Incel-armeijaa perustetaan Michiganissa (Incel Protection Force)

Aiheet terrorismista ja terroriryhmistä tänne.
Knobster
Adrian Monk

Re: Incel-armeijaa perustetaan Michiganissa (Incel Protection Force)

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Aavelaiva kirjoitti: Ti Maalis 31, 2026 12:10 pm
blindpedestrian kirjoitti: Ke Maalis 18, 2026 4:42 pm Halukkaiden koalitio ois paljon osuvampi nimi.
Historia on tosiaan unohtunut tässä(kin) asiassa aika nopeasti. Nykyään jos sanot olevasi incel, kukaan ei todellakaan ajattele 90-luvun vertaistukiryhmiä. Termin kaappaus on ollut aika totaallinen, ja lopputulos on se, mitä nyt uutisista saadaan lukea. Aika on muuttunut, vaikka itse ongelma onkin pysynyt samana.
Hieman tai aika paljonkin niinkuin NEEKERI mm. Minfossa. Tätä ennen niin viatonta vieraan ihmettelyyn käytettyä sanaa kiljutaan kurkku suorana pilkkaamistarkoituksessa pitkin internettiä. Tuolla ulkona sitä harvemmin onneksi kuulee. Tiedä sitten miksi...
Bird
Axel Foley

Re: Incel-armeijaa perustetaan Michiganissa (Incel Protection Force)

Viesti Kirjoittaja Bird »

Aavelaiva kirjoitti: Ti Maalis 31, 2026 12:11 pm
nihilopriest kirjoitti: Ke Maalis 11, 2026 6:53 pm https://www.youtube.com/watch?v=mKlsPOxdxSQ

Eli incel protection force nimistä ryhmää ollaan aloittamassa amerikassa. Militiat ja second amendment ovat perustuslaissa joten tämä ei varsinaisesti ole vielä terrorismia mutta mutta... :roll:

Suosittelen katsomaan ylle linkatun videon.
Aika moni tuntuu tosiaan skippaavan sen faktan, että termi on naisen käsialaa. Se kertoo ehkä kaiken olennaisen siitä, miten pahasti tämä koko ilmiö on politisoitunut ja polarisoitunut matkan varrella. Nykyään se ei ole enää keskustelua seksistä tai sen puutteesta, vaan se on puhdasta valtataistelua ja identiteettipolitiikkaa. Onko tässä enää edes paluuta siihen alkuperäiseen ajatukseen, vai onko termi 'incel' ikuisesti pilattu?
En itse valitettavasti usko, että paluuta on. Jotten kuitenkaan toivottomuuteen heittäytyis, niin näen tänkin ongelman kohdalla yhdeksi ratkaisuksi tiedon lisääntymisen, sen leviämisen ja siitä aiheutuvat (hyvät) seuraukset.

Hyviä kommentteja sulla, Aavelaiva.

Mulla on edelleenkin toi nihilopriestin linkkaama video katsomatta, siellä se on mun katsottavien videoiden listalla odottelemassa kuitenkin. Tää(kin) aihe kiinnostaa kovasti, joten toivottavasti tässä ketjussa on kommentointia/keskustelua jatkossakin.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Vastaa Viestiin