Somesta tunnettu suomalaisnainen otettiin kiinni Panamassa
-
Raadonkannattaja
- Susikoski
Re: Somesta tunnettu suomalaisnainen otettiin kiinni Panamassa
Itse olen aina videoita seuratessa kiinnittänyt huomiota Ruusutossun ääneen. Omasta ielestäni Ruusutossu ei puhu videoissaan kunnolla ja selkeästi, vaan sävy muistuttaa tarkoituksella rakennettua roolihahmoa tai jonkinlaista ironiaa. Tämän vuoksi tyypin mentaalista tilaa on niin ikään vaikeampi arvioida.
Tuollainen laahaavuus ei yksinkertaisesti ole tyypillistä ihmisten välisessä normaalissa vuorovaikutuksessa.
Tuollainen laahaavuus ei yksinkertaisesti ole tyypillistä ihmisten välisessä normaalissa vuorovaikutuksessa.
Mä en pysty kuuntelemaan sitä sen puhetta ku vähän aikaa, hirveen kuullosta.
jee, MV-LEHTI on taas hengissä!!
-
MustaNaamion
- Poliisikoira Rex
Kohta kerääntyy kaikki pilvenrakastajat puollustamaan, että eihän se mitää, että miedompaa ku keskiolu.NeroKatti kirjoitti: Ti Huhti 14, 2026 12:53 am Hirveän nuorelta, lähes lapsenomaiselta vaikutti noissa youtube videoissaan. Toivottavasti ei ainakaan siihen pilveen enempiä ryhdy. Se jos mikä kyllä sekoittaa psyykettä vielä entisestään.
-
MustaNaamion
- Poliisikoira Rex
- kerpeikkari
- Poliisikoira Rex
-
Le chat bleu
- Harjunpää
Miksi näillä aina pitää olla kissa
Missä sekin poloinen on tällä hetkellä, toivottavasti joku korjasi talteen.
Ihmiset
Missä sekin poloinen on tällä hetkellä, toivottavasti joku korjasi talteen.
Ihmiset
Valo tunnelin päässä on luultavasti liekinheitin 
***Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ti Huhti 07, 2026 5:08 pmJoo... mullakin meni aikoinaan hetki, ennen kuin mä tajusin, että olen öbaut alkamassa seurustelenaan pirihuoran kanssa.Luciano Viskos kirjoitti: Ti Huhti 07, 2026 4:36 pm
Nätin näköinen, ei vaikuta äkkiseltään tavalliselta white trash-lähiöpissikseltä ulkonäkönsä puolesta.
En sano, että tämä olisi mitään muuta kuin vain vinksahtanut murmelityttö, mutta jos keillä ulkonäkö saattaa pettää, niin naisilla.
Hahhaha...sait kyllä naurahtamaan ääneen. Se olisikin ollut kohtuullisen fataali lipsahdus sulta. Olisit löytänyt lämpöisen kotisohvan pohjalta ehdan narkin. Mulle tulee taas tästä ruusutossusta enempi mieleen joku hipahtavien vanhempien kasvattama juureton ja integroitumaton vaeltelija
Kirjoittaja McCall » "On kyllä loistava ketju. Upeaa seurata asiantuntijoiden argumentointia." 
JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
-
Henrietta Poirot
- Nikke Knatterton
Kuulin että katti karkasi ja olis tehnyt pennut? Joku puhui myös että kattia olisi purtu…. Tuskin tätä ongelmaa olisi ollut jo likalla olisi ollut majoitus ja olisi ruokkinut kissaa kuten aiemmin teki..Tontta82 kirjoitti: Ke Huhti 08, 2026 2:56 amniin Tossukissa:(. mitä kissalle kävi?Henrietta Poirot kirjoitti: Ke Huhti 08, 2026 2:23 am Matkustellut kissa repussa vaikka ja missä. Sademetsien liepeillä asusteliike, kävi Jenkeissä sai häädön maasta, kävi Kanadassa, ja sitten tuolla… Tuolla sitten rahat hupeni eikä enää voinut majailla airbnb huoneissa/ taloissa. Kissa karkasi synnytti pennut.. ja viime viikot majaili rannoilla majoissa riippukeinuissa joista hänet ajettiin pois ja soitettiin poliisit.
Surettaa sen kissan kohtalo…
-
Le chat bleu
- Harjunpää
Eli jossakin nälissään pentuineen? Eikä siis alunperinkään hoitanut, ei ole yllätys että steriloimaton naaras tekee pentuja. Mä vihaan kaikkia eläimiä kaltoin kohtelevia ja hylkääjiä, itun Ruusut¤ssu. 
Valo tunnelin päässä on luultavasti liekinheitin 
Ei hän sitä hylännyt vaan kissa lähti eikä nuorella naisella ollut taitoa etsiä sitä ja taisi olla etsitty itsekkin jo siinä vaiheessa.Le chat bleu kirjoitti: Ke Huhti 15, 2026 9:10 am Eli jossakin nälissään pentuineen? Eikä siis alunperinkään hoitanut, ei ole yllätys että steriloimaton naaras tekee pentuja. Mä vihaan kaikkia eläimiä kaltoin kohtelevia ja hylkääjiä, itun Ruusut¤ssu.![]()
Olikos tämä jo jossain kommentoinut että pääsee takaisin Suomeen shoppailemaan suomalaisten miesten rahoilla, vai oliko tuo vain tekaistu otsikko
Jos tuo Suomeen palaa niin toivottavasti suomalaiset miehet osaa olla tiukkana ja sanoa että ilman pillua ei tipu kermaperseelle euroakaan shoppailurahaa.
Jos tuo Suomeen palaa niin toivottavasti suomalaiset miehet osaa olla tiukkana ja sanoa että ilman pillua ei tipu kermaperseelle euroakaan shoppailurahaa.
-
Kurkistelija
- Alibin satunnaislukija
Eipä toi kaiken maksamatta jättäminen ulkomaille lähtiessä, mitään harvinaista ole, sadat, ehkä tuhannet toimivat samalla tavalla, aloittaessaan sitä " uutta elämäänsäBelsebuubi224 kirjoitti: Ti Huhti 07, 2026 3:48 pm Jätti kaikki vuokrat ja velat maksamatta, kun lähti suomesta. Totaalinen sekopää.
Ei ne osaa. Uskomatonta, mutta tässäkin maassa on iso läjä miehiä joilla on niin paljon ylimääräistä rahaa että sitä voi lähettää vaikka huoran perseeseen saamatta itse mitään vastineeksi.damfin kirjoitti: Ke Huhti 15, 2026 2:35 pm Olikos tämä jo jossain kommentoinut että pääsee takaisin Suomeen shoppailemaan suomalaisten miesten rahoilla, vai oliko tuo vain tekaistu otsikko![]()
Jos tuo Suomeen palaa niin toivottavasti suomalaiset miehet osaa olla tiukkana ja sanoa että ilman pillua ei tipu kermaperseelle euroakaan shoppailurahaa.![]()
Näinhän se ikävä kyllä on.BillyHill kirjoitti: Ke Huhti 15, 2026 4:52 pmEi ne osaa. Uskomatonta, mutta tässäkin maassa on iso läjä miehiä joilla on niin paljon ylimääräistä rahaa että sitä voi lähettää vaikka huoran perseeseen saamatta itse mitään vastineeksi.damfin kirjoitti: Ke Huhti 15, 2026 2:35 pm Olikos tämä jo jossain kommentoinut että pääsee takaisin Suomeen shoppailemaan suomalaisten miesten rahoilla, vai oliko tuo vain tekaistu otsikko![]()
Jos tuo Suomeen palaa niin toivottavasti suomalaiset miehet osaa olla tiukkana ja sanoa että ilman pillua ei tipu kermaperseelle euroakaan shoppailurahaa.![]()
Huoraksi en tätä ruusutossua kylläkään sanoisi koska en halua halveerata huoria, heistä suurin osa sentään tekee rehellistä työtä rahansa eteen, nämä ruusutossun kaltaiset hyväksikäyttäjät ovat mielestäni alinta ja inhottavinta kastia mitä naisista löytyy.
Ja näitähän Suomessa riittää. Siksi moni hakee vaimon Aasiasta, jossa nainen on vielä nainen ja osaa siivota.damfin kirjoitti: Ke Huhti 15, 2026 5:16 pm
Näinhän se ikävä kyllä on.
Huoraksi en tätä ruusutossua kylläkään sanoisi koska en halua halveerata huoria, heistä suurin osa sentään tekee rehellistä työtä rahansa eteen, nämä ruusutossun kaltaiset hyväksikäyttäjät ovat mielestäni alinta ja inhottavinta kastia mitä naisista löytyy.