Ampuminen jääkiekkopelissä Yhdysvalloissa
Re: Ampuminen jääkiekkopelissä Yhdysvalloissa
Kovasti on MAGA-agendalla tämä trans-asia. Demokraattien kannattaisi jättää siitä puhuminen ja öyhöttäminen MAGAlle. Eihän 99.999% demokraateista ole mitään tekemistä koko asian kanssa. Ja sitä tuo Suomessakin esille vain persut. Se on selkeästi vain MAGAn ja persujen esillä pitämä vaaliase, ja se pitää sellaisena ampua mahdollisimman nopeasti alas.
Kaikki seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin kuuluva on aina politiikanteon kohteena.Amnestia kirjoitti: La Helmi 21, 2026 2:18 pm Kovasti on MAGA-agendalla tämä trans-asia. Demokraattien kannattaisi jättää siitä puhuminen ja öyhöttäminen MAGAlle. Eihän 99.999% demokraateista ole mitään tekemistä koko asian kanssa. Ja sitä tuo Suomessakin esille vain persut. Se on selkeästi vain MAGAn ja persujen esillä pitämä vaaliase, ja se pitää sellaisena ampua mahdollisimman nopeasti alas.
Kyse on kuitenkin laajemmasta ilmiöstä, tästä terapia-aikakaudesta jonka seurauksena yksilö ei enää edes etsi resilienssiä, ratkaisua tai pyri tervehtymään vahvaksi toimijaksi yhteiskunnassa. Sen sijaan hän hakee oikeutusta omalle erityisyydelleen, vahvistusta tunteidensa aitoudelle, ainutlaatuisuudelle ja ikään kuin legitimiteettiä sille, että minä olen erityinen.
se, että ihmiset ovat valveutuneempia omien erityispiirteidensä, tunteidensa ja tarpeidensa suhteen kuulostaa äkkiseltään ihan hyvältä suuntaukselta. Mutta yksilökeskeinen terapia ja palvelujärjestelmä sekä sairaalloinen somekuplautuminen (aggressiivinen markkinointi nuorille) näiden asioiden suhteen on ajanut meidät hullujen narsistien ja ahdistuneiden vetäytyjien maailmaan. Minkään valtakunnan sietokykyä ei enää ole, eikä sitä edes enää haluta saavuttaa. Sen sijaan kaiken lähtökohdalksi on muodostunut minä itse, minun tunteeni, minun erityisherkkyyteni, minun tarpeeni ja sitä kautta luonnollisesti harhainen vaatimus siitä, että koko ympäröivän maailman tulee tunnustaa, hyväksyä ja nähdä minut oikeassa valossa, puhua minulle oikein, kohdella minua oikein ja myöntää, että minä minä minä. Koska terapiassakin sanottiin, että on hyvä laittaa itsensä etusijalle, miettiä omia tunteitaan ja pitää rajoistaan kiinni. Jep.
Ja koska olen transu edellytän, että kun menen jääkiekkopeliin, miehet avaavat minulle oven, tarjoavat juotavaa ja kehuvat kauniiksi. Rintakarvojani en kuitenkaan aja, koska minulla on oikeus. Otan silti aseen varmuuden vuoksi mukaani, koska minulla on oikeus puolustaa itseäni jos koen, että tunteitani loukataan, joku katsoo väärin tai ei ota erityisyyttäni huomioon.
Tämä on sairasta. Kelkka pitäisi kääntää ja nopeasti. Focus takaisin siihen, miten yksilöstä saadaan parhaiten yhteisöä hyödyttävä ja täysivaltainen jäsen puutteistaan ja erityisyyksistään huolimatta. Etsiä kompansaatiokeinoja, kasvattaa resilienssiä. Sen sijaan tänä päivänä vaikuttaa siltä, että yksilön tunteesta on tullut totuus.
Tästä syystä politikoinnin kohteena ovat niin seksuaalivähemmistöt, mutta myös "ei ole pakko jos ei vaan huvita" -ihmiset (joille on opetettu että sinä olet tärkeä ja saat levätä jos siltä tuntuu), "mua ahdistaa" -ihmiset (joille on sanottu, että kyllä on ihan oikea tunne tuo ahdistus ja kotoa ei ole pakko poistua jos ei pysty) sekä kaikki ne helvetin lumihiutaleet, joiden ei omasta mielestään tarvitse tehdä muuta kuin tuntea aitoja tunteita ja velloa työkseen niiden parissa yhteiskunnan piikkiin. Jokaista taloustieteilijää, oikeistopoliitikkoa ja ihan maltillistakin järjen ihmistä huolestuttaa se, että puolet työikäisistä nuorista on masentuneita tai käyvät läpi jotain kriisiä. Siksi yhteiskunnan tehtävänä pitäisi olla sellaisen viestin antaminen, että elämä on toisinaan rankkaa, kaikille. Se, että on paha mieli ei siis ole riittävä peruste sairauseläkkeen myöntämiselle.
Iltasanomissa oli juttu, jossa haastateltiin Kallion lukion oppilaita liittyen puhelimeen vastaamiseen. Heistä kukaan ei pitänyt puhelimeen vastaamisesta, ja yhtä lukuun ottamatta kaikilla oli äänet pois puhelimesta. Kuulemma on ahdistavaa jos joku soittaa. eräs nuori kertoi, että hänen sisaruksensa eivät pysty edes tilaamaan pizzaa puhelimella, koska on niinn ahdistavaa jutella vieraiden ihmisten kanssa. työnantajat kertovat, että on lähes mahdotonta saada työtä hakenut nuori puhelimella kiinni ilmoittaakseen, että työ on sinun. Tätä suuntausta me tuemme ja vahvistamme jatkuvasti sitä, että "voi voi, ei ole pakko jos tuntuu pahalta". Mitä helvettiä näsitä kakaroista tulee?
-
KumiJalkine
- Hetty Wainthropp
Psykiatrien koulutukseen pitäisi siis panostaa enemmän ja tiukentaa läpipääsyrajoja.Rescuer kirjoitti: La Helmi 21, 2026 9:21 amNiinhän ne ohjataankin, ainakin ne jotka julkisen puolen kautta sukupuoltaan haluavat muuttaa.Mansen Miäs kirjoitti: La Helmi 21, 2026 8:39 am Mää oon kyllä sitä mieltä että, siinä vaiheessa ku joku sanoo lekurille haluavansa ittellensä pöksyihin nahkahuilun anjovisfileen sijaan, tai päinvastoin, pitäs ohjata psykiatrille ensimmäisenä.
-
KumiJalkine
- Hetty Wainthropp
No missä se jortikka tuolla naisella on? Joku trollaa. Bikinissä pullottais ja tuolla ei näy edes kasseja.
Sinua kiinnostaa siis nähdä kuva tappajan kullista? No se ei varsinaisesti yllätä. Minulla ei sitä kuvaa ole kun se ei kiinnosta, mutta jos nuo alla olevat kuvat ovat mielestäsi naisesta niin muista nyt ottaa ne lääkkeet. Löytyy siitä dosetista.KumiJalkine kirjoitti: La Helmi 21, 2026 4:50 pm No missä se jortikka tuolla naisella on? Joku trollaa. Bikinissä pullottais ja tuolla ei näy edes kasseja.
Voihan sillä olla samankokoinen kuin Trumpilla, Muskilla tai Charlie Kirkillä. Sellainen ei aiheuta edes kankaaseen ryppyä. Micro-feenix.KumiJalkine kirjoitti: La Helmi 21, 2026 4:50 pm No missä se jortikka tuolla naisella on? Joku trollaa. Bikinissä pullottais ja tuolla ei näy edes kasseja.
-
KumiJalkine
- Hetty Wainthropp
Ei, kun tuon naisen, jolla on amerikka-biksut. Tuo kuva minkä laitoit on mies. Eikä edes komea mies. Tulee mieleen se Alex Carreyn leffa nuija ja tosinuija. Tosin tuo on vielä vähän paksumpi. Ei varmaan kuitenkaan sama mies.McCall kirjoitti: La Helmi 21, 2026 4:54 pmSinua kiinnostaa siis nähdä kuva tappajan kullista? No se ei varsinaisesti yllätä. Minulla ei sitä kuvaa ole kun se ei kiinnosta, mutta jos nuo alla olevat kuvat ovat mielestäsi naisesta niin muista nyt ottaa ne lääkkeet. Löytyy siitä dosetista.KumiJalkine kirjoitti: La Helmi 21, 2026 4:50 pm No missä se jortikka tuolla naisella on? Joku trollaa. Bikinissä pullottais ja tuolla ei näy edes kasseja.
56-Year-Old Robert Dorgan.jpg
-
DJ M€atballz
No hehän piilottavat ja taittavat hepin alaspäin.KumiJalkine kirjoitti: La Helmi 21, 2026 6:30 pmEi, kun tuon naisen, jolla on amerikka-biksut. Tuo kuva minkä laitoit on mies. Eikä edes komea mies. Tulee mieleen se Alex Carreyn leffa nuija ja tosinuija. Tosin tuo on vielä vähän paksumpi. Ei varmaan kuitenkaan sama mies.McCall kirjoitti: La Helmi 21, 2026 4:54 pmSinua kiinnostaa siis nähdä kuva tappajan kullista? No se ei varsinaisesti yllätä. Minulla ei sitä kuvaa ole kun se ei kiinnosta, mutta jos nuo alla olevat kuvat ovat mielestäsi naisesta niin muista nyt ottaa ne lääkkeet. Löytyy siitä dosetista.KumiJalkine kirjoitti: La Helmi 21, 2026 4:50 pm No missä se jortikka tuolla naisella on? Joku trollaa. Bikinissä pullottais ja tuolla ei näy edes kasseja.
56-Year-Old Robert Dorgan.jpg
Eikä mennyt edes Jim Carreyn nimi nappiin. Alex Carrey...mitä helkattia?
Joka ei liity ketjun aiheeseen mitenkään. Tuo mitä kutsut "mieheksi" on se ammuskellut nainen. Et kai vain oleta sukupuolta ulkonäön perusteella? Onko ne teidän joka paikassa vaatimat "turvallisen tilan periaatteet" voimassa vain silloin kun se teille sopii?KumiJalkine kirjoitti: La Helmi 21, 2026 6:30 pm Ei, kun tuon naisen, jolla on amerikka-biksut. Tuo kuva minkä laitoit on mies. Eikä edes komea mies. Tulee mieleen se Alex Carreyn leffa nuija ja tosinuija. Tosin tuo on vielä vähän paksumpi. Ei varmaan kuitenkaan sama mies.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Demokraatithan siitä öyhöttävät ja puolustavat murhaajaa ja Suomessa vasemmistolaiset. Onhan se surullista, jos asiasta kertovat vain persut, koska mielestäsi tekijän tausta pitää salata. Miksi totuuden kertominen pitää "ampua alas mahdollisimman nopeasti", eli sinua ei harmita, nuo kuolleet, vaan se, että kerrotaan kuka ampuja oli. Minkälainen ääni kellosassi olisi, jos ampuja olisi ollut muu, kuin susosimasi vähemmistöläinen.Amnestia kirjoitti: La Helmi 21, 2026 2:18 pm Kovasti on MAGA-agendalla tämä trans-asia. Demokraattien kannattaisi jättää siitä puhuminen ja öyhöttäminen MAGAlle. Eihän 99.999% demokraateista ole mitään tekemistä koko asian kanssa. Ja sitä tuo Suomessakin esille vain persut. Se on selkeästi vain MAGAn ja persujen esillä pitämä vaaliase, ja se pitää sellaisena ampua mahdollisimman nopeasti alas.
Oletko käynyt mittamassa vain onko sinulla jotain sisäpiirin tietoa? Kaikenlaisia fantasioita niitä sinullakin on, no kukin tyylillään.Amnestia kirjoitti: La Helmi 21, 2026 5:04 pmVoihan sillä olla samankokoinen kuin Trumpilla, Muskilla tai Charlie Kirkillä. Sellainen ei aiheuta edes kankaaseen ryppyä. Micro-feenix.KumiJalkine kirjoitti: La Helmi 21, 2026 4:50 pm No missä se jortikka tuolla naisella on? Joku trollaa. Bikinissä pullottais ja tuolla ei näy edes kasseja.
Juu juu, Bidenkin kutsui Dylan Mulvaneyn Valkoiseen taloon, ja Harris kampanjoi avoimesti lasten transhoidoilla. Ja Gavin Newsomista ei kannata edes puhua. Demokraatit on sisäisesti todella jakautunut, koska puolue-eliitti on täynnä tota transupakotusta, mikä ei tavan ihmisille oikein maistu.Amnestia kirjoitti: La Helmi 21, 2026 2:18 pm Kovasti on MAGA-agendalla tämä trans-asia. Demokraattien kannattaisi jättää siitä puhuminen ja öyhöttäminen MAGAlle. Eihän 99.999% demokraateista ole mitään tekemistä koko asian kanssa. Ja sitä tuo Suomessakin esille vain persut. Se on selkeästi vain MAGAn ja persujen esillä pitämä vaaliase, ja se pitää sellaisena ampua mahdollisimman nopeasti alas.
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
Ei varmaan oo kommentoitu....arvostan nikkiä/allekirjoitustasivaihokas kirjoitti: Ti Helmi 17, 2026 12:20 pmOnko USAssa Setan kaltaista järjestöä? Ovatkohan mitään lausuntoa antaneet kun viime aikoina ransut ovat tehneet joukkomurhia?