Turkulaisnaisen ruumis löytyi roskasäiliöstä, Paimio 7.12.14

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
thomyorke
Jack Taylor

Re: Turkulaisnaisen ruumis löytyi roskasäiliöstä, Paimio 7.12.14

Viesti Kirjoittaja thomyorke »

Kuukiitaja_piip_piip kirjoitti: Ti Helmi 17, 2026 7:15 pm Olisiko kuvaa tästä kuolapetestä?
Jep kuvaa tiskiin tästä!
tititityy
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja tititityy »

Nyt kyllä kans kuva kiinnostelis. Onko mitään someja tiedossa?
Joku toinen
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Joku toinen »

Esitutkintapöytäkirjasta saa mielestäni seuraavan kuvan:
T.O päätyi uhriksi läheisriippuvuuden takia kun kohdalle osui omistushaluinen ja jollakin tavoin taivuttelukykyinen narsistipaska.
Uhrin läheisriippuvuus oli jopa sairaanloista kun kierroksessa oli jopa 3 miestä samaan aikaan. Mistä tämä sitten johtuikin, sitä ei tämä tarina kertonut.
Työkaverikin tätä läheisriippuvuutta kuulusteluissa ihmetteli.
Petrin entiset joukkuekaverit hyvin kutsuivat tätä Petri Ojalaa (nykyisin Kalliopohja)vaimonhakkaajaksi, omistushaluiseksi ja mustasukkaiseksi kusipääksi. Samaa toisti Petrin entiset hoidot.
Naamakirjasta löytyy tämä työpaikan sivuilta kuva 2022 mutta kuvassa on vain kaksi kaljupäätä ja alempi on firmaa omistavaa sorttia eli mahtaako Petri olla tuo toinen? Jotenkin epäilisin että ei ole jos haluaa julkisuudesta pysyä poissa.
Petri on niin säälittävä että piti ex-vaimolle maksaa että sai piparia.
Ainoa positiivinen asia joka Petristä ETPK mukaan löytyi oli se että omaisuutta korvauksia varten löytyi.
Löytyykö muuten keneltäkään kuvaa tästä ihmispaskasta?
MikeyFIN
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja MikeyFIN »

Davor_Sukeri kirjoitti: Ti Helmi 17, 2026 8:06 am
MikeyFIN kirjoitti: Pe Helmi 25, 2022 9:03 pm
Nassesetä75 kirjoitti: To Helmi 24, 2022 2:31 pm Turku-Aura bussilla (linja 413) tuo Ojala kulkee päivittäin.
Oli juuri viimeviikolla kyydissäni ja jäi Käyrässä pois. Kollegat kehuivat mukavaksi mieheksi joka ajanut roska-autoa ennen.
Eivät toki pidä mukavana enää kun valaisin tarinaa että mitä kuolapete on tehnyt aiemmin.
On se kumma kun noin pienen istumisen jälkeen pääsee avovankilaan huilaamaan.
Oli tuolla aiemmin oma firmakin isänsä kanssa P&E Ojala KY.
Isä oli ihan yhtä kaheli kuin poikansa. Paskoi mokoma yrityksen kun leikki suurta johtajaa jonka ei itse tarvinnut tehdä töitä tahi maksaa kaikkia veroja.
Itsellekin tuli vuosi pari jälkikäteen jäännösvero lasku joka oli hiukan päälle 400€. Olin siis töissä vuoden ko. yrityksessä.
Kuten tuosta aiemmin on tullut ilmi niin elämää suurempi luuseri kyseessä.
Kiitti vinkistä...
Muistatko ketä edesmennyt hapetti KuolaPeten aka kyrpänaaman kanveesiin talleilla kun selitti kahdelle työntekijälleen ettei ollut rahaa maksaa palkkaa?
Rahat löytyi sitten kuitenkin.
Faijahan sai TSän jakeluun porttikiellon kun kääpiö keuli liikaa eli pipipäisyys Ojaloissa on vahvana geeneissä yhtä vahva on paskahousuisuus.

*Pahat kielet väittävät että kun isä sai infarktin poika soitti vasta tunnin päästä 112n.

Muuta sekopäisyyttä:
-Puukotus tyttöystävää selkään jonka maksoi hiljaiseksi seuraavan tyttöystävän auton myymisen rahoilla.
-Heitti erästä heilaansa joka raskaana toiselle biljardipallolla takaraivoon.
-Omassa perustamassaa salibändiseurassa niin surkimus että kelpasi vain molariksi ja eräällä pelireissulla joku nettituttu likka sai renkaansa puhkaistuksi kun antoi KuolaPetelle pakit.
-Myi isänsä juuri ostamia käsityökaluja rahapulassa eteenpäin.
-Pölli uhrin entisen vuokrakämpän tiskikoneen kun oli kantamassa kamoja uuteen asuntoon uhrin ollessa töissä, sai siitä sitten tutkintapyynnön niskaansa.
-Keksi tyttärensä kanssa perättömän lapsen hyväksikäyttösyytteen joka meni läpi 10th korvauksineen eräälle entiselle linnaruunalle. Sama linnaruuna koki aikaisemmin kovia kun tuttuni poltti sen auton vittuillakseen pienen kurituksen perään.
-Teki tahallaan vesivahingon välikattoon ja vakuutuspetoksen rintamamiestaloon jonka peri isältään ja jota oli rempannut kuin pikkulapsi täysin päin helvettiä, talo sittemmin purettu samasta syystä. Kävin talon myyntiesittelyssä murhan jälkeen ex-CMC upseerin kanssa jonka jälkeen menimme kerhotalolle varmistamaan että Ojala ei koittanut CMCn jäseniä värvätä uhrin murhaamiseksi kuten huhu oli kiertänyt ja kuulemma myös itselleni kun vähän raasua olin juoksuttanut. Presidentti kertoi kasvotusten itselle vannoen että moinen lupa ei olisi ikinä saanut vihreää valoa.
UBn Turun silloinen nokkamies ja tuttu kertoi leiponeen Saramäessä Ojalaa pataan muutamaan kerran vapautumisjuhlissaan itselle ja kaiketi muutkin piti huolen että on kodikkaan lämmintä. Kiitin seuruetta kuten veljiä.

Odotan lämpimästi tämän rotan kohtamista kasvotusten koska ei osaa muita kuin heikompiaan kohdella väärin. Sanoja en tule tuhlaamaan sen takaan.

PS. Lisäksi Tytär josta kertonut viestiketjussa aiemmin yritti saada niin poliisit (tutkija nauroi asialle kun soitti itselle ja kuuli tarinan laidan) kuin entisen treeniseurani TTBCn nykyisen ykkösottelijan ottamaan minuun yhteyttä jst syystä.
Salin nestori ja ystäväni sitten valaisi asiaa kannattaako sekaantua kun hänkään ei halua sekaantua.
Tytär myös hokenut typerää mantra että "isi ei ole murhamies."

Pps. "Damngoodman" aka kuolapete aka kyrpänaama (uhrin isän nimity...tiedoksi et pärjää edes vittuilussa, edes tyttäresi JJOn kanssa. Muusta puhumattakaan mutta anna mä sulle mahdollisuuden yrittää...hetken.

Mika se täällä näköjään keksii kuviitteellisia fantasiatarinoitaan tuttuun tapaan kuten netin muillakin foorumeilla.. 😂

Minkäs teet kun nää mun keksityt tarinat on tekijät mulle itse kertoneet KÄKÄKÄKÄÄÄ. Vai mitä Petri Kallionpohja(ex. Ojala) aka Kuola Pete?Duunitkin sulla loppu kuin kananlento E.Laaksosella. Et ollu tykätty missään,ikinä, mutta sehän sulle kyrpänaamalle ole ollut muutakuin koko elämäsi tarina.
PS Se olin minä joka Kusin työautosi sisälle....HAHAAA
MikeyFIN
Vähänniinkuharrastaja

Kuukiitaja_piip_piip kirjoitti: To Helmi 27, 2025 10:13 pm
MikeyFIN kirjoitti: Ti Helmi 25, 2025 5:55 pm
Kuukiitaja_piip_piip kirjoitti: Ti Touko 14, 2024 5:54 pm Ei tästä murhaajasta kuvaa löydy?
On mulla, tulossa.
Hieno homma, tänne vaan niin tietää varoa.
Siinä mitään varottavaa ole..yvnä voin toimittaa eteenpäin.
MikeyFIN
Vähänniinkuharrastaja

Joku toinen kirjoitti: La Helmi 28, 2026 4:13 pm Esitutkintapöytäkirjasta saa mielestäni seuraavan kuvan:
T.O päätyi uhriksi läheisriippuvuuden takia kun kohdalle osui omistushaluinen ja jollakin tavoin taivuttelukykyinen narsistipaska.
Uhrin läheisriippuvuus oli jopa sairaanloista kun kierroksessa oli jopa 3 miestä samaan aikaan. Mistä tämä sitten johtuikin, sitä ei tämä tarina kertonut.
Työkaverikin tätä läheisriippuvuutta kuulusteluissa ihmetteli.
Petrin entiset joukkuekaverit hyvin kutsuivat tätä Petri Ojalaa (nykyisin Kalliopohja)vaimonhakkaajaksi, omistushaluiseksi ja mustasukkaiseksi kusipääksi. Samaa toisti Petrin entiset hoidot.
Naamakirjasta löytyy tämä työpaikan sivuilta kuva 2022 mutta kuvassa on vain kaksi kaljupäätä ja alempi on firmaa omistavaa sorttia eli mahtaako Petri olla tuo toinen? Jotenkin epäilisin että ei ole jos haluaa julkisuudesta pysyä poissa.
Petri on niin säälittävä että piti ex-vaimolle maksaa että sai piparia.
Ainoa positiivinen asia joka Petristä ETPK mukaan löytyi oli se että omaisuutta korvauksia varten löytyi.
Löytyykö muuten keneltäkään kuvaa tästä ihmispaskasta?
En nyt ihan läheisyysriippuvaiseksi voi uhria luonnehtia livenä tuntineena, temperamenttiakin löytyi. Pistihän hän Peten pihalle n6 kk avioelämän ja alle vuoden yhdessäolon jälkeen. Eli silloin kun mä uhrin kanssa tekemisissä ekan kerran, mutta pistin paitsioon. 6kk jälkeen tuli ilmoittamatta pakeille luokseni puskista kaverinsa kera josta kolmestaan päädyttiin uhrin luo Runostuopin kautta jossa raskaan sarjan MM1 thainekkaaja kaverini oli työkaverini ja työvuorossa. Tiesin muuten tämän erään joka oli se kolmas jannu siinä uhrin pyörityksessä sen kesän siinä välissä. Yhdistävä tekijä tässä oli uhrilla ja Petellä että molemmilla samanikäiset tyttäret, jotka olivat kavereita ja sillä nojalla Pete sai pidettyä yhteyttä lähinnä häiriköiden IMO. Ei lasileuka mikään penaalin terävin kynä kuitenkaan suostuttelutaidoissakaan ole kun itsekin sain uhrin unohtamaan täysin. Itse sanoin uhrille, että pyydä pilaksi hintaa siltä ja kato, kuinka aisuri konttaa ja suostuu siihenkin kuten oli tehnyt koko suhteenkin ajan koska muuten yhteiseen talouteenkaan olisi rahaa tippunut pihiltä ja persaukiselta paskalta joka tienasi vähemmän paskakuskina kuin uhri itse. Lisäksi on täysi paskahousu miesten edessä. Se taas on mulle pelkkää plussaa jatkossa. Kusihan Pete jo putkassa olosta laulamaan 2a päivässä...voi pikkuista.
Vastaa Viestiin