Supernova vs. Maza
Oletko siis sitä mieltä että ihan kaikki tietävät oletukseni henkilöllisyydestäsi? Minä kun en ole sitä täällä mainostanut ja vihjauksetkin ovat olleet sitä luokkaa ettei niitä ymmärrä jos ei ole jo alun perin jotain oletusta minun oletuksestani.Maza kirjoitti:Uuden bannin pelossa vastaat kuin lammas. Raukka.
Kutsuit minua aiemminkin vanhukseksi. Tiedämme kyllä kaikki, mihin viittasit. Vai onko mielesi siitä asiasta muuttunut lopultakin?
Nyt teet kyllä uskoakseni vääriä päätelmiä.
Sinuna käyttäisin jäljellä olevat ajat paremmin kun täällä riuhtomalla. Mikäli nyt olen oikeassa.
Tyhmälle iloksi on ilkityön teko, mutta ymmärtäväiselle miehelle viisaus.
Sananlaskut 10:23
Niinpä. Sinun oletuksesi, josta olet laittanut yksityisviestiä lukuisille Minfon kirjoittajille, kirjoittanut lapsellisia vuodatuksiasi Suomi24-palstalle ja jauhanut täällä asiata ihan nimenkin mainiten monta kertaa.supernova kirjoitti:Oletko siis sitä mieltä että ihan kaikki tietävät oletukseni henkilöllisyydestäsi? Minä kun en ole sitä täällä mainostanut ja vihjauksetkin ovat olleet sitä luokkaa ettei niitä ymmärrä jos ei ole jo alun perin jotain oletusta minun oletuksestani.
Nyt teet kyllä uskoakseni vääriä päätelmiä.
Sinuna käyttäisin jäljellä olevat ajat paremmin kun täällä riuhtomalla. Mikäli nyt olen oikeassa.
Kyse on tässä vaiheessa siitä, että myönnät olleesi väärässä ja esität julkisen anteeksipyynnön minulle ja sille henkilölle, joksi minua edelleen väität. Tule jo järkiisi.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
a) Väite siitä että olisin laittanut asiasta yksityisviestejä lukuisille tai ylipäätään on paskapuhetta.Maza kirjoitti: Niinpä. Sinun oletuksesi, josta olet laittanut yksityisviestiä lukuisille Minfon kirjoittajille, kirjoittanut lapsellisia vuodatuksiasi Suomi24-palstalle ja jauhanut täällä asiata ihan nimenkin mainiten monta kertaa.
Kyse on tässä vaiheessa siitä, että myönnät olleesi väärässä ja esität julkisen anteeksipyynnön minulle ja sille henkilölle, joksi minua edelleen väität. Tule jo järkiisi.
b) Väitteet siitä, että kirjoittaisin suomi24-palstalle on täyttä paskaa. Sinne joutuu joskus jonkun googlehaun takia mutta se on siinä. Silloinkaan en ole kirjoittanut sinne mitään pitkään aikaan liekö ollut edes minfo pystyssä vielä silloin.
c) Haluat siis että kirjoitan jonkun "anteeksi että olen koko ajan luullut mazaa henkilöksi x ja tässä olen ollut väärässä"? Et tule minulta mitään tällaista näkemään.
d) Olen järjissäni.
Ennen loppiaista en tähän ketjuun kommentoi.
n
supernova kirjoitti:Väite siitä että olisin laittanut asiasta yksityisviestejä lukuisille tai ylipäätään on paskapuhetta.
b) Väitteet siitä, että kirjoittaisin suomi24-palstalle on täyttä paskaa. Sinne joutuu joskus jonkun googlehaun takia mutta se on siinä. Silloinkaan en ole kirjoittanut sinne mitään pitkään aikaan liekö ollut edes minfo pystyssä vielä silloin.
c) Haluat siis että kirjoitan jonkun "anteeksi että olen koko ajan luullut mazaa henkilöksi x ja tässä olen ollut väärässä"? Et tule minulta mitään tällaista näkemään.
d) Olen järjissäni.
Ennen loppiaista en tähän ketjuun kommentoi.
n
a) Minulla on täällä useita syväkurkkuja. Tiedän kyllä, mitä touhuat.
b) Amistyylisi kyllä erottuu Suomi24:n kirjoituksista. Älä yritäkään kiemurrella tästä. Nuo kakaramaiset kirjoitukset lisääntyivät kummasti bannisi aikana...
c) Olet ollut väärässä alusta alkaen. Minulla ei ole mitään tekemistä mainostamasi henkilön kanssa. Myönnä virheesi kuin mies ja peräänny moukka.
Annoit siis itsellesi bannin loppiaseen saakka. Hienoa. Esimerkillistä toimintaa.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Joo mäki ooon nähny sen leffan. Täytyy myöntää, että kateeks käy, jos sulla on useita. Eikö niitä vois lainata, hyville palstalaisille?Maza kirjoitti:
a) Minulla on täällä useita syväkurkkuja.
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...
Joulurauhaa
Arkistosta hakemistani kirjoitelmistäsi ilmeten olet eräs palstan vanhimpia keskustelijoita.
Klak-alkumetreillä kerroit muutamasa viestissä tappopuukon olleen teltan vieressä.
Suhtauduit hyvin aggressivisesti epäilyyn Arskasta tekijänä tai osallisena.
En tiedä luulevani, vaan luulen tietäväni, että molemmat tiedämme, kenestä on kyse, kun haetaan epäiltyä tekijää kolmoissurmiin(kin).
Moraalinen oikein tehty ilmaisu on hyvä ja yhteiskunnallisesti tärkeää.
Kunnon tunnustus kauppaneuvosfaijan jo delattua voisi olla Arskalle mannaa.
Vankiloissa pidetään erityisen hyvää huolta pedofiileistä ja lastentappajista.
Mieti sitä.

Klak-alkumetreillä kerroit muutamasa viestissä tappopuukon olleen teltan vieressä.
Suhtauduit hyvin aggressivisesti epäilyyn Arskasta tekijänä tai osallisena.
En tiedä luulevani, vaan luulen tietäväni, että molemmat tiedämme, kenestä on kyse, kun haetaan epäiltyä tekijää kolmoissurmiin(kin).
Moraalinen oikein tehty ilmaisu on hyvä ja yhteiskunnallisesti tärkeää.
Kunnon tunnustus kauppaneuvosfaijan jo delattua voisi olla Arskalle mannaa.
Vankiloissa pidetään erityisen hyvää huolta pedofiileistä ja lastentappajista.
Mieti sitä.
-
Pharaoh
- Martin Beck
einytsentään
Kyllä Wagner nyt taitaa erehtyä henkilöstä. En usko että viitatun henkilön, siis S, isäkään oli syntynyt viitatun tapahtuman sattuessa. 
Tuo on henkilöspekulaatiota käänteisessä mielessä. Se on kielletty säännöissä. Ei täällä pidä mennä esittämään mitään arvioita kenenkään henkilöllisyydestä.supernova kirjoitti:Vaikka lupasin, on pakko korjata. En pidä missään nimesssä mazaa tekijänä enkä arskana.
Siis häh? Mä totean etten ole misään vaihessa pitänyt sinua kenään Bodomin veritöihin osallistuneena, joita ei ole kovin paljon.Maza kirjoitti:Tuo on henkilöspekulaatiota käänteisessä mielessä. Se on kielletty säännöissä. Ei täällä pidä mennä esittämään mitään arvioita kenenkään henkilöllisyydestä.supernova kirjoitti:Vaikka lupasin, on pakko korjata. En pidä missään nimesssä mazaa tekijänä enkä arskana.
Mitä teet sinä? Alat narista jotain käänteisestä henkilöspekulaatiosta. Siinä yläpuolella on Pharaon vastaavaa spekulointia. Miksi et siihen irvistele?
Kukaan asioita järkevästi ajatteleva ei voi ottaa kommenttiasi muuna kun tahallisena provokaationa ja riidan haastamisena. Minä kun ainoastaan totesin ettet ole tekoihin osallinen. Olisitko jostain syystä halunnut pitää tällaista kuvaa yllä???
Miten olisit kirkunutkaan jos olisin todennut että sinua epäilen?
Sitä paitsi kommenttini sai sinut korkeintaan muutaman kymmenen ihmisen joukosta pois. Niistäkin on valtaosa ollut vainaana jo pitkään. Ole huoleti. Ei sinun henkilöllisyytesi tuosta paljastunut eikä se ollut edes vihje. Aika epeli oot.
Ja Wagnerin arkistot pitävät kyllä paikkansa sinun alkumetreillä kirjottamiesi suhteen.