Kerrotko vielä miltä sivulta/sivuilta juttua "Roope Bob Tikkasen" oikeasta täydestä nimestä, vanhemmista jne. löytyy.
Olen niin huono itse etsimään.
Tiedosta kiittäen,
Vana Toomas
Helsinki Ullanlinna - psykiatrille elinkautinen vaimon murhasta 12/2022
-
Vana Toomas
- Alokas
-
vanhavakanssi
- Jane Marple
Re: Helsinki Ullanlinna - psykiatrille elinkautinen vaimon murhasta 12/2022
^
Syöttämällä hakukenttään esim. Märta Tikkanen tulee 20 osumaa jotka sijoittuvat eri sivuille.
Henrik Tikkanen 39 osumaa.
Syöttämällä hakukenttään esim. Märta Tikkanen tulee 20 osumaa jotka sijoittuvat eri sivuille.
Henrik Tikkanen 39 osumaa.
Nimi löytyy sitten Julkiterhikistä. Roope Bob kuulostaa hassulta, mut Terhikissä nimet ovat aivan virallisia.Vana Toomas kirjoitti: Ma Huhti 13, 2026 4:58 pm Kerrotko vielä miltä sivulta/sivuilta juttua "Roope Bob Tikkasen" oikeasta täydestä nimestä, vanhemmista jne. löytyy.
Olen niin huono itse etsimään.
Tiedosta kiittäen,
Vana Toomas
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
-
Vana Toomas
- Alokas
Sain vähän selailtua keissiä.
Alkaa vaikuttaa siltä ettei kyse Henrik Tikkasen jälkeläisestä.
Juuri eilen sain finaaliin Tikkasen kirjan "Kulosaarentie 8".
Henrik ruotii perheensä alkoholismit, sukupuoli-asiat ja talous-sotkut aivan pohjamutia myöten.
Mietin pitkään, mikä sana tätä perhetarinaa kuvaisi... "Absurdi"?
Ei, vaan MAKAABERI.
Vielä kreisimpää olisi ollut, jos murhaaja olisi ollut Henrikin jälkeläinen.
Kuvailihan Henrik Tikkanen jo 70 -luvulla kirjojensa julkaisun aloittaessaan sukunsa kohtaloa "kirotuksi"...
Alkaa vaikuttaa siltä ettei kyse Henrik Tikkasen jälkeläisestä.
Juuri eilen sain finaaliin Tikkasen kirjan "Kulosaarentie 8".
Henrik ruotii perheensä alkoholismit, sukupuoli-asiat ja talous-sotkut aivan pohjamutia myöten.
Mietin pitkään, mikä sana tätä perhetarinaa kuvaisi... "Absurdi"?
Ei, vaan MAKAABERI.
Vielä kreisimpää olisi ollut, jos murhaaja olisi ollut Henrikin jälkeläinen.
Kuvailihan Henrik Tikkanen jo 70 -luvulla kirjojensa julkaisun aloittaessaan sukunsa kohtaloa "kirotuksi"...
Kuten myös tämänkin tapauksen ETPK:sta löytyy ihan tasan tarkkaan nimi siinä muodossa kun on Väestörekisterikeskukseen merkitty.ruusumaa kirjoitti: Ma Huhti 13, 2026 6:15 pm
Nimi löytyy sitten Julkiterhikistä. Roope Bob kuulostaa hassulta, mut Terhikissä nimet ovat aivan virallisia.
Nimiasiaan liittyen: Noita ETPK:ita lueskeltuani olen vähän yllättynyt siitä, kuinka paljon näkyy olevan ihmisillä kaksiosaisia ensimmäisiä etunimiä. Ei ole juurikaan itselle sattunut eteen päivittäisessä käytössä kutsumaniminä noita kaksiosaisia etunimiä, jos ei näitä perinteisiä Marja-Liisoja tms. lasketa.