A ennen Btä tai A ei enää onnistu!!!Carelin kirjoitti: Ti Helmi 10, 2026 7:46 pm Onko jere jo a selässä
B nokka jauhossa
C muiden kallujen kanssa baarissa
Itse veikkaan kaikki abc järjestyksessä. On se jumalauta kova!
Tapaus Jere Karalahti
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
Re: Tapaus Jere Karalahti
-
KumiJalkine
- Hetty Wainthropp
d) Espanan auringorannalla paistamassa kebabbia jethron kanssa?Huutaja Jaana kirjoitti: Ti Helmi 10, 2026 7:54 pmA ennen Btä tai A ei enää onnistu!!!Carelin kirjoitti: Ti Helmi 10, 2026 7:46 pm Onko jere jo a selässä
B nokka jauhossa
C muiden kallujen kanssa baarissa
Itse veikkaan kaikki abc järjestyksessä. On se jumalauta kova!
-
kantavapalju
- Rico Tubbs
vai D - maksamassa velkoja
Pikkuryssät Pietarissa näkee pahaa unta, Venäjä on rajamaa ja Suomi valtakunta.
Millä rahalla? Meinaatko, että teki tutkarina liikennekilpiä ja säästi.
Mä veikkaan, että Jerkun piti aloittaa pisnes huumediilerinä, mutta hokkuspokkus kama haihtuikin omaan kärsään. Nyt on piuhaa pitkänä ja neppikukkarossa tyhjää.
Voi Jere. Ei voi enää kilauttaa kaverille, frank Mobergille ja pyytää förskottiakaan.
- paneelimies
- Lauri Hanhivaara
Voiton merkin perusteella luvassa on uusi kirja ja ehkä jatko-osa elokuvalle myös.
Kova on!
Kova on!
Oli miten oli mutta näin on
Winner. Ei epäilystäkään. Iso hatunnosto Jerelle! On kova!paneelimies kirjoitti: Ti Helmi 10, 2026 8:52 pm Voiton merkin perusteella luvassa on uusi kirja ja ehkä jatko-osa elokuvalle myös.
Kova on!
Miten se noissa piireissä menee? Kun jäivät kiinni. Perivätkö velat vielä? Saavatko paeta ja pelätä lopun elämäänsä? Onko koko lopppuelämä pakoon juoksua? Jerehän viesteissä vakuutti lastensa nimiin että maksaa velat. Onko koko perhe (lapset) vaarassa myös? Voisiko joku valsista kun en tuosta maailmasta tiedä.
Mä veikkaan, että Jerkun piti aloittaa pisnes huumediilerinä, mutta hokkuspokkus kama haihtuikin omaan kärsään. Nyt on piuhaa pitkänä ja neppikukkarossa tyhjää.
Voi Jere. Ei voi enää kilauttaa kaverille, frank Mobergille ja pyytää förskottiakaan.
[/quote]
[/quote]
- kirjakeräilijä
- Armas Tammelin
Osaako joku tietäväisempi sanoa, tuleeko Jerelle tästä keissistä ihan kakkua? Kun se päästettiin tutkintavankeudesta menemään.
Vitsit, olisin kyllä onnellinen jos sille koituisi nyt vihdoin jotain oikeita seurauksia teoistaan. 30 vuotta armotonta sekoilua ilman mi-tään seurauksia. Luin herran elämäkerran ja se oli ihan täynnä "ei se mun vika ollu!!!" lätinää.
Huumetouhut kyllä selittää Jerkun ulosottotietoja, siitähän oli isot otsikot Iltiksessä ja muualla jossain vaiheessa. Mitäs niitä omien lasten elatusmaksuja makselemaan, kun kokkelivarastot on tyhjät.
Vitsit, olisin kyllä onnellinen jos sille koituisi nyt vihdoin jotain oikeita seurauksia teoistaan. 30 vuotta armotonta sekoilua ilman mi-tään seurauksia. Luin herran elämäkerran ja se oli ihan täynnä "ei se mun vika ollu!!!" lätinää.
Huumetouhut kyllä selittää Jerkun ulosottotietoja, siitähän oli isot otsikot Iltiksessä ja muualla jossain vaiheessa. Mitäs niitä omien lasten elatusmaksuja makselemaan, kun kokkelivarastot on tyhjät.
Tulee kakkua 4-6 vuoteen veikkaisin. Nykyään päästetään vastaamaan vapaalta. Ei vaikuta tuleva tuomio.
hyvä että pääsi pois älytöntä pitää noin pitkään kiinni noin pienistä määristä ku joka vitun raiskari pääsee viikossa kopista pois.
Jerelle tsemppiä vaikka ifkin kundeja onkin.
Jerelle tsemppiä vaikka ifkin kundeja onkin.
Antifa Free Palestina
Eikä varmaan entisiltä jääkiekkoilijoiltakaan enää tipu rahaa lainaksi. Maksoikohan toi pultsari muuten Olli Jokiselle sen lainaamansa kymppitonnin takaisin?Carelin kirjoitti: Ti Helmi 10, 2026 8:43 pm
Ei Jerelle välttämättä vankeutta tule. Lukekaa noi pöytäkirjat. Kukaan ei myönnä toimittaneensa Jerelle 1000 g piriä, vaan kyse on merkinnästä muistivihkoon. Jos kukaan ei myönnä toimittaneensa Jerelle 1000g piriä, niin sitä ei ole myöskään tapahtunut.
Ei löydy....Oikeus ennen kaikkea kirjoitti: Pe Tammi 30, 2026 11:05 am Täältähän se kuvio selviää:
https://gofile.io/d/1CoMvm
This content does not exist
Oulun_Kungas kirjoitti: To Elo 28, 2025 8:35 pm täh? elää kerrostalossa. varmaan yli puolet suomalasista elää. tekeekö se heistä huonoissa oloissa eläviä? itekeki asun vittu
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
Jos ei olisi kansallissankari Jere niin voisi olla myös F - auton takakontissa.Carelin kirjoitti: Ti Helmi 10, 2026 8:43 pmMillä rahalla? Meinaatko, että teki tutkarina liikennekilpiä ja säästi.
vieläköhän tämä rane on enkeleissä?? ainakin kesällä 24 oli helsingin capterissa