Miss Suomi Satu Tuomisto saa tappouhkauksia

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

En tiedä onko nyt ihan sattumaa, että Satu on taas lööpeissä. Viikonlopun iltiksessä lukee kannessa "Satu Tuomisto myöntää: en rakasta miestäni". Ehkä taidan itsekin alkaa kallistua noissa tappouhkauksissa julkisuuskikan puoleen.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Helkama
Scooby-Doo
Viestit: 28
Liittynyt: Su Huhti 13, 2008 8:51 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Helkama »

Itse mietin sitäkin, että onko ne "tappouhkaukset" tulleet todellakin ihan siinä muodossa että "nyt pääset hengestäs!" yms. Vai onko missi vaan tulkinnut jonkun humalaisen örinät niin.

Itse olen täällä Sörkän/Kallion alueella liikuskellut päivittäin reilut kaksi vuotta, eikä kyllä yhtään tappouhkausta tule mieleen eikä kyllä muutakaan suoraa uhkausta.
Nylonköysi
Agentti Scully
Viestit: 688
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 3:17 am

Viesti Kirjoittaja Nylonköysi »

Harriet Makepeace kirjoitti:Mikäli missi onkin käyttäytynyt 'tylysti' eikä ole noteeranut jokaista vastaankulkijaa tms, niin tämä ei anna vielä kenellekään mitään oikeutta uhata hänen henkeä.
Ei, mutta epäilen josko kyseiset hemmot ovat todellisuudessa henkeä edes uhanneet. Uhkaavasta / pelottavasta käytöksestä on aika pitkä matka tappouhkaukseen. Epäilen, että kyseessä on osin vähän naiivin maalaistytön mielikuvitus, eikä niinkään oikea uhka.

Minä muistan peläänneeni uhkaavia juoppoja viimeksi ala/yläasteella... :roll:
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

"Suomi itsenäistyi vuonna tuhatyhdeksänsataaviisikymmentäkaksi."

Kun neito vakavalla naamalla noin väitti niin kaikki muukin mitä sieltä suusta pääsee voi olla sitä sun tätä.

Amerikassa luokiteltaisiin varmaan kastiin "ei kovin hyvä todistaja".
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
mauser
Scooby-Doo
Viestit: 26
Liittynyt: Ke Marras 26, 2008 11:14 pm

Viesti Kirjoittaja mauser »

taitaa olla toi tyttö suosittu tapaus sörkässä noiden lausuntojen takia
ville69
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 98
Liittynyt: Su Joulu 09, 2007 5:56 am
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja ville69 »

MÄÄ TAPAAAN SUUT...

kyllähän tuolla kuuluu laittomia uhkauksia ja solvauksia, mutta eivät ne yleensä ole henkilökohtaisiksi tarkoitettuja. Nyt talvisaikaan mölyä on vähän, ja sekin ravintoloiden sulkemisajan tienoilla.

Missiuutisia on turha ottaa todesta. Jos hänelle edes jotain uhkaavaa tapahtuisi, juttu olisi pikku-uutinen ja uhrina "22-vuotias nainen Helsingistä". Vai miten vanha se oli.
Vastaa Viestiin