Täh? Ei kai nyt sua pitäs jännittää?Pharaoh kirjoitti:Kyllä 3000 kirjoittajaan voi sisältyä jo useampikin kaikkia etunimiä. Mutta eikö tuollainenkin vihjailu ole sääntöjen vastaista? Wagner ja Novahan samanlaisesta jo bannattiin.Loka kirjoitti:Ja kukaanhan ei ole ollut tietoinen, että ko. herrasmies tänne kirjoittaa?Eli terveisiä vaan Arska, olet helpommin tunnistettavissa kuin arvaatkaan.
Supernova vs. Maza
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
-
Pharaoh
- Martin Beck
Ei sen enempää kuin ketä tahansa jota tällainen nimien vihjailu koskee. Kuten sinuakin.Loka kirjoitti:Täh? Ei kai nyt sua pitäs jännittää?Pharaoh kirjoitti:Kyllä 3000 kirjoittajaan voi sisältyä jo useampikin kaikkia etunimiä. Mutta eikö tuollainenkin vihjailu ole sääntöjen vastaista? Wagner ja Novahan samanlaisesta jo bannattiin.Loka kirjoitti:Ja kukaanhan ei ole ollut tietoinen, että ko. herrasmies tänne kirjoittaa?Eli terveisiä vaan Arska, olet helpommin tunnistettavissa kuin arvaatkaan.
En kunnioita päätöstäsi. Näen tilanteen vaan tässä vaiheessa sellaisena etten halua että ylläpito (joka ei tiedä tämän keskustelun historiaa) on taho jota kunnioitan, ja näin ollen kunnioitan.Maza kirjoitti:Kiitän ylläpitoa asiallisista otteista Supernovaa ja Wagneria kohtaan.
Totean lautamies-ottelun Mazan ja Supernovan välillä päättyneeksi Mazan voitoksi luvuin 6-0. En näe enää mitään syytä palata keskustelun keskeiseen teemaan.
Toivon ja oletan myös Supernovan kunniottavan päätöstäni.
Kunnioitan myös sitä että ylläpito ei myöhästynyt juurikaan bannini kumoamisessa.
Miksi bannin sain, on mulle edelleen arvoitus; kokosinhan vain omia puheitasi tällä palstalla.
Tiedän kuitenkin ettei ylläpidolla ole aikaa puuttua kaikkeen mitä täällä kirjoitetaan, toisin kuin muuralassa jossa keskustelu pyöri bodomin ympärillä. Kunnioitan kuitenkin vain ja ainoastaan ylläpitoa.
n
Tyhmälle iloksi on ilkityön teko, mutta ymmärtäväiselle miehelle viisaus.
Sananlaskut 10:23
-
Pharaoh
- Martin Beck
Ei siitä ollutkaan kyse.Loka kirjoitti:No, mä en ole julkisesti koskaan puhunut sun, novan, saati omasta nimestäni joten tämä ei koske mua.Pharaoh kirjoitti: Ei sen enempää kuin ketä tahansa jota tällainen nimien vihjailu koskee. Kuten sinuakin.
Kysyit ettei kai minua pitäisi jännittää nimien vihjailu? Vastaan nyt uudestaan: ei sen enempää kuin muitakaan.
Novahan se varsinainen vihjemestari tällä palstalla on.
kokosin yhteen mazan vinkit ja sain siitä bannin. Vihjemestarin arvoa sillä ei vielä lunasta.Pharaoh kirjoitti:Ei siitä ollutkaan kyse.Loka kirjoitti:No, mä en ole julkisesti koskaan puhunut sun, novan, saati omasta nimestäni joten tämä ei koske mua.Pharaoh kirjoitti: Ei sen enempää kuin ketä tahansa jota tällainen nimien vihjailu koskee. Kuten sinuakin.
Kysyit ettei kai minua pitäisi jännittää nimien vihjailu? Vastaan nyt uudestaan: ei sen enempää kuin muitakaan.
Novahan se varsinainen vihjemestari tällä palstalla on.
n
Sait bannisi, koska aloit vihjailla henkolöllisyydestäni.Pidit sitä oikeusmurhana. Jatkat kuitenkin samalla linjalla. Nyt yleisö vaatii perusteluja.supernova kirjoitti:en kuule vanhus ole ollenkaan tyytynyt. miksi edes kuvittelet moista?Maza kirjoitti:supernova: Olet siis tyytynyt 6-0 tappioosi. Oikein hyvä. Jatketaan tahoillamme.
Mistä päättelet, että olen "vanhus"? Mihin tämä väite perustuu?
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
koska oletan sinun olevan riittävästi minua vanhempi.
Ja ei tämä ole vihje. Suuret ikäluokatkin alkaa olla vanhuksia, jokunen jo nuorempi ja hyvin moni vanhempikin.
Tai sitten vaan olen huomannut että tuo tuntuu olevan sulle piikki lihassasi.
Mutta älä välitä - minustakin tulee vanhus (jos en vallan kesken kuukahda), joidenkin silmissä olen jo. Se on sääli.
Mutta onneksi miehen ikä ei tee vanhusta vaan katsojan silmien takana ne käsitykset muodostuu.
Ja ei tämä ole vihje. Suuret ikäluokatkin alkaa olla vanhuksia, jokunen jo nuorempi ja hyvin moni vanhempikin.
Tai sitten vaan olen huomannut että tuo tuntuu olevan sulle piikki lihassasi.
Mutta älä välitä - minustakin tulee vanhus (jos en vallan kesken kuukahda), joidenkin silmissä olen jo. Se on sääli.
Mutta onneksi miehen ikä ei tee vanhusta vaan katsojan silmien takana ne käsitykset muodostuu.