Anni Törnin, 29, tappo Savonlinnassa 2018

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
K.Arvelin
Alokas

Re: Anni Törnin, 29, tappo Savonlinnassa 2018

Viesti Kirjoittaja K.Arvelin »

Löytyykös keltään tämän keissin esitutkintapöytäkirjaa?
matamimimmi
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja matamimimmi »

K.Arvelin kirjoitti: Ke Elo 20, 2025 12:59 pm Löytyykös keltään tämän keissin esitutkintapöytäkirjaa?
Entiedä onko kukaan jo tilannut ?
Vainajat eivät vaikene
Murha ei vanhene koskaan
8) 8)
Oikeus ennen kaikkea
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Oikeus ennen kaikkea »

matamimimmi kirjoitti: Ma Syys 08, 2025 5:45 am
K.Arvelin kirjoitti: Ke Elo 20, 2025 12:59 pm Löytyykös keltään tämän keissin esitutkintapöytäkirjaa?
Entiedä onko kukaan jo tilannut ?
Olen tätä kysynyt ja julkista digiversiota ei löydy!
Downshifting
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Downshifting »

finnbar87 kirjoitti: Su Elo 10, 2025 3:47 pm Maailma se vaan on pieni paikka. Löytyi tossa varastoa siivotessa oman firman aloittamisen ajalta vakuutusyhtiön kansio. Tutkiessa ja silppuriin papereita siitä pistäessä huomio kiinnittyi etukannen takapuolelle laitettuun käyntikorttiin. Olen näemmä silloin vuonna 2013 käynyt tämän Hyttisen kanssa tekemässä omalle firmalleni vakuutukset. :shock:

Hui, voin kuvitella kylmät väreet mitkä tuosta tulee. Varmasti on tämäkin psykopaatti osannut esittää hyvinkin miellyttävää myyntimiestä.
finnbar87
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja finnbar87 »

Downshifting kirjoitti: Pe Syys 19, 2025 10:03 am
finnbar87 kirjoitti: Su Elo 10, 2025 3:47 pm Maailma se vaan on pieni paikka. Löytyi tossa varastoa siivotessa oman firman aloittamisen ajalta vakuutusyhtiön kansio. Tutkiessa ja silppuriin papereita siitä pistäessä huomio kiinnittyi etukannen takapuolelle laitettuun käyntikorttiin. Olen näemmä silloin vuonna 2013 käynyt tämän Hyttisen kanssa tekemässä omalle firmalleni vakuutukset. :shock:

Hui, voin kuvitella kylmät väreet mitkä tuosta tulee. Varmasti on tämäkin psykopaatti osannut esittää hyvinkin miellyttävää myyntimiestä.
Noh, kyllähän meistä varmasti jokainen on jossain vaiheessa elämäämme törmännyt henkkarin tehneeseen. Hyttinen oli nyt sellainen, johon tuli törmättyä ennen hänen tekemäänsä henkkaria. Olen reissunnut ja saunonut aikoinaan useammankin kerran semmosen kanssa, jolla oli henkkari jo tehtynä. Ja en tosiaan siis ole vankilassa ollut muuten kun vierailulla. :)
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

^ Tämä on totta, finnbar87, suurin osa ei vain koskaan tule edes tietämään, että tapaamansa ihminen on henkirikoksen tehnyt.
Itselleni on sattunut vähän vastaavanlainen tapaus noin 5 - 6 vuotta sitten.

Olin eräällä Helsingin lähijunaliikenteen pysäkillä yöllä odottelemassa junaa ja juttusille tuli noin 60 - 65 - vuotias ihan "tavallisen" oloinen, asiallinen mies.
Jostain syystä juttu kääntyi siihen, että mies oli vapautunut elinkautisesta noin 10 vuotta aikaisemmin. Hän ei mitenkään leuhkinut tällä, se vain tuli sattumalta puheeksi.
Ei minulle siitä huolimatta tullut mitenkään turvaton olo, vaan juttelimme niitä näitä sen puolisen tuntia, kun junat viimein tulivat, itse hyppäsin toiseen suuntaan (Helsingin keskustaan) menevään junaan ja entinen ek-vanki toiseen suuntaan.

Jos miehen tausta ei sattumalta olisi tullut puheeksi, en olisi todellakaan uskonut, että hän on elinkautisen suorittanut.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Downshifting
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Downshifting »

finnbar87 kirjoitti: Pe Syys 19, 2025 1:04 pm
Downshifting kirjoitti: Pe Syys 19, 2025 10:03 am

Noh, kyllähän meistä varmasti jokainen on jossain vaiheessa elämäämme törmännyt henkkarin tehneeseen. Hyttinen oli nyt sellainen, johon tuli törmättyä ennen hänen tekemäänsä henkkaria. Olen reissunnut ja saunonut aikoinaan useammankin kerran semmosen kanssa, jolla oli henkkari jo tehtynä. Ja en tosiaan siis ole vankilassa ollut muuten kun vierailulla. :)

Minä en _tietääkseni_ taas ole törmännyt, mutta koska ei olla Jenkkilässä missä elinkautinenkin on elinkautinen tulen varmasti jossain vaiheessa törmäämään 🥴 Muista törkeistä rikoksista istuneisiin kyllä olen. Se, että voiko täysin "tavallinen" ihminen ilman psykopaattisia piirteirä syyllistyä henkirikokaeen on sitten toinen keskustelu kun päässä kerran napsahtaa. Tämä Hyttinen osoitti murhan jälkeiselläkin toiminnallaan että tervettä inhinillisyyttä ei tässä luuserissa ollut.
finnbar87
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja finnbar87 »

Downshifting kirjoitti: La Syys 20, 2025 12:24 am
Minä en _tietääkseni_ taas ole törmännyt, mutta koska ei olla Jenkkilässä missä elinkautinenkin on elinkautinen tulen varmasti jossain vaiheessa törmäämään 🥴 Muista törkeistä rikoksista istuneisiin kyllä olen. Se, että voiko täysin "tavallinen" ihminen ilman psykopaattisia piirteirä syyllistyä henkirikokaeen on sitten toinen keskustelu kun päässä kerran napsahtaa. Tämä Hyttinen osoitti murhan jälkeiselläkin toiminnallaan että tervettä inhinillisyyttä ei tässä luuserissa ollut.
Näin on. Valitettavasti tulet kyllä törmäämään, vaikka et vankilaankaan joutuisi.

Hyttinenhän ei ole sinänsä mikään "tyypillinen" tekijä. Tai ainakaan tyypillisin henkirikoksen tekijä. Hänellähän meni kaikki ihan hyvin ainakin taloudellisesti. Kaikkihan tietää sen, että tyypillisin on se Pera vs. Make ja puukko -tyyppinen juttu.

Joo, se on kyllä kiistämätön tosiasia, että ei Hyttinen juuri pahoitellut tai katunut. Eniten tuntui rasittavan tuo taloudellisen tilanteen heikkeneminen.
L.Salander

Viesti Kirjoittaja L.Salander »

Onko Hyttistä näkynyt? Miten vuodet ovat kohdelleet tappajaa?

Aiemmin Hyttisen tunteneet, esim lapsuudessa ja nuoruudessa, kertokaa millainen hän oli luonteeltaan? Oliko hänellä lyhyt porstua? Onko hän ollut aiemmin mustasukkainen tyttöystävistään? Se voisi jonkin verran ennustaa tulevaa…Tällekin hirviölle ja avovaimon ja lapsensa tappajalle löytynee rohkea ja pelkäämätön uusi tyttöystävä?
tussikakka
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja tussikakka »

Jaguaari kirjoitti: La Loka 16, 2021 5:20 pm Ai tää on sittenkin kaikki tällästä valkoista roskasakkia. Ei heru sympatiaa muuta kuin syntymättömälle lapselle, vaikka aika huonot eväät olisi varmaan ollut raukalla :(
Täytyy myöntää, et tänään ku oon ketjun kahlannu kokonaan läpi niin tuli kyllä itellekkin yllätyksenä. Tavallisen näköisiä, hyvin kouluttautuneita tai yrittäjäihmisiä, ulosanti julkisuudessa normaalia mutta.. :D
Sitten paljastuukin, että itseasiassa huolestunut veli kuuluukin ihan kärkeen savonlinnan moottorikallujengeistä, uhri on pyöriny samojen kallujen kanssa ja jopa entinen poikaystävä on kidutusmurhaaja. Näitä en olis koululaisiksi ristinyt ensimmäisen 50 sivun perusteella, mutta taitaapa olla kyllä ihan sieltä turbokallu päästä koko perhe. Syyllistä ei oo tarkotus toki puolustaa, vähintään kalluuntunu hänkin.
tussikakka
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja tussikakka »

Jaguaari kirjoitti: La Loka 16, 2021 5:20 pm Ai tää on sittenkin kaikki tällästä valkoista roskasakkia. Ei heru sympatiaa muuta kuin syntymättömälle lapselle, vaikka aika huonot eväät olisi varmaan ollut raukalla :(
Täytyy myöntää, et tänään ku oon ketjun kahlannu kokonaan läpi niin tuli kyllä itellekkin yllätyksenä. Tavallisen näköisiä, hyvin kouluttautuneita tai yrittäjäihmisiä, ulosanti julkisuudessa normaalia mutta.. :D
Sitten paljastuukin, että itseasiassa huolestunut veli kuuluukin ihan kärkeen savonlinnan moottorikallujengeistä, uhri on pyöriny samojen kallujen kanssa ja jopa entinen poikaystävä on kidutusmurhaaja. Näitä en olis koululaisiksi ristinyt ensimmäisen 50 sivun perusteella, mutta taitaapa olla kyllä ihan sieltä turbokallu päästä koko perhe. Syyllistä ei oo tarkotus toki puolustaa, vähintään kalluuntunu hänkin.
dart273
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja dart273 »

L.Salander kirjoitti: Pe Joulu 05, 2025 11:00 pm Onko Hyttistä näkynyt? Miten vuodet ovat kohdelleet tappajaa?

Aiemmin Hyttisen tunteneet, esim lapsuudessa ja nuoruudessa, kertokaa millainen hän oli luonteeltaan? Oliko hänellä lyhyt porstua? Onko hän ollut aiemmin mustasukkainen tyttöystävistään? Se voisi jonkin verran ennustaa tulevaa…Tällekin hirviölle ja avovaimon ja lapsensa tappajalle löytynee rohkea ja pelkäämätön uusi tyttöystävä?
Just näkyi IS extrassa otsikko että tuolla ihmispaskalla uusi nimi ja johtaa yritystä sen enempää en tiedä kun en tilaaja ole mutta vähällä pääsi..
KolmasViisari
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja KolmasViisari »

dart273 kirjoitti: Pe Maalis 20, 2026 3:01 pm
Just näkyi IS extrassa otsikko että tuolla ihmispaskalla uusi nimi ja johtaa yritystä sen enempää en tiedä kun en tilaaja ole mutta vähällä pääsi..
Mikähän nimi on nykyään. :x

"Raskaana olleen naisen surmannut mies on vapautunut vankilasta ja aloittanut uuden elämän. IS selvitti, millainen se on.
Tappajan uusi elämä
Romanssi eteni salamavauhtia, kun pomo ja alainen ihastuivat. Pian 29-vuotiaan Annin vatsassa kasvoi uusi elämä. Syntymän iloa hän ei saanut koskaan kokea. Odottava äiti päätyi maakuoppaan makaamaan, ja hänen tappajansa on jo vapaa.

Mies on nyt 40-vuotias. Hänellä on uusi nimi ja elämä.

Sen taakse kätkeytyy menneisyys, johon sisältyy synkkä luku. Mies tappoi 29-vuotiaan naisen, joka odotti parin yhteistä lasta.

Ensikertalaisena mies vapautui vankilasta jo muutaman vuoden jälkeen. IS selvitti, onko hän syyllistynyt uusiin rikoksiin ja mitä hän nykyään tekee. Jäljet johtavat ulkomaille asti..." lainaus päättyy

ja sitten tulikin maksumuuri vastaan.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011840107.html
riski oli suuri
eessä matokuuri
Jaguaari2
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Jaguaari2 »

Kova uho oli taas että takaisin ei ole tulemista, hakataan pahasti, hymyillen kulkee kaduilla tyytyväisenä...
nilpertti
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja nilpertti »

dart273 kirjoitti: Pe Maalis 20, 2026 3:01 pm
Mikset sitten ota ilmaista kuukautta jos kerran kiinnostaa? Voit samantien perua tilauksen, mutta saat lukea kuukauden ilmaiseksi.

Kuva
Vastaa Viestiin