sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

JOMPPE
Martin Riggs

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja JOMPPE »

El Mencho kirjoitti: Ke Maalis 18, 2026 7:54 am
JOMPPE kirjoitti: Ke Maalis 18, 2026 7:34 am
El Mencho kirjoitti: Ke Maalis 18, 2026 12:47 am
Anteeksi, ketä minä hyödytän ja mikä lähteissä on vikana? Onhan niissä enemmän totuutta kuin teidän jutuissa.
Lue vaikka Wikipediasta mitä tarkoittaa hyödyllinen idiootti ja katsele sitten vähän jakamiasi x-tilejä. Ovatko varmasti ihan puolueetonta kantaa edustavia? Ja ovatko muutenkaan uskottavia. Röh.
On idiotismia väittää AI videoita oikeiksi. Jos ja kun Netanyahu on kuollut, peli on pelattu. Myös teidän osaltanne.
Kuka niitä väittää oikeiksi? En minä ainakaan. Ja kenestä "Teistä" puhut? Aikanaan minua teititteli täällä eräs Even Steven mutta sen jälkeen ei ole teititelty..
El Mencho
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja El Mencho »

JOMPPE kirjoitti: Ke Maalis 18, 2026 9:04 am
JOMPPE kirjoitti: Ke Maalis 18, 2026 7:34 am

Lue vaikka Wikipediasta mitä tarkoittaa hyödyllinen idiootti ja katsele sitten vähän jakamiasi x-tilejä. Ovatko varmasti ihan puolueetonta kantaa edustavia? Ja ovatko muutenkaan uskottavia. Röh.
On idiotismia väittää AI videoita oikeiksi. Jos ja kun Netanyahu on kuollut, peli on pelattu. Myös teidän osaltanne.
Kuka niitä väittää oikeiksi? En minä ainakaan. Ja kenestä "Teistä" puhut? Aikanaan minua teititteli täällä eräs Even Steven mutta sen jälkeen ei ole teititelty..
Minä olen ainoastaan väittänyt niitä väärennöksiksi. En muuta ja sain teidät kääntymään haudoissanne. Sinä ja Donald McRonald tietysti.
En vastaa vittuiluun lainkaan
De Klepperman
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja De Klepperman »

"Kirjeitä myllystäni", Sikakoira, osa 2:

"Poliisit kohtelevat vihaamiaan ja halveksimiaan ihmisiä ihmisarvottomina ali-ihmisinä, enkä ole ainoa.
Jos poliisi pystyy virkamerkkiä näyttämällä houkuttelemaan kadulta kyytiin humaltuneen lapsen ja raiskaamaan hänet kahdesti kotonaan/videoimaan tapahtuneen, tai raiskaamaan virka-aikana työhuoneessaan kuulustelemansa naisasiakkaan, he pystyvät mihin tahansa.
Jääkaapin penkominen liittyy Facebook-seinäni alkuun kiinnitettyyn tapaukseen, jossa olen kuvannut tarkemmin tapahtumat ja julkaissut turvakamera- ja äänitallenteet sekä viranomaisten asiakirjat osoittaakseni laittoman kotietsinnän.
Naispoliisi vanhempi konstaapeli xxx yyyyy kertoo rehellisen avoimesti turvakameratallenteella 26.3.2024: "Tää koko keissi on juosten kustu"
xxx yyyyy tarkoittaa lausumallaan epäillyn kunnianloukkauksen esitutkintaa, syytettä ja haasteen toimittamista.
Samaan asiakokonaisuuteen kuuluu myös poliisin suorittamat salaiset toimet, kuten kotioveni lukkopesän haittalevyjen vinoon (kuvaliite) kääntäminen, minkä vuoksi en saanut oveani auki pitkään aikaan ja jouduin palelemaan hädissäni ulkona jonkin aikaa."

"Tänään aamulla klo 6:49 sama tilanne, ilmoitus tuntemattomasta seurantalaitteesta. Täytyykö tässä alkaa käymään asunto ja irtaimisto läpi?".

"Matematiikka voi olla ratkaisu moneen tarpeeseen, esim. nostamaan esiin luopioiden vaietut rikokset, kiusaaminen ja mielivaltaan alistaminen. Yksi napakka laskutoimitus voi tuoda runsaasti lisänäkyvyyttä myös heikkolaatuisille lööpeille, joiden sisältö on silti kiistatonta faktaa."

"Olen kokenut 20 vuoden ajan Länsi-Uudenmaan poliisilaitoksen, syyttäjänviraston ja käräjäoikeuden harjoittamaa pakkokontrollia, mielivaltaa, alistamista, eristämistä, pelottelua ja muuta henkistä väkivaltaa uhrin asemassa."

"Mielestäsi on varmaan foliohattujuttuja, kun olen kertonut poliisien rassaavan asuntoni ulko-oven lukkopesän haittalevyjä, joka on myös henkilötarkkailua.
Asiassa on kuitenkin vain haasteen tuonti 9- vuotta vanhaan väitettyyn poliisin kunnianloukkaukseen, kuten olen Facebook seinäni alkuun kiinnittämässä aiheessa todisteiden kera esittänyt.
Lue noita juttuja ajatuksella tutkimalla, niin saatat ymmärtää foliohatun olevan omassa päässäsi."

"Minun kohdallani kaikki on mahdollista. Pyrkiihän poliisi todistetusti selvittämään seurassani tavattujen ihmisten henkilötietojakin, sekä taltioi muistiinpanoja johonkin salaiseen ja laittomaan henkilörekisteriin käyttäytymisestäni.
Uskon, että koko Facebook toimintani kaikkine julkaisuineen on tallennettu myös johonkin poliisin henkilööni liittyvään rekisteriin.".
JOMPPE
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja JOMPPE »

El Mencho kirjoitti: Ke Maalis 18, 2026 9:14 am
JOMPPE kirjoitti: Ke Maalis 18, 2026 9:04 am
Minä olen ainoastaan väittänyt niitä väärennöksiksi. En muuta ja sain teidät kääntymään haudoissanne. Sinä ja Donald McRonald tietysti.
Mahtavaa Einstein että olet todennut ne väärennöksiksi! Tai todennut ja todennut.. jaot jonkun uppo-oudon tyypin xiittauksen, joka "todistaa" väärennöksen. Sitten kun vielä tietäisit kuka tai mikä osapuoli ne on tehnyt ja miksi niin olet jo pitkällä. Jotenkin itse uskon että jos ne olisi joku Israelin virallinen taho tehnyt, laatu olisi parempi. Mutta eipä sitä tiedä.. itse asiassa olisi ihan hyvä jos ukko kuolisi pois. Trump jäisi yksin selittelemään idioottimaista hyökkäystä jne. Enpä silti väittäisi kuten sinä: "100% varmasti kuolleeksi".

Mutta alkuperäiseen väitteeseesi, kukaan ei ole väittänyt ainakaan kaikkia jakamiasi videoita oikeiksi. Vai onko?
Rescuer
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Jännä juttu, että tuo El Menkka uutena kirjoittajana sattui juuri tähän ketjuun tulemaan kommentoimaan. Ja tiesi heti ketä tarkoitetaan...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

damfin kirjoitti: Ke Maalis 18, 2026 8:31 am
Donald McRonald kirjoitti: Ma Maalis 16, 2026 10:10 pm Mahtaisko sikis taas banniltaan uudella nikillä koetella foorumia, yrittäen kuitenkin olla sortumatta vanhoihin sikamaisuuksiin? En ole varma, mutta joku ihme tunne mulla tuosta uudesta kirjoittajasta on. Ettäkö Netanjahu olisi muka kuollut. Vainoharhaiset salaliittoteoriat sopisivat kuvaan.
Ei tuo ehkä sikakoira ole, mutta joku Erkki kuitenkin.
Mietinkin että joko tai.
Solttuetsivä
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Solttuetsivä »

Varma merkki, että rikkalapio on sikakoira.

Tuo toitotus siitä kuinka Israel loi Hamasin.
Ei tuollaista kukaan muu jaksaisi jankuttaa ja jakaa kuin rikkalapio jatkaa sikakoiran linjalla.

- Ei koira karvoistaan pääse tai lapio pölyistään -
Paikalla
rikkalapio
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja rikkalapio »

Solttuetsivä kirjoitti: To Maalis 19, 2026 5:47 pm Varma merkki, että rikkalapio on sikakoira.

Ei tuollaista kukaan muu jaksaisi jankuttaa ja jakaa kuin rikkalapio jatkaa sikakoiran linjalla.

Täällähän on taas oikeat salapoliisit paikalla on fakta että Israel on rahoittanut Hamasin toimintaa vuosikausia tarkista vaikka mistä :mrgreen:
Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -

"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.

Tiedättehän te."

-Trump-
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

rikkalapio kirjoitti: To Maalis 19, 2026 8:11 pm
Solttuetsivä kirjoitti: To Maalis 19, 2026 5:47 pm Varma merkki, että rikkalapio on sikakoira.

Täällähän on taas oikeat salapoliisit paikalla on fakta että Israel on rahoittanut Hamasin toimintaa vuosikausia tarkista vaikka mistä :mrgreen:
Jos et usko niin kysy faktat vaikka sikakoiralta :mrgreen:
Paikalla
rikkalapio
Axel Foley

damfin kirjoitti: To Maalis 19, 2026 9:18 pm
rikkalapio kirjoitti: To Maalis 19, 2026 8:11 pm

Jos et usko niin kysy faktat vaikka sikakoiralta :mrgreen:
Juuri niin sikis kyllä tiesi moni ei tunnu tietävän edelleenkään.
- Schimanski -

"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.

Tiedättehän te."

-Trump-
Tarkastaja Levisi
James Bond (David Niven)

Viesti Kirjoittaja Tarkastaja Levisi »

Onneksi sikis on ollutta ja mennyttä eikä häntä enää nähdä törttöilemässä vaikkapa Ano Turtiainen -ketjussa...
– Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.
De Klepperman
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja De Klepperman »

Sikakoiraa tunteella:

"𝐈𝐥𝐤𝐤𝐚 𝐊𝐨𝐬𝐤𝐢𝐦𝐚̈𝐤𝐢, sinä valehtelet kaikille valkoihoisille kantasuomalaisille miehille, naisille ja lapsille päin naamaa!
Poliisiylijohtaja Ilkka Koskimäki: "poliisin etiikka on lähtökohtaisesti kunnossa ja poliisi pyrkii olemaan kansalaisten luottamuksen arvoinen."
𝐋𝐚̈𝐧𝐬𝐢-𝐔𝐮𝐝𝐞𝐧𝐦𝐚𝐚𝐧 𝐩𝐨𝐥𝐢𝐢𝐬𝐢𝐥𝐚𝐢𝐭𝐨𝐤𝐬𝐞𝐧 𝐥𝐮𝐨𝐩𝐢𝐨𝐭 ovat häiriintyneitä mielivallan käyttäjiä, sadisteja, jotka nauttivat kiusaamisesta ja kärsimyksen aiheuttamisesta. He eivät toimi yksilöinä, vaan koko henkilökunta toimii yhtenä tiiminä johtoportaan ohjeiden mukaisesti.
Käykää rauhassa läpi Facebook-seinäni alkuun kiinnitetty kiusaamista käsittelevä julkaisu sekä muut aiemmin jakamani Länsi-Uudenmaan poliisilaitokseen liittyvät kiusaamistapaukset, jotka on vahvistettu kiistattomilla asiakirjoilla, valvontakameratallenteilla ja muilla todisteilla.
Facebook-seinäni alussa olevassa postauksessa Länsi-Uudenmaan poliisilaitoksen vanhempi konstaapeli Hanna Koskinen kertoo poliisiyhteisönsä harjoittamasta mielivallasta ja henkilööni kohdistetusta törkeästä oikeusmurhasta.
𝐕𝐚𝐧𝐡𝐞𝐦𝐩𝐢 𝐤𝐨𝐧𝐬𝐭𝐚𝐚𝐩𝐞𝐥𝐢 xxxxxxx yyyyy 26.3.2024: "Tää koko keissi on juosten kustu" (Esitutkinta, syyte ja haaste)"
kiinnostunut5
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja kiinnostunut5 »

Rikis on kuin horoskooppi seiskassa, vuositolkulla menee vihkoon mutta aina ne houreet joku jaksaa lukea silti, ei moni mutta joku kuitenkin aina sillointällöin. Onko se sitten tahaton refleksi vai löytyykö oikeasti miljoonien seasta aina joku joka huonona hetkenä uskoo niin vaikea sanoa.
URSA
James Bond (Roger Moore)

Viesti Kirjoittaja URSA »

Kumma juttu kun perselordia ei saa enää upotettua.
rikkalapio kirjoitti: La Maalis 21, 2026 12:23 pm Israel ei siviileistä piittaa kuten ei myöskään USA.

Mikähän tässä on ettei jotain klippejä saa esiin täällä mutta jälleen tässä linkki
https://x.com/MyLordBebo/status/2035073469692424681
Paikalla
rikkalapio
Axel Foley

URSA kirjoitti: La Maalis 21, 2026 12:33 pm Kumma juttu kun perselordia ei saa enää upotettua.
rikkalapio kirjoitti: La Maalis 21, 2026 12:23 pm Israel ei siviileistä piittaa kuten ei myöskään USA.

Mikähän tässä on ettei jotain klippejä saa esiin täällä mutta jälleen tässä linkki
https://x.com/MyLordBebo/status/2035073469692424681
Joo aika kumma homma jotain sensuuria vissiin
- Schimanski -

Tiedättehän te."

-Trump-
Vastaa Viestiin