Perholainen Pekka Tuukkanen, 41 v. katosi Perhontiellä Kinnulassa 26.7.2004

Suomessa kadoksissa olevat henkilöt
Ciccarelli
Sofia Karppi

Re: Perholainen Pekka Tuukkanen, 41 v. katosi Perhontiellä Kinnulassa 26.7.2004

Viesti Kirjoittaja Ciccarelli »

Onko täällä ketään joka olisi ollut mukana niissä parissa etsinnässä joita tehtiin Pekan löytämiseksi? Kiinnostaisi tarkat paikat mistä on etsitty niin voisi katsoa etsityn alueen ulkopuolelta mahdollisia paikkoja joita tarkistaa jahka kesäloma koittaa. Luultavasti tulee vierailtua niillä suunnilla silloin ja voisi katsella josko ottaisi aikaa Pekan loppumatkan syynäämiseen. Vaikka ajankulumisen vuoksi on lähes mahdotonta että mitään enää löytyisi, niin haluttaisi silti tehdä jotakin edes. Oma olettamukseni on että Pekka on jossain Kinnula-Perho-rajan ja Salamajärven välillä, mikäli häntä ei ole jonnekin muualle viety. Tämä sillä oletuksella että viimeisin havainto on tuolta Perhon ja Kinnulan rajalta. Mutta kuinka tarkkaan tuo väli on etsitty? Siitä kaipailisin tietoa.
Tairetahan olla Härmän asemalla, kunoon verta seinäs!
Gelnara
Armas Tammelin

Re: Perholainen Pekka Tuukkanen, 41 v. katosi Perhontiellä Kinnulassa 26.7.2004

Viesti Kirjoittaja Gelnara »

En valitettavasti ole ollut itse mukana virallisissa etsinnöissä. Omatoimisia pistoja kyllä tehnyt useampiakin :D Muistelisin lukeneeni, että etsintöjä on tehty lähinnä Perho-Kinnulatien varrella. Viimeisimmän havaintopaikan kohdalta joku tyyliin 7km Perhoon päin. Luulen kuitenkin, että Pekan kätköpaikka on jossain Pahkalammen eräkämpän ja autonpolttopaikan välillä. Lapio löytyi aikanaan melko läheltä sitä Hondan polttopaikkaa, jonkin lammen rannalta. Ei taida kuitenkaan olla varmuutta, liittyykö lapio keissiin. Vieläkin kiinnostais lähteä mukaan etsintöihin…

Olen samaa mieltä, kuin tuossa aiemmin joku tuoreempi ketjun lukija kirjoitti, että Pekka on todennäköisesti ollut elossa vielä parina päivänä katoamisensa jälkeen. Huhuja liikkuu, että eräkämpälle olisi miehille viety vaihtovaatteita… Kukanenkin voi itse päätellä miksi.
Vastaa Viestiin