Jyväskylä: Henri Joel Valtteri Pekkarinen, 29, vankilaan hyväksikäytöstä nuorisokodissa

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Vilmakkk
Alokas

Re: Jyväskylä: Henri Joel Valtteri Pekkarinen, 29, vankilaan hyväksikäytöstä nuorisokodissa

Viesti Kirjoittaja Vilmakkk »

Sarjahurmaaja kirjoitti: Ke Helmi 25, 2026 1:47 pm
Vilmakkk kirjoitti: Ke Helmi 25, 2026 12:24 pm
Lispetti kirjoitti: To Touko 30, 2024 10:12 pm

Minä voin sanoa tietäväni enemmän kuin haluaisin, ihan oikeasti tietäväni ja sen perusteella sanon, että puhut romantisoitua groomauspaskaa. Aikuinen joka työskentelee hyvin haavoittuvaisessa asemassa olevan lastensuojeluasiakkaan (lapsen!) pitäisi todellakin kyetä pysymään erossa asiakkaistaan. Kukaan aikuinen ihminen ei tuosta noin vaan rakastu haavoittuvassa asemassa olevaan lapseen ilman että kykenisi tekemään asialle yhtään mitään. Aikuisilla, jotka työskentelevät vastaavanlaisissa laitoksissa, tulee olla oma impulssikontrolli ja todellisuudentaso sillä tasolla, että mitään tuollaista ei pääse ikinä tapahtumaan. En tiedä kuinka läheinen olet syytetyn kanssa, mutta pää pois perseestä: on aika kohdata todellisuus rehellisesti. Kyse on aikuisesta groomaajasta, ei mistään viattomasta rakastumisesta.
Kerro ihmeessä mistä tunnet Henrin? Olen nimittäin tämä ”hyväksikäytetty tyttö” ja asustamme Henrin kanssa onnellisesti yhdessä edelleen. Valaise mua miten tunnet Henrin niin hyvin että voit sanoa tuollaista? :D
Voi olla että vastaan jollekin trollille, mutta kerääpä kymmenisen vuotta lisää elämänkokemusta niin ehkä ymmärrät vielä joku päivä kuinka vinksahtanutta touhua tuo oli.
En tarvitse elämän kokemusta kun olen itse ollut asianosaisena ja tiedän miten asiat ovat menneet toisin kuin sinä.
Anti-Bini Laden
Rico Tubbs
Viesti:

Re: Jyväskylä: Henri Joel Valtteri Pekkarinen, 29, vankilaan hyväksikäytöstä nuorisokodissa

Viesti Kirjoittaja Anti-Bini Laden »

Vilmakkk kirjoitti: Ke Helmi 25, 2026 12:27 pm
Anti-Bini Laden kirjoitti: Ke Loka 18, 2023 3:48 am Pikkasen saa olla sairas työntekijä päästään, että ryhtyy tollaiseen tekoon tietäen kuinka vaikeaa uhrilla on ollut elämässä jo muutenkin.
Ja mitä tulee esille muiden työntekijöiden kertomana, että on eristänyt uhrin muista työntekijöistä.
Katkaissut yhteydenpidon sijaisvanhempiin.
Todellakin aivan liian pieni tuomio ottaen huomioon kaikki kyseiset keinot millä tavalla vaikuttanut uhriin käyttämällä omaa asemaansa hyväksi. Jos vertaa vaikka äskettäin mediassa olleeseen liiga kiekkoilijan tuomioon.
Toivottavasti tuomio nousee hovissa.
Millä oikeudella sinä sanot noin? Olen tämä ”hyväksikäytetty tyttö” ja asumme Henrin kanssa edelleen onnellisesti yhdessä. Sinä et tiedä miten asiat ovat todella menneet eikä sinulla ole oikeutta puhua kihlatustani tuolla tavalla.
Minä sanon ihan omalla oikeudella, mikä helvetin luvan mä tohon tarvitsisin?
Ja toisekseen mulla on oikeus puhua ihan mitä lystää tällä palstalla.
Sitä ei mitkään pikkutytöt määräile.

Toisekseen tollanen hyväksikäyttäjä pitäisi olla vankilassa. Ihan saman lain pykälän mukaan, kun muidenkin.
Tollainen olio tulee vielä käyttämään useita nuoria naisia hyväksi sano mun sanoneen!

Kerro ihmeessä miten teillä nyt menee?
" Paha asettaa tekijän mytologiseen narratiiviin joka on
epävarmuutta siedettävämpi vaihtoehto "
Vilmakkk
Alokas

Viesti Kirjoittaja Vilmakkk »

Anti-Bini Laden kirjoitti: Pe Maalis 27, 2026 2:52 pm
Vilmakkk kirjoitti: Ke Helmi 25, 2026 12:27 pm
Anti-Bini Laden kirjoitti: Ke Loka 18, 2023 3:48 am Pikkasen saa olla sairas työntekijä päästään, että ryhtyy tollaiseen tekoon tietäen kuinka vaikeaa uhrilla on ollut elämässä jo muutenkin.
Ja mitä tulee esille muiden työntekijöiden kertomana, että on eristänyt uhrin muista työntekijöistä.
Katkaissut yhteydenpidon sijaisvanhempiin.
Todellakin aivan liian pieni tuomio ottaen huomioon kaikki kyseiset keinot millä tavalla vaikuttanut uhriin käyttämällä omaa asemaansa hyväksi. Jos vertaa vaikka äskettäin mediassa olleeseen liiga kiekkoilijan tuomioon.
Toivottavasti tuomio nousee hovissa.
Millä oikeudella sinä sanot noin? Olen tämä ”hyväksikäytetty tyttö” ja asumme Henrin kanssa edelleen onnellisesti yhdessä. Sinä et tiedä miten asiat ovat todella menneet eikä sinulla ole oikeutta puhua kihlatustani tuolla tavalla.
Minä sanon ihan omalla oikeudella, mikä helvetin luvan mä tohon tarvitsisin?
Ja toisekseen mulla on oikeus puhua ihan mitä lystää tällä palstalla.
Sitä ei mitkään pikkutytöt määräile.

Toisekseen tollanen hyväksikäyttäjä pitäisi olla vankilassa. Ihan saman lain pykälän mukaan, kun muidenkin.
Tollainen olio tulee vielä käyttämään useita nuoria naisia hyväksi sano mun sanoneen!

Kerro ihmeessä miten teillä nyt menee?
Muhammed poitsu rauhoitu. Hyvin meillä menee! Vieläkään en ole tajunnut kuinka kamala hyväksikäyttäjä mieheni on mutta katsellaan ensi vuonna! 👍
Sarjahurmaaja
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Sarjahurmaaja »

Toivottavasti tää Vilma on joku trolli. Muuten meinaan tyttö kuuluisi takaisin johonkin laitokseen, sen verran olisi pasmat sekaisin.
Vastaa Viestiin