Äärivasemmisto ja sen harjoittama väkivalta

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.
aruaylin
Nikke Knatterton

Re: Äärivasemmisto ja sen harjoittama väkivalta

Viesti Kirjoittaja aruaylin »

Kumisilmä kirjoitti: Ti Maalis 17, 2026 7:24 pm
Orge Gerwell kirjoitti: Ti Maalis 17, 2026 7:10 pm
Kumisilmä kirjoitti: Ti Maalis 17, 2026 4:07 pm Sanna Ukkolan oksennus ei mitään mitä olis ihmisen syytä lukea.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mikä tuossa kyseisessä artikkelissa oli sitä itseään? Hiukan se huutaa perusteluja, mikäli ilmoittaa jutun olevan virtuaalisella oksennuksella kyllästetty. Pelkkä "Ukkola sucks!" ei ihan riitä.
en mä oo vuosiin sietänyt sen naamaa ääntä enkä juttuja.en ikinä missään oloissa niitä lue.
kyllä sen höpinät tietää lukemattakin.aivan järkyttävä persu trolli.
Tuo oikeastaan kertoo kaiken vasemmistolaisuudesta,ei tiedä, ei lue, ei kuuntele, ei tajua, mut silti vihaa ja vastustaa.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

aruaylin kirjoitti: Ti Maalis 17, 2026 8:12 pm
Orge Gerwell kirjoitti: Ti Maalis 17, 2026 7:10 pm

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mikä tuossa kyseisessä artikkelissa oli sitä itseään? Hiukan se huutaa perusteluja, mikäli ilmoittaa jutun olevan virtuaalisella oksennuksella kyllästetty. Pelkkä "Ukkola sucks!" ei ihan riitä.
en mä oo vuosiin sietänyt sen naamaa ääntä enkä juttuja.en ikinä missään oloissa niitä lue.
Tuo oikeastaan kertoo kaiken vasemmistolaisuudesta,ei tiedä, ei lue, ei kuuntele, ei tajua, mut silti vihaa ja vastustaa.
ja te oikeistolaiset luette hesaria ja seuraatte ylen uutisia 24/7 niinkö.isoon ääneen vaaditte koko ylen ajamista alas se kertoo ihan helvetin paljon teidän harhojen tasosta.
mä jätän yhden epämiellyttävän toimittajan jutut väliin te luette vaan toistenne höpinöitä ja rasistisia mitä vitun kaltaisia sivustoja.

Ukkolan hysteeriset Sanna Marinilla on verta käsissä viestit oli mulle se lopullinen niitti jolloin tajusin kuinka sekopää se on.
Antifa Free Palestina
WalkingDisaster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Kumisilmä kirjoitti: Ti Maalis 17, 2026 8:26 pm
Ukkolan hysteeriset Sanna Marinilla on verta käsissä viestit oli mulle se lopullinen niitti jolloin tajusin kuinka sekopää se on.
Tässä sen näkee, miten yksi- (tai kumi-) silmäisiä vassarit ovat. Ukkolakin kirjoitaa asioita laidasta laitaan. Osasta kiittelen häntä, osasta taas kritisoin pahastikin. Joskus voisi asioita miettiä hiukan laajemmin. No, joillakin vaan ei ole sitä kykyä.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

WalkingDisaster kirjoitti: Ti Maalis 17, 2026 10:15 pm
Tässä sen näkee, miten yksi- (tai kumi-) silmäisiä vassarit ovat. Ukkolakin kirjoitaa asioita laidasta laitaan. Osasta kiittelen häntä, osasta taas kritisoin pahastikin. Joskus voisi asioita miettiä hiukan laajemmin. No, joillakin vaan ei ole sitä kykyä.
eli suosittelet äärioikeistolle kansan uutisten tai jonkun vihreiden lehden lukemista.
pitääkö tietoisesti saada itselleen paska fiilis lukemalla jotain väkisin mistä ei pidä eikä siedä.
Antifa Free Palestina
aruaylin
Nikke Knatterton

ja te oikeistolaiset luette hesaria ja seuraatte ylen uutisia 24/7 niinkö.isoon ääneen vaaditte koko ylen ajamista alas se kertoo ihan helvetin paljon teidän harhojen tasosta.
mä jätän yhden epämiellyttävän toimittajan jutut väliin te luette vaan toistenne höpinöitä ja rasistisia mitä vitun kaltaisia sivustoja.

Kyllä meikäläisen kirjahyllystä löytyy Tolstoita, Kiantoa kuin myös täällä Pohjantähden alla sarjaa ja ryysyrannan Jooseppi.
Löytyy myös kirjoja Hitleristä, Himleristä, Tony Halmeesta ja taitaa siellä Keskisarjaakin olla.
Ainoat vasemmistolaiset joita en voi sietää ovat Iikka kivi ja Pyhimys.
Loput mene sarjaan yksinkertaiset ja harhaanjohdetut.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

aruaylin kirjoitti: Ti Maalis 17, 2026 10:41 pm

Kyllä meikäläisen kirjahyllystä löytyy Tolstoita, Kiantoa kuin myös täällä Pohjantähden alla sarjaa ja ryysyrannan Jooseppi.
Löytyy myös kirjoja Hitleristä, Himleristä, Tony Halmeesta ja taitaa siellä Keskisarjaakin olla.
jätkä hei nyt on raaka vertaus Ukkola Väinö Linna.
mulla varmuudella enempi sotahistoriaa ja kaikki Linnan teokset hyllyssä ku sulla täällä pohjantähden alla kolmena eri versiona.tuntematon kahtena.Unto Parvilahden kirjat jos tiedät kuka se on ainoa kantis joka luovutettiin ryssille sodan jälkeen.on marskin elämänkertaa ja noin 150 muuta kirjaa 1918 ja 1939-1945 tapahtumista pää paino tietokirjallisuudessa romaaneista en niin välitä.
Beevorin kaikki myös hallussa mut joku Ukkola on pelkkää klikki paskaa jolla saadaan otsikoilla ja kärjistämisellä lukijoita iltalehdelle.
Antifa Free Palestina
Orge Gerwell
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Orge Gerwell »

Kumisilmä kirjoitti: Ti Maalis 17, 2026 10:53 pm Beevorin kaikki myös hallussa mut joku Ukkola on pelkkää klikki paskaa jolla saadaan otsikoilla ja kärjistämisellä lukijoita iltalehdelle.
Mulle on täysi mysteeri, että miksi noin on. Eli että saavat lukijoita klikkiprostituution avulla. Eikä siinäkään vielä mitään, mutta kun ihmiset syötin napattuaan kiukuttelee, että taas on kirjoitettu paskaa.

On ihan vitusti helpompaa ja vereenpaineelle ystävällisempää olla klikkailematta mm. iltapuluja ja hesareita. Olen noudattanut kyseistä ohjenuoraa säännön vahvistaneita poikkeuksia lukuunottamatta jo vuosia, enkä taatusti ole missannut mitään tärkeää. Etenkin kun keskustelupalstoilla artikkeleita referoidaan ihan tarpeeksi. Tai oikeastaan hiukan liikaakin.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Siinä molemmat ääripäät lahtari pomo ja punikki Verner Lehtimäki ni että kyllä mä molempien puolien historiaa luen mut en vittu ikinä koskaan mitään iltalehden klikkitoimittajaa ok 8)
Kuva
Antifa Free Palestina
aruaylin
Nikke Knatterton

Kumisilmä kirjoitti: Ti Maalis 17, 2026 10:53 pm
aruaylin kirjoitti: Ti Maalis 17, 2026 10:41 pm

jätkä hei nyt on raaka vertaus Ukkola Väinö Linna.
mulla varmuudella enempi sotahistoriaa ja kaikki Linnan teokset hyllyssä ku sulla täällä pohjantähden alla kolmena eri versiona.tuntematon kahtena.Unto Parvilahden kirjat jos tiedät kuka se on ainoa kantis joka luovutettiin ryssille sodan jälkeen.on marskin elämänkertaa ja noin 150 muuta kirjaa 1918 ja 1939-1945 tapahtumista pää paino tietokirjallisuudessa romaaneista en niin välitä.
Beevorin kaikki myös hallussa mut joku Ukkola on pelkkää klikki paskaa jolla saadaan otsikoilla ja kärjistämisellä lukijoita iltalehdelle.
Olet vähä oikeastaan aika huvittava hahmo.
Kun joku vastaa kryptiseen kommenttiisi siitä että lukee muutakin kuin "vaan toistenne höpinöitä ja rasistisia mitä vitun kaltaisia sivustoja".
Vedät heti jotain ihmeellisiä johtopäätöksiä että olisi verrattu Ukkolaa ja Linnaa, sitten alat jonkun kummallisen egoilukisan kuka lukee eniten.

Beevor on kyllä itsellekin mieleen.
Tiinas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

Vasemmisto loistaa...
Minja Koskela , miten puuttuisit nykyiseen köyhyyteen?

Minja: perutaan yhteisöveron alennus , joka on ajanut lapsiperheitä köyhyyteen.

Juontaja: mutta se astuu voimaan vasta 2027

Minja:änkytystä🤦
. ”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa muslimeja”
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Tiinas kirjoitti: La Huhti 11, 2026 7:05 am Vasemmisto loistaa...
Minja Koskela , miten puuttuisit nykyiseen köyhyyteen?

Minja: perutaan yhteisöveron alennus , joka on ajanut lapsiperheitä köyhyyteen.

Juontaja: mutta se astuu voimaan vasta 2027

Minja:änkytystä🤦
Minja ei ole nähnytkään äärivasemmistoa mielumminkin kuuluu maltilliseen vasemmistoon.
Antifa Free Palestina
Vastaa Viestiin