No eihän tätä usko sokea Reettakaan, että raahasitte kivääreitä, joilla ei ammuttu, eikä kaliberia kerrottu. Tuskin kannattaa laitta näitä juttuja edes siihen siihen satukirjaan, koska ei näitä usko lapsetkaan.Hessu52 kirjoitti: Kaliiperiä ei kerrottu, sillä niillä ei ammuttu, kuten olen jo monasti maininnut.
Papillon vs. awa (Keskustelua itsemoderoinnista)
Papillon, olet oikeassa, toinen noista esimerkeistä on kopioimasi teksti, jonka olen kokonaan poistanut. Itsemoderointi on todellakin tuossa ko. tapauksessa todella paheksuttavaa - ja sitä en muistanut, että noin kävi - luulin, että kirjoittamaani, tyhmää provoa en koskaan lähetettykään. No, se on lähetetty, ja sen papillon, kopioimisellasi todistit.papillon kirjoitti:Siellä ne on osoitettu poistamasi viestit, siitä ei ole epäselvyyttä kellään jolla näkökyky ja järki on tallella.
Osoitit sen että tuo itsemoderointi on sallittua, onnittelut siitä.
Mutta en todellakaan tiennyt, että tuo viesti olisi koskaan päätynyt foorumille (josta sen kopioit)
Tuo toinen viesti onkin vain arvioinnin tuomaa harkintaa - tuo alkuperäinen kysymys oli liian vaativa ... nikki Sariolalle ... ja päätin sen muotoilla kokonaan uudeelleen.
...siitä tuo toinen esimerkkisi. Liian vaikea kysymys?
Papillonin esimerkit ovat hyviä ja kiistattomia tässä itsemoderointi keskustelussa, kaikki kunnia Sinulle papillon.
Ppillon, olet oikeassa, näin juuri on tapahtunut.
- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.
http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I
http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA
http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw
"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I
http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA
http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw
"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Tässä huomataan taas kuinka toveriyhdistys konsta, Sariola, papillon toimii.
Näin he toimivat myös awan ja pasin kanssa.
Konsta väittää tuossa taas vasten parempaa tietoaan sellaista, josta ei ole hankkinut sitä oikeaa tietoa.
Enköhän minä kuitenkin tiedä tämän asian parhaiten, koska olen sitä kiväärin romua joutunut intissä kantamaan.
"Pystykorvalla" ammuttiin kovilla ja ammuin itseni Pataljoonan Mestaruuskisoissa kunniakkaasti kakkoseksi, joten ei hullummin, n. 1200 varusmiehen joukosta.
Kuten olen jo monasti sanonut, armeija oli siihen aikaan vielä armeija, eikä mikään päiväkoti, jollaiseksi se -70 luvun alussa muuttui.
Konsta ei ole varmaankaan koskaan inttiä edes käynyt, sillä eihän sinne "latvabeekakkosia" huolittu, ainakaan meidän aikanamme, tiedä sitten miten on nykyisin.
Kuitenkin pysyäkseni tämän topicin aiheessa, niin tuollainen valehtelijaksi leimaaminen aiheette, ihan omien luulojen, tai jopa provo mielessä, on tyypillistä noille tovereille.
Kyllä nuo kirjoittajat ovat alinta kastia, mitä näiltä sivustoilta löytyy.
Näin he toimivat myös awan ja pasin kanssa.
Konsta väittää tuossa taas vasten parempaa tietoaan sellaista, josta ei ole hankkinut sitä oikeaa tietoa.
Enköhän minä kuitenkin tiedä tämän asian parhaiten, koska olen sitä kiväärin romua joutunut intissä kantamaan.
"Pystykorvalla" ammuttiin kovilla ja ammuin itseni Pataljoonan Mestaruuskisoissa kunniakkaasti kakkoseksi, joten ei hullummin, n. 1200 varusmiehen joukosta.
Kuten olen jo monasti sanonut, armeija oli siihen aikaan vielä armeija, eikä mikään päiväkoti, jollaiseksi se -70 luvun alussa muuttui.
Konsta ei ole varmaankaan koskaan inttiä edes käynyt, sillä eihän sinne "latvabeekakkosia" huolittu, ainakaan meidän aikanamme, tiedä sitten miten on nykyisin.
Kuitenkin pysyäkseni tämän topicin aiheessa, niin tuollainen valehtelijaksi leimaaminen aiheette, ihan omien luulojen, tai jopa provo mielessä, on tyypillistä noille tovereille.
-
papillon
- Perry Mason
On se nyt perkelettä sun kanssas Hessu.
Sinä se vaan lokeroit porukoita mielesi mukaan, syyttelet valehtelijaksi mutta et pysty kohdallani sellaisesta esimerkkiä esittämään.
Olet väsäämässä jotain leirijakoa, nimittelet minkä ehdit toisia kirjoittaija, aiheuta näin jatkuvasti eripuraa.
Tuolla keskustelun puolella kerrot mielelläsi, mihin seikkoihin voi uskoa ja mihin ei. Olen saanut muutamalta hyvältä kirjoittajalta samaa viestiä: eivät enää juuri viitsi kirjoitaa kun öykkäröit ja mahtailet.
Sitten sinua korpee muutama kirjoittaja jotka ei sinun pillisi mukaan tanssi, pillin joka soitaa falskisti ja nuotin vierestä.
Möhellät ja tunaroit, teet asiavirheitä, sitten kun niitä oiotaan saat hepulin ja alat taas väittämään toisia valehtelijoiksi.
Siten kun eteesi lyödään faktatietoa, lyöt turpasi kiinni ja mökötät
pari päivää kunnes alkaa sama laulu: " Toveriyhditys sitä ja toveriyhdistys tätä blaa blaa blaa. "
Ehdottaisin että palattaisiin päiväjärjestykseen , tai toivon että tuolla itse asiapuolella ylläpito katsoo entistä tarkemmin.
Kun pari päivää olet Hessu pitänyt taukoa, huomaatko vakikirjoittajien kesken olleen rähinää?
Karra sitä kyllä viritteli, mutta en häntä sentään toveriksesi nimittele, saati vakikirjoittajaksi, joku raja siinäkin.
Jokainen saa esittää mielipiteitään, kunhan ei väitä kuvitelmiaan ainoiksi oikeiksi, kuvitelmat on kuvitelmia, faktoin todeksi osoitetut oin tosia.
Rähinöinti ei johda mihinkään muuhun kuin siihen että otat sanallisesti turpaasi niin että tukka lähtee, sekä siihen että punakynä viuhuu ja bannia tulee.
Se ei ole täällä tarkoituksena, joten ei rutista turhista vaan jutellaan murhista.
Onnistuisiko?
Sinä se vaan lokeroit porukoita mielesi mukaan, syyttelet valehtelijaksi mutta et pysty kohdallani sellaisesta esimerkkiä esittämään.
Olet väsäämässä jotain leirijakoa, nimittelet minkä ehdit toisia kirjoittaija, aiheuta näin jatkuvasti eripuraa.
Tuolla keskustelun puolella kerrot mielelläsi, mihin seikkoihin voi uskoa ja mihin ei. Olen saanut muutamalta hyvältä kirjoittajalta samaa viestiä: eivät enää juuri viitsi kirjoitaa kun öykkäröit ja mahtailet.
Sitten sinua korpee muutama kirjoittaja jotka ei sinun pillisi mukaan tanssi, pillin joka soitaa falskisti ja nuotin vierestä.
Möhellät ja tunaroit, teet asiavirheitä, sitten kun niitä oiotaan saat hepulin ja alat taas väittämään toisia valehtelijoiksi.
Siten kun eteesi lyödään faktatietoa, lyöt turpasi kiinni ja mökötät
pari päivää kunnes alkaa sama laulu: " Toveriyhditys sitä ja toveriyhdistys tätä blaa blaa blaa. "
Ehdottaisin että palattaisiin päiväjärjestykseen , tai toivon että tuolla itse asiapuolella ylläpito katsoo entistä tarkemmin.
Kun pari päivää olet Hessu pitänyt taukoa, huomaatko vakikirjoittajien kesken olleen rähinää?
Karra sitä kyllä viritteli, mutta en häntä sentään toveriksesi nimittele, saati vakikirjoittajaksi, joku raja siinäkin.
Jokainen saa esittää mielipiteitään, kunhan ei väitä kuvitelmiaan ainoiksi oikeiksi, kuvitelmat on kuvitelmia, faktoin todeksi osoitetut oin tosia.
Rähinöinti ei johda mihinkään muuhun kuin siihen että otat sanallisesti turpaasi niin että tukka lähtee, sekä siihen että punakynä viuhuu ja bannia tulee.
Se ei ole täällä tarkoituksena, joten ei rutista turhista vaan jutellaan murhista.
Onnistuisiko?
Jos tarkkoja ollaan, niin kukaan muu ei ole Suomessa käynyt inttiä, kuin SINÄ. Eihän kenelläkään muilla ole kertoa kokemuksiaan Super-Hessun luukkukalsarikombinaatiosta, taikka pitkästä Betsystä, jonka takapuoli raahasi maata. Todennäköisesti muut suomalaiset miehet ovat abduktoidut toiseen todellisuuteen, vain sinä olet käynyt ainoan oikean, aidon miestenkoulun, kasvattavan ja luonnetta parantavan, runkkaamisen poisjättävän intin.Hessu52 kirjoitti:
.......snip sekoa....
On ilo olla mukana narsisitissa muisteloissasi - ihan tosi - niistä nauttii koko palsta. Veikkaanpa, että alkoholin kulustus Suomessa on vähentynyt juttujesi ansiosta ja vaikkja ne lopulta ovatkin suunnattu vain omaksi nautinnoksesi, jotenkin tuo opaiittinen atmosphääri saavuttaa meidät kaikki.
Siinä taas kaksi persekärpäs toveria jauhaa ihan pastaa suulla suuremmalla.
Jos joku ei kestä kirjoittelujani, niin ei se minun vikani ole, vaan vian täytyy olla lukijassa.
Jos te toverit auotte minulle turpaanne, kuten jatkuvasti teette, niin kyllä samaa tavaraa tulee takaisin, siitä saatte olla varmat.
Kyllä minulle soipii ihan asiallinenkin keskustelu, kunhan siihen myös on eväät sieltä toverienkin puolelta, mutta en jumalauta ala yksin muuttamaan tyyliäni, siihen vaaditaan muitakin, näin on näreet.
Sivari konsta voisi myös pitää nuo turhat mölyt mahassaan, kun ei kerran ole inttiä käynyt.
Jos joku ei kestä kirjoittelujani, niin ei se minun vikani ole, vaan vian täytyy olla lukijassa.
Jos te toverit auotte minulle turpaanne, kuten jatkuvasti teette, niin kyllä samaa tavaraa tulee takaisin, siitä saatte olla varmat.
Kyllä minulle soipii ihan asiallinenkin keskustelu, kunhan siihen myös on eväät sieltä toverienkin puolelta, mutta en jumalauta ala yksin muuttamaan tyyliäni, siihen vaaditaan muitakin, näin on näreet.
Sivari konsta voisi myös pitää nuo turhat mölyt mahassaan, kun ei kerran ole inttiä käynyt.
Tuohon voisin todeta, että oon mä tappanukki..siis ainakin melkein. Eli intti tuli käytyä, kahteen kertaan, toinen kerta sotatoimialueella. Sotilasarvojakin on kaksi, ylikersantti ja alikersantti. Ymmärrätkö tuota?Hessu52 kirjoitti:
Mutta hei hessu sun heiluvilles, sopii mulle, että puhutaan asiallisesti. Jos et olen aikaisemmin tajunnut, niin sitähän olen tässä ajanut takaa, koko ajan.