Vammainen joka trollaa Iran ketjua, kun ei jaksa lukea aiempia viestejä.
Joku yleinen kehitysvammaisuus paistaa koko ketjussa, kun idioottien pitää tulla julistamaan uskollisuuttaan muslimeille tai palestiinalle, vaikka kyseessä on suomalaisten kannalta irrelevantti konflikti, itse haluan vain nähdä sotakuvastoa ja keskustella aiheesta saatavilla olevin luotettavin tiedoin. Nyt puolet ketjusta on AI:ta ja Fake newsia, sekä näiden idioottien vääristeltyjä mielipiteitä.
Jeebutnobat/ Iran ketju
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
Re: Jeebutnobat/ Iran ketju
- Tervetuloa Minfo-portaaliin.!!LeonGold kirjoitti: La Huhti 04, 2026 3:00 pm Vammainen joka trollaa Iran ketjua, kun ei jaksa lukea aiempia viestejä.
Joku yleinen kehitysvammaisuus paistaa koko ketjussa, kun idioottien pitää tulla julistamaan uskollisuuttaan muslimeille tai palestiinalle, vaikka kyseessä on suomalaisten kannalta irrelevantti konflikti, itse haluan vain nähdä sotakuvastoa ja keskustella aiheesta saatavilla olevin luotettavin tiedoin. Nyt puolet ketjusta on AI:ta ja Fake newsia, sekä näiden idioottien vääristeltyjä mielipiteitä.
Kaiken muun täällä kolisevan sälän lisäksi itse ihmettelen, että mitä pirua kyseinen Iran-ketju ylipäätä heiluu vieläkin Ajankohtaisissa?
Tai niin no, onhan aihe toki kronologisesti katsoen ajankohtainen varmaan vielä vuosia, mutta onpa tuolta Ajankohtaisista heitetty mäkeen paljon muutakin, paljon uudempaakin aktuaalia kamaa.
X X X X X
Kyllä se olet sinä, joka siellä näyttää näitä vähäjärkisiä viestejä viljelevän. Tuolla toisella nikillä ihan asianmukaista kyseenalaistamista.LeonGold kirjoitti: La Huhti 04, 2026 3:00 pm Vammainen joka trollaa Iran ketjua, kun ei jaksa lukea aiempia viestejä.
. . .
Olet myös ansainnut näköjään tänään runsaasti punakynää Al-holin ketjussa.
Yrjöpappa meni kohdistamaasi öyhötykseen mukaan nuinvain.
Vähän tarkkaavaisuutta seniori!
LeonGoldenberg:
.On hienoa että olet älyllisesti vammainen, kannatan tukipalveluja sellaisille ihmisille, en kuitenkaan ymmärrä miksi koet tarvetta kommentoida viesteihin joita et ymmärrä vaikka ilmeisesti luet ne. Tai ehkä et lue niitä, ja kommentoit silti.
Potus:" – Tulee kaveri, jolla on hyvä puheenparsi. Sitten hänet valitaan, ja yhtäkkiä ollaan jumissa miehen kanssa, joka on idiootti, Trump sanoi skenaariosta, jossa presidentiksi valitaan henkilö, joka ei ole läpäissyt kognitiivista testiä."
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
Painuhan nyt karva-janita norsun perseeseen.Tupla kirjoitti: La Huhti 04, 2026 4:33 pm
Yrjöpappa meni kohdistamaasi öyhötykseen mukaan nuinvain.
Ollaan Lautamiehissä. Öyhötyslupa annettu. Toista ne on ne sun moninyymien ölinät asiaosastoilla.
Ja se vitun tunkioita penkova Iran-ketju kuuluu jo tasan aivan muualle kuin Ajankohtaisiin.
X X X X X
Nolottaahan se, kun menit mukaan tuohon vammainen sitä, vammainen tätä.Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: La Huhti 04, 2026 5:48 pmPainuhan nyt karva-janita norsun perseeseen.Tupla kirjoitti: La Huhti 04, 2026 4:33 pm
Yrjöpappa meni kohdistamaasi öyhötykseen mukaan nuinvain.Minä kyllä puhun aivan omalla suullani, pölkky.
Ollaan Lautamiehissä. Öyhötyslupa annettu. Toista ne on ne sun moninyymien ölinät asiaosastoilla.
Ja se vitun tunkioita penkova Iran-ketju kuuluu jo tasan aivan muualle kuin Ajankohtaisiin.
Laita nousuhumalan piikkiin.
Potus:" – Tulee kaveri, jolla on hyvä puheenparsi. Sitten hänet valitaan, ja yhtäkkiä ollaan jumissa miehen kanssa, joka on idiootti, Trump sanoi skenaariosta, jossa presidentiksi valitaan henkilö, joka ei ole läpäissyt kognitiivista testiä."
- rikkalapio
- Axel Foley
rakastan
Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
Voihan vittusaatana..!!!Tupla kirjoitti: La Huhti 04, 2026 6:58 pm
Nolottaahan se, kun menit mukaan tuohon vammainen sitä, vammainen tätä.
Laita nousuhumalan piikkiin.
Oletteko te kaikki mukana jossain Minfon ja täällä mainostavien yrittäjien rahoittamassa "Yllyttäkää vittuilulla ja herjaamalla muita kirjoittamaan Minfoon ihan homon vimmalla !!" -työryhmässä. Vaiko mitä vittua nyt taas.?
Kirjoitinko "vammainen sitä, vammainen tätä" Häh?
Kirjoitin ihmettelijä-nyymille:
"- Tervetuloa Minfo-portaaliin.!!
Kaiken muun täällä kolisevan sälän lisäksi itse ihmettelen, että mitä pirua kyseinen Iran-ketju ylipäätä heiluu vieläkin Ajankohtaisissa?
Tai niin no, onhan aihe toki kronologisesti katsoen ajankohtainen varmaan vielä vuosia, mutta onpa tuolta Ajankohtaisista heitetty mäkeen paljon muutakin, paljon uudempaakin aktuaalia kamaa."
Jokainen lukutaitoinen kyllä tajuaa, ellei sitten tahallaan ymmärrä päin persettä, että kommenttini koski tuota Iran-länkytysketjun sijaintia mielestäni aivan väärässä ryhmässä. Mulle ihan helvetin yks ja haley että mitä sinne on kirjoitettu.
Ja siksi toisekseen, mä kommentoin ihan kelle vaan satun kommentoimaan – jopa saatana vie sulle – ja mun kommentointiin ei kyllä kellään oo nokan koputtamista, paitsi yp:lla, jos erehdyn suoltamaan lautamiestekstiä sille kuulumattomaan sektoriin. Vittu.!!
X X X X X