Pieni liekki

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

JanitaSlim
Ben Matlock

Re: Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

loaded kirjoitti: Ma Maalis 30, 2026 8:09 am Akka on nyt löytänyt uuden keppihevosen: vauvamurhaajan. On ihan tehnyt muistiinpanoja kaikesta täällä aiheesta lukemastaan ja puolustaa Tinkaa raivokkaasti. Hyvin inhottavat vibat tulee hänestä. Jollain lailla kieroutunut.
Ei voi käsittää. Tämä on varmaan joku pois potkittu hoitaja, jolla on vihaa terveydenhoitoa kohtaan, kun tuntuu syyttävän sitä ei aikuista vauvanmurhaajaa asiasta.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Pieni liekki
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

JanitaSlim kirjoitti: Ma Maalis 30, 2026 3:48 pm
loaded kirjoitti: Ma Maalis 30, 2026 8:09 am Akka on nyt löytänyt uuden keppihevosen: vauvamurhaajan. On ihan tehnyt muistiinpanoja kaikesta täällä aiheesta lukemastaan ja puolustaa Tinkaa raivokkaasti. Hyvin inhottavat vibat tulee hänestä. Jollain lailla kieroutunut.
Ei voi käsittää. Tämä on varmaan joku pois potkittu hoitaja, jolla on vihaa terveydenhoitoa kohtaan, kun tuntuu syyttävän sitä ei aikuista vauvanmurhaajaa asiasta.
Ei minulla ole mitään vihaa terveydenhoitoa kohtaan enkä ole rokotekammoinen. Ystäväpiiriin mahtuu kyllä lääkäreitä ja sairaanhoitajia, mutta itse en toimi terveydenhoitoalalla. Kai minua voisi kutsua akateemisesti koulutetuksi puistokemistiksi. Minkä alojen edustajia te kaksi olittekaan?
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
JanitaSlim
Ben Matlock

Pieni liekki kirjoitti: Ma Maalis 30, 2026 4:42 pm
JanitaSlim kirjoitti: Ma Maalis 30, 2026 3:48 pm
Ei minulla ole mitään vihaa terveydenhoitoa kohtaan enkä ole rokotekammoinen. Ystäväpiiriin mahtuu kyllä lääkäreitä ja sairaanhoitajia, mutta itse en toimi terveydenhoitoalalla. Kai minua voisi kutsua akateemisesti koulutetuksi puistokemistiksi. Minkä alojen edustajia te kaksi olittekaan?
Miks puolustelet lapsenmurhaajaa ja syyttelet terveydenhoitoa sitten? Kerroks iha omi sanoi.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Pieni liekki

JanitaSlim kirjoitti: Ma Maalis 30, 2026 4:55 pm ...
Miks puolustelet lapsenmurhaajaa ja syyttelet terveydenhoitoa sitten? Kerroks iha omi sanoi.
Tietääkseni en puolustele lapsenmurhaajaa enkä syyttele terveydenhoitoa. Peräänkuulutan kyllä viranomaisvastuuta asioihin ja selkeyttä toimintatapoihin, kuten tässä tapauksessa esimerkiksi raskauden keston määrittämiseen. Jotainhan täytyy tehdä, että vastaavanlaiset tapaukset vältetään tulevaisuudessa.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
JanitaSlim
Ben Matlock

Pieni liekki kirjoitti: Ma Maalis 30, 2026 5:02 pm
JanitaSlim kirjoitti: Ma Maalis 30, 2026 4:55 pm ...
Tietääkseni en puolustele lapsenmurhaajaa enkä syyttele terveydenhoitoa. Peräänkuulutan kyllä viranomaisvastuuta asioihin ja selkeyttä toimintatapoihin, kuten tässä tapauksessa esimerkiksi raskauden keston määrittämiseen. Jotainhan täytyy tehdä, että vastaavanlaiset tapaukset vältetään tulevaisuudessa.
Pieni liekki kirjoitti: Su Maalis 29, 2026 6:38 pm
JanitaSlim kirjoitti: Su Maalis 29, 2026 6:34 pm ...
Miks puolustelet lapsensa murhannutta?
En halua olla kivittämässä nuorta ihmistä, joka on tehnyt elämässään ison virheen, mutta jolla on mahdollisuus elää hyvää elämää useampi vuosikymmen vielä oman poismenonikin jälkeen.

Pieni liekki

JanitaSlim kirjoitti: Ma Maalis 30, 2026 6:34 pm ...
Miksi kyselet, jos osaat omasta mielestäsi vastata minulle esittämiisi kysymyksiin paremmin kuin minä itse?
Pieni liekki

Olen miettinyt, kuinka suurella todennäköisyydellä voidaan varmistua jonkun olevan ihminen, kun pitää tietyissä tilanteissa tehdä vahvistus ihmisyydestä tökkäämällä hiirellä tiettyä kohtaa näyttöruudussa päästäkseen esimerkiksi murhainfoon. 🤔
rikkalapio
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja rikkalapio »

Pieni liekki kirjoitti: La Touko 02, 2026 10:44 am Olen miettinyt, kuinka suurella todennäköisyydellä voidaan varmistua jonkun olevan ihminen, kun pitää tietyissä tilanteissa tehdä vahvistus ihmisyydestä tökkäämällä hiirellä tiettyä kohtaa näyttöruudussa päästäkseen esimerkiksi murhainfoon. 🤔
Kun osaa ennustaa kuinka asiat etenevät niin silloin ei ole botti
Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -

"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.

Tiedättehän te."

-Trump-
Vastaa Viestiin