Tallinnan satamassa tapahtui varhain lauantaina kuolemantapaus, kun ihminen hyppäsi Tallink Siljan M/S Victoria -alukselta laidan yli. Asian vahvistaa Tallink Siljan viestintäjohtaja Marika Nöjd.
Tapahtumien kulusta ei ole tarkempaa tietoa. Nöjdin mukaan tapaus ei vaikuta alustavien tietojen mukaan onnettomuudelta.
M/S Victoria alus lähtee iltaisin Helsingistä kohti Tallinnaa. Laiva seisoo Tallinnan satamassa yön yli ja matkaa seuraavana päivänä takaisin Helsinkiin.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/3f1 ... 0bf9780e8a
Ihminen kuoli Tallinkin laivalla 11.4.2026
-
Mukava valkku
- Neuvoja-Jack
Re: Ihminen kuoli Tallinkin laivalla 11.4.2026
Tämä klikkiotsikoiden takana olevien nollauutisten maailma on kyllä perseestä. Kertoisivat nyt edes hyppäskö sankari meren vai laiturin puolelle. Laivallahan hän kuitenkaan ei kuollut kuten otsikko väittää.
– Minä olen ihminen ja kaipaan joskus iloa, valoa ja hauskuutta
- Wildchild79
- Rico Tubbs
Täysin samaa mieltä. Yleensä en noita klikkaile mutta välillä pelataan juomapeliä missä arvataan klikkiotsikon sisältö.Mukava valkku kirjoitti: Su Huhti 12, 2026 6:38 pm Tämä klikkiotsikoiden takana olevien nollauutisten maailma on kyllä perseestä.
Vähän aihetta sivuten, kun Janus Hanskilta kysyttiin mikä on tyhmin asia mitä olet heittänyt mereen oli vastaus "Samuli Edelmanin"
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
Hienosti taas otsikoitu, joku kesähessu aloittanut kesätyöt vähän aikaisemmin?
En minäkään kirjoittaa osaa, mutta olisin tämän nyt varmasti paremmin saanut otsikoitu,
mutta jos tarkoitus on saada klikkauksia niin sitten.
Miten olisi ollut otsikko: Ihminen hyppäsi Tallinkin laivalta - kuoli
En minäkään kirjoittaa osaa, mutta olisin tämän nyt varmasti paremmin saanut otsikoitu,
mutta jos tarkoitus on saada klikkauksia niin sitten.
Miten olisi ollut otsikko: Ihminen hyppäsi Tallinkin laivalta - kuoli
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Hissu Hietalahti ei enää jaksa kommentoida Edelmannin mereen päätymistä. Myöntää olleensa paikalla. "Kysykää Samulilta itseltä, eikös se kirjassaan kerro meriselityksen."
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Kai joku tämänkin yhdistää sarjamurhaajaan laivoilla.