Tapaus Jere Karalahti
Re: Tapaus Jere Karalahti
Minun mielestäni Jeren pitäisi saada koppikorvauksia ja maksimissaan 10 tuntia yhdyskuntapalvelua seurakunnan hommissa.
Miten ajattelen ei kuulu sinulle millään tavalla.
Pieni oli tuomio, mutta veikkaan velkojen olevan niin suuria jo, ettei edes pari turpaanottoa kuittaa niitä, joten pakko jatkaa toilailuja.. Kuulemme vielä..
-
Juutalainen
- Jack Taylor
Eli jereltä ei löytynytkäön kuin 80g kolaa ja 300g piriä?
Törkeä H ja ehtoollisella, eli ei mitään rangaistusta?
Täytyykin tästä ruveta myymään huumeita.
Törkeä H ja ehtoollisella, eli ei mitään rangaistusta?
Täytyykin tästä ruveta myymään huumeita.
Kyllä siellä on kusessa ne, joiden turpa ei pysynyt kiinni kuten Jeren ja miten sitä edes voisi tietää muiden tekemisistä.
Miten ajattelen ei kuulu sinulle millään tavalla.
Oletetaan, että jos minulla olisi 300 g piriä ja 80 g kokkelia, tuomio olisi 2,5 - 4 vuotta kovaa. Viimeisestä mökkireissusta kohta 14 v.
Aikoinaan olin kova piriveturi, eikä noita määriä olisi ikinä uskottu olevan omaan käyttöön.
Aikoinaan olin kova piriveturi, eikä noita määriä olisi ikinä uskottu olevan omaan käyttöön.
Tuomio periaatteessa ei mitään.
”Kun oppii tuntemaan pelon, tulee rohkeaksi ja oikea rohkeus on sitä, että oppii pitämään pelkonsa kurissa”.
- Suosikkisosiopaatti
- Alibin satunnaislukija
Onko kukaan saanut tuomiota vielä josta näkyisi muidenkin tuomiot? Itse tilasin juuri mutta jos jollain olisi jo tilattuna ja toimitettuna.
Pillualennuksen saanut. Aika noloa, kun törkeästä huumausainerikoksesta tulisi aina tuomita ehdotonta. Törkeän raja on 100g amfetamiinia, joka ylittyi 9 kertaisesti, tai 10 grammaa mikkikokaiinia, joka ylittyi nyt 29 kertaisesti.lillagreken kirjoitti: Pe Huhti 17, 2026 10:26 amNää käräjätuomiot voi muuttuu paljonkin hovissa.Ernski kirjoitti: Pe Huhti 17, 2026 10:11 am ""Helsingin käräjäoikeus on tuominnut Jere Karalahden ehdolliseen vankeusrangaistukseen.
Karalahti tuomittiin vuoden ja yhdeksän kuukauden ehdolliseen vankeusrangaistukseen törkeästä huumausainerikoksesta. Tuomio ei ole lainvoimainen.
Karalahti otettiin kiinni 29. syyskuuta 2025. Syyttäjä vaatii entiselle kiekkotähdelle tuomiota kahdesta törkeästä huumausainerikoksesta ja yhdestä perusmuotoisesta huumausainerikoksesta.
Karalahti vapautettiin tutkintavankeudesta 10. helmikuuta kesken oikeudenkäynnin.""
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/42e4 ... 94fd271e4c
Aika pienen tuomion sai, saako törkeästä huumerikoksesta useinkin ehdollista??
Jerellä tosin oli 1kg ja 300g. Ehdollista siitä ei ole oikeuden toteutumista.Vjakki kirjoitti: Pe Huhti 17, 2026 10:39 am Oletetaan, että jos minulla olisi 300 g piriä ja 80 g kokkelia, tuomio olisi 2,5 - 4 vuotta kovaa. Viimeisestä mökkireissusta kohta 14 v.
Eihän tämä Jeren tuomio ollut millään tavalla yllätys kuten aikasemmin jo ounastelin kun ei myynnistä ollut mitään todisteita. Se että onko oikeesti myynyt vai en ota kantaa.VrumVrum kirjoitti: Ma Maalis 16, 2026 4:13 pm Onko tuosta nyt oikeesti mitään todisteita että Jere on myynyt? Yhden kaverin merkintä päiväkirjaan mitä Jerelle olisi väitetysti mennyt ja joku toinen heitto että saattaisi saada sitä Lahteen menemään. Ei kai noilla nyt kovin uskottavasti pystytä tuomitsemaan.
Ja en ole millään tavalla Jeren vankkureissa, pikemminkin päinvastoin.
Voiko jopa päästä vapaaksi kun tuomio käräjiltä tulee?
Ei siitä kilosta ollut muuta näyttöä kuin ne harakan varpaaat muistikirjassa, ja kun kaikki kiistivät Jerellä olleen sen kilon niin ei kai oikeudessa voida mennä pelkästään muistikirjan varassa.TimoTyön kirjoitti: Pe Huhti 17, 2026 11:49 amJerellä tosin oli 1kg ja 300g. Ehdollista siitä ei ole oikeuden toteutumista.Vjakki kirjoitti: Pe Huhti 17, 2026 10:39 am Oletetaan, että jos minulla olisi 300 g piriä ja 80 g kokkelia, tuomio olisi 2,5 - 4 vuotta kovaa. Viimeisestä mökkireissusta kohta 14 v.
Martesuo, 27kg piriä ja 2v 9kk. Ei ihme, että huumeet leviää Suomessa. Miten kukaan ei saanut asteikon yläpäästä tuomiota? Kymmeniä kiloja huumeita???Saukkonen Karri Aleksanteri, 27: 10 vuotta 6 kuukautta vankeutta. Kaksi törkeää huumausainerikosta, lievä ampuma-aserikos ja huumausaineen käyttörikos.
Osman Abdulfatah Mohamud, 36: 9 vuotta vankeutta. Kaksi törkeää huumausainerikosta, kaksi lääkerikosta ja yllytys ryöstöön.
Hyvönen Rauno Olavi, 57: 7 vuotta vankeutta. Kaksi törkeää huumausainerikosta, lääkerikos, ryöstö ja rattijuopumus.
Martesuo Mico Max, 35: 2 vuotta 9 kuukautta vankeutta. Törkeä huumausainerikos.
Nyman Leif Valde Vihtori, 45: Törkeä huumausainerikos, huumausainerikos ja ampuma-aserikos.
Korhonen Jonathan Heimo Kalevi, 37: 2 vuotta 8 kuukautta vankeutta.
Buuri Tommi Kristian, 39: 2 vuotta 6 kuukautta vankeutta. Törkeä huumausainerikos.
Korkiakoski-Bollström Carmen Anneli Anastacia, 39: Törkeä huumausainerikos. 2 vuotta vankeutta.
Viimeksi muokannut TimoTyön, Pe Huhti 17, 2026 12:01 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei sitä kyllä Jeren lisäksi kukaan muu kiistänyt.McCall kirjoitti: Pe Huhti 17, 2026 11:57 amEi siitä kilosta ollut muuta näyttöä kuin ne harakan varpaaat muistikirjassa, ja kun kaikki kiistivät Jerellä olleen sen kilon niin ei kai oikeudessa voida mennä pelkästään muistikirjan varassa.TimoTyön kirjoitti: Pe Huhti 17, 2026 11:49 amJerellä tosin oli 1kg ja 300g. Ehdollista siitä ei ole oikeuden toteutumista.Vjakki kirjoitti: Pe Huhti 17, 2026 10:39 am Oletetaan, että jos minulla olisi 300 g piriä ja 80 g kokkelia, tuomio olisi 2,5 - 4 vuotta kovaa. Viimeisestä mökkireissusta kohta 14 v.
Toi on pitkä aika olla tekemättä mitään
Pystyykö kultapoika olemaan silleen niin ku kusi sukassa.

Pystyykö kultapoika olemaan silleen niin ku kusi sukassa.
Kukin saa ansionsa mukaan, niin muista... sinäkin saat... Älä väitä, ettet olisi ansainnut 
-
PaikallaHuutaja Jaana
- Horatio Caine