NeroKatti kirjoitti: La Huhti 04, 2026 7:51 pm
Ei sais tsätätä, mut pakko pääsiäisen kunniaksi

se voi olla siis että Jesse jesseilee nytkin jossain Kontulan kulmilla. Kun hänhän on hävinnyt foorumilta ihan täysin vaikka vapaata

epäilen et tuskin on kirkkossa pääsiäisen messua kuuntelemassa
Jasse tosiaan loistaa poissaolollaan. Toivottavasti se on terve merkki.
En tiedä, mitä säännöt sanoo chättäyksestä Lautamiesten (tai Vapaan keskustelun) puolella. Olen itse Lautamiehissä saanut yksi tai kaksi valitustakin muistaakseni juuri chättäilystä.. pitäneekin tsekata uudestaan palstan säännöt.
Omasta mielestäni sen pitäisi olla täällä Lautamiehissä ihan hyväksyttävää. Eikö tääkin tähtää siihen, että muiden ilmiöiden lisäksi se chättäilyn tarve siirtyy rikosketjuista tänne? Tai vaikka Vapaan keskustelun puolelle. Näin ei tukita sillä varsinaisia rikosketjujakaan.
Henkkoht pidän tosi paljon mm. siitä, että etenkin Vapaan keskustelun puolella voi olla sulassa sovussa kaikki, mielipide- ja näkemyseroista huolimatta. Voidaan jakaa vaikka musiikkia, youtube-videoita, näkemyksiäkin erinäisistä asioista keskenämme, vaikka ajattelisimmekin eri tavalla niistä. Tää sama koskee osittain myös Lautamies-osiota.
Toki tää on vaan mun kokemus ja näkemys. Sen ja Jassen kunniaksi:

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell