Olen jotenkin jäänyt käsitykseen, että nuoren naisen työsuhde päätettiin, koska hän käytti omaa puhelintaan silloin, kun olisi pitänyt olla käyttämättä sitä ja keskittyä tällöin työnantajan töiden tekemiseen vaarantamatta potilaisiin kohdistuvaa tietosuojaa oman puhelimen käyttämisen kautta.
Poliisi epäilee äitiä vastasyntyneen lapsen henkirikoksesta 17.10.2025
- Pieni liekki
- James Bond (George Lazenby)
Re: Poliisi epäilee äitiä vastasyntyneen lapsen henkirikoksesta 17.10.2025
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
-
jekkumaisteri
- Jane Marple
Puhelimella oli kuvattu potilaita ja juurikin tämä suihinottopelleily video jonka oli levittänyt kavereilleen. Pelkästä puhelimen käytöstä mm viestin lukemisesta ei työsuhdetta päätetä vaan annetaan huomautus. Tämä hänen teko oli todella törkeä ja potilasta halventava. Ja minä en todellakaan ole ainoa joka on tästä maininnut.Pieni liekki kirjoitti: La Huhti 18, 2026 12:34 pmOlen jotenkin jäänyt käsitykseen, että nuoren naisen työsuhde päätettiin, koska hän käytti omaa puhelintaan silloin, kun olisi pitänyt olla käyttämättä sitä ja keskittyä tällöin työnantajan töiden tekemiseen vaarantamatta potilaisiin kohdistuvaa tietosuojaa oman puhelimen käyttämisen kautta.
-
jekkumaisteri
- Jane Marple
Nämä suihinotto pelleily videot hän on kuvannut ja lähetellyt kavereilleen ja siitä levinneet jodeliin ja ylilautaan, että ei ne nyt ihan höpö juttua ole. Ja minä en näitä ole alunperin ensimmäisenä maininnut vaan joku hänen kaveri niistä kertoiPesukarhu kirjoitti: La Huhti 18, 2026 11:57 amNiin, sinä niitä täällä levität ilman mitään todisteita "koska ylilaudalla ja jodelissakin".jekkumaisteri kirjoitti: La Huhti 18, 2026 7:11 amIkävä tuottaa sinulle pettymys nämä eivät ole minun keksimiä vaan alunperin nämä lähti Tinkulin kaveri piiristä joille oli levitellyt tätä suihinotto pelleily videotaan ja entisiltä työkavereilta ja ylilaudalla ja jodelissa on näitä juttuja ollutPesukarhu kirjoitti: Pe Huhti 17, 2026 11:59 am
Älä usko. Nimimerkki jekkumaisteri on ihan itse näitä asioita levitellyt ilman mitään todisteita. Todennäköisesti vihoissaan keksinyt itse.
- Pieni liekki
- James Bond (George Lazenby)
Potilaan yksityisyys voi hyvinkin vaarantua, jos häntä hoitava henkilö hoitaa esimerkiksi omia henkilökohtaisia asioitaan soitellen videopuheluita ystävilleen keskellä työpäivää. Jekkumaisteri on käsittääkseni kuitenkin ainoa henkilö murhainfossa, joka on väittänyt joistain suihinottopelleilyvideoista levitetyn materiaalia epäillyn toimesta. Koska muut eivät tunnu tällaisista väitteistä tietävän yhtään mitään, niin Jekkumaisteri todistakoon väitteensä tai lopettakoon mahdollisten valheellisten väitteidensä levittämisen.jekkumaisteri kirjoitti: Su Huhti 19, 2026 1:12 amPuhelimella oli kuvattu potilaita ja juurikin tämä suihinottopelleily video jonka oli levittänyt kavereilleen. Pelkästä puhelimen käytöstä mm viestin lukemisesta ei työsuhdetta päätetä vaan annetaan huomautus. Tämä hänen teko oli todella törkeä ja potilasta halventava. Ja minä en todellakaan ole ainoa joka on tästä maininnut.Pieni liekki kirjoitti: La Huhti 18, 2026 12:34 pm ...
Olen jotenkin jäänyt käsitykseen, että nuoren naisen työsuhde päätettiin, koska hän käytti omaa puhelintaan silloin, kun olisi pitänyt olla käyttämättä sitä ja keskittyä tällöin työnantajan töiden tekemiseen vaarantamatta potilaisiin kohdistuvaa tietosuojaa oman puhelimen käyttämisen kautta.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
Missä se fakta? Pyysin juurikin faktaa, en niitä jodeljuoruja tai kaverin kummin kaiman kaverin kummilta kuultuina.jekkumaisteri kirjoitti: Su Huhti 19, 2026 1:12 am Puhelimella oli kuvattu potilaita ja juurikin tämä suihinottopelleily video jonka oli levittänyt kavereilleen.
...
Ja minä en todellakaan ole ainoa joka on tästä maininnut.
Sinä väität että tämä on faktaa. Tämä ei ole faktaa, vaan tämä on juoru. Juoru, jossa todennäköisesti on perää vähintään osittain. Mutta älä väitä sitä silloin faktaksi, vaan juoruksi, jonka olemme jo saaneet lukea täältä puoli vuotta sitten. Silloinkin se jäi vahvistamatta
Tässä esim nähdään miten iloisesti fakta ja fiktio sekoittuu.Tämä on kai se jekkumaisterin fakta. Huomioikaa, että sama lähde kertoo faktana työpaikan sekoilusta ja lapsen syntymästä jo keskiviikkona.Mr.Nobody81 kirjoitti: Ke Loka 22, 2025 10:02 pm Sen verran Tinkan sekoilut on tuttuja Lohjalla niin vapaa-ajalla kuin työelämässä, ja itse sivusta seuranneena oli ajan kysymys että joku kuolee, joko hän tai avopuoliso, nyt se olikin viaton pienokainen! Mennyt kesä oli suurinta sekoiluaikaa ja se mitä somessa on nähty, pitää kaikinpuolin paikkansa. Työt oli katkolla nimenomaan sekoilujen vuoksi ja vapaa-ajalla tapahtuvat sekoilut kuten alastomana työpaikan ikkunoita hakattu kertoi paljon siitä että että elämä meni alas ja todella lujaa.
...
Ja se mitä edellämainittu synnytys, todellakin on tapahtunut keskiviikkona ja murha perjantaina eli vauva on todellakin ollut vain kahden päivän ikäinen.
Yöttömän yön Timolle tiedoksi, että nämä löytyvät hieman ennen sivua 100. Minä kyllä jaksan etsiä, mutta nämähän ei ole faktaa, vaan pelkkää juorua ja huhua.
Ja lisää alkupään "faktaa". Kuten huomataan, kaikki ei ole faktaa.
Tässä vielä tämä jekkumaisterin faktankertoja kertoo myös, kuinka raskaus ja synnytys tuli Tinkalle yllätyksenä. Vai hetkinen, tuliko sittenkään? Onko siis uskominen siihen mitä Mr Nobody sanoo?Crazy Horse kirjoitti: Ke Loka 22, 2025 10:25 am Tännekkin linkatun Iltalehden FB.ssä julkaiseman linkin alle tullut seuraava kommentti:
"Tämä Tinka tietoisesti näännytti vauvan nälkään. Bilekaverit löysi kuivuneen vauvan ja soitti häkeen. Tinkaa tilanne nauratti. "
Mr.Nobody81 kirjoitti: Ti Loka 21, 2025 9:23 pm Tyttö niin pahoissa huumeveloissa ja niiden alaisena tehnyt rikosoikeudellisesti kaikkea maan ja taivaan välillä. Ja kyllä, raskaus sekä synnytys ollut sille täysin yllätys kuten kaikille muille
Jep, "joku väitti tunteneensa".Amy kirjoitti: Ke Loka 22, 2025 1:39 pm Joku joka väittää tuntevansa Tinka, kertoi Facebookin kommenttiosiossa tämän sekoilleen työpaikallaan, mm. alasti pihalla hilluen ja olisi kuvannut videon halvaantuneen potilaan ääressä, feikaten siinä suihinottoa potilaalta. Eli huhuja, ei vahvistettua.
...
Jes, tässä se ydinpointti tulee hyvin esiin!LeaSommer kirjoitti: Su Huhti 19, 2026 8:58 pmTässä esim nähdään miten iloisesti fakta ja fiktio sekoittuu.Tämä on kai se jekkumaisterin fakta. Huomioikaa, että sama lähde kertoo faktana työpaikan sekoilusta ja lapsen syntymästä jo keskiviikkona.Mr.Nobody81 kirjoitti: Ke Loka 22, 2025 10:02 pm Sen verran Tinkan sekoilut on tuttuja Lohjalla niin vapaa-ajalla kuin työelämässä, ja itse sivusta seuranneena oli ajan kysymys että joku kuolee, joko hän tai avopuoliso, nyt se olikin viaton pienokainen! Mennyt kesä oli suurinta sekoiluaikaa ja se mitä somessa on nähty, pitää kaikinpuolin paikkansa. Työt oli katkolla nimenomaan sekoilujen vuoksi ja vapaa-ajalla tapahtuvat sekoilut kuten alastomana työpaikan ikkunoita hakattu kertoi paljon siitä että että elämä meni alas ja todella lujaa.
...
Ja se mitä edellämainittu synnytys, todellakin on tapahtunut keskiviikkona ja murha perjantaina eli vauva on todellakin ollut vain kahden päivän ikäinen.
Yöttömän yön Timolle tiedoksi, että nämä löytyvät hieman ennen sivua 100. Minä kyllä jaksan etsiä, mutta nämähän ei ole faktaa, vaan pelkkää juorua ja huhua.
Ja lisää alkupään "faktaa". Kuten huomataan, kaikki ei ole faktaa.Tässä vielä tämä jekkumaisterin faktankertoja kertoo myös, kuinka raskaus ja synnytys tuli Tinkalle yllätyksenä. Vai hetkinen, tuliko sittenkään? Onko siis uskominen siihen mitä Mr Nobody sanoo?Crazy Horse kirjoitti: Ke Loka 22, 2025 10:25 am Tännekkin linkatun Iltalehden FB.ssä julkaiseman linkin alle tullut seuraava kommentti:
"Tämä Tinka tietoisesti näännytti vauvan nälkään. Bilekaverit löysi kuivuneen vauvan ja soitti häkeen. Tinkaa tilanne nauratti. "Mr.Nobody81 kirjoitti: Ti Loka 21, 2025 9:23 pm Tyttö niin pahoissa huumeveloissa ja niiden alaisena tehnyt rikosoikeudellisesti kaikkea maan ja taivaan välillä. Ja kyllä, raskaus sekä synnytys ollut sille täysin yllätys kuten kaikille muilleJep, "joku väitti tunteneensa".Amy kirjoitti: Ke Loka 22, 2025 1:39 pm Joku joka väittää tuntevansa Tinka, kertoi Facebookin kommenttiosiossa tämän sekoilleen työpaikallaan, mm. alasti pihalla hilluen ja olisi kuvannut videon halvaantuneen potilaan ääressä, feikaten siinä suihinottoa potilaalta. Eli huhuja, ei vahvistettua.
...
Kiitos omasta puolestani, LeaSommer, että jaksoit tehdä tämän.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell