Oletteko oikeasti myös sitä mieltä, että Tuulenvire on sama ihminen kuin JanitaSlim ja joneslucca? Millä perusteella?
En tiedä moniakaan putsarin nikeistä, en muistaakseni edes Putsaria itseään, mutta omasta mielestäni edellä mainitut ei kyllä ole saman kirjoittajan tekeleitä.
Älkää nyt hermostuko, mutta lisäksi, jos oikein muistan, niin mm. Tuulenvireellä on ollut myös asiakommentteja, siis sekä tietoa että logiikkaa. Toki olen välillä huomannut mahdollista provosointiakin.
Henkkoht ajattelen, että jos vaikka Tuulenvireen kommenteissa kuitenkin välillä on tärkeä näkökulma/pointti, asiatietoa, niin miksi sellaiseen ei vastaisi? Ette kai tekään turhan vuoksi väittele vaikka nyt Tuulenvireen ym. kanssa?
Syyt, miksi tätä nyt lähdin kyselemään, on muun muassa se, että itse näen selkeitä eroja mm. Tuulenvireen ja joidenkin muiden välillä. Ja lisäksi, kun minuakin epäillään tosi moneksi eri nikiksi ja, kun tiedän sen kaiken olevan tuulesta temmattua, niin miksikäs täällä muidenkaan multinikki -teoriat aina oikeeseen osuisi. Elämässä pitää toki joskus valita se "pienempi paha".
Joka tapauksessa, tällaista tällä kertaa. Korjatkaa ihmeessä, jos ja, kun olen väärässä.