuuttaa sen että tietyt kulttuurit ja uskonnot (ehkä voidaan uskonnot supistaa yhteen ainoaan...) merkkaavat kyllä vielä enempi näissä asioissa, kuin köyhyys. (Ja mikäköhän siinä sitten muuten on, että ulkomailta tulleilla iskällä ja äiskällä oli varaa seikkailla koko Euroopan halki, mutta lapset sitten yhtäkkiä ovatkin muka niin rutiköyhiä, että heidän täytyy tuolla kaduilla hakata ihmisiä ja varastaa vaikka vaatteet päältä?)
Jos asenne on SE, että minä olen herraväkeä verrattuna niihin vääräuskoisiin ja siveettömiin ihmispaskoihin mitä maassa on entuudestaan, kun minä herrojen herra tänne saavun palveltavaksi, niin kyllähän tällainen asenne periytyy isältä pojalle, joskus jopa tyttärelle.
Mutta en toki poissulje mahdollisuutta että joku vääräuskoinen meikäläinen on mennyt päätänsä aukomaan yli-ihmisrodun edustajille. Rangaistahan sellainen pitää.