Noinhan se on, mutta toisilla omistushalu vie järjen. Itse en naisena lähtisi tuollalailla provosoimaan nuorta päihteiden käyttäjä kundia. Kyllä siinä riski on otettu. Nyt nuori kundi pilas elämän yhden perkeleen hutsun takia.Lauha kirjoitti: Ma Huhti 20, 2026 5:58 pmTässä olisi voinut sanoa miehelle vaan, että lähdepä vittuun siitä, tämä on mun kämppä.Carelin kirjoitti: Ma Huhti 20, 2026 5:27 pm Kyllä ämmä pitäisi laittaa istumaan puoliksi tuomio. Raahaa yhteiskämpille heti jonkun uuden hoidon. Totta helvetissä siinä voi käydä just noin. Silkkaa provosontia ja kyllä iso riski, että jollain menee pipo jumiin tuollaisesta.
Kenenkään naisen takia ei kannata alkaa tappamaan. Niitä tulee ja menee.
Henkirikos yksityisasunnossa Espoossa 21.11.2025
Re: Henkirikos yksityisasunnossa Espoossa 21.11.2025
-
Jarmomurha
- Martin Riggs
Ei vittu että mulla menee pata jumiin näiden kommenttien kanssa. Nainen saa tehdä mitä lystää uuden hoitonsa kanssa vaikka 5 min eron jälkeen. Se ei tee kenestäkään hutsua. Sama pätee luonnollisesti myös mieheen. Se, että joku on niin säälittävä reppana, että lähtee lusimaan jonkun naikkosen vuoksi, jaksaa kyllä aina ihmetyttää.Carelin kirjoitti: Ma Huhti 20, 2026 6:29 pmNoinhan se on, mutta toisilla omistushalu vie järjen. Itse en naisena lähtisi tuollalailla provosoimaan nuorta päihteiden käyttäjä kundia. Kyllä siinä riski on otettu. Nyt nuori kundi pilas elämän yhden perkeleen hutsun takia.Lauha kirjoitti: Ma Huhti 20, 2026 5:58 pmTässä olisi voinut sanoa miehelle vaan, että lähdepä vittuun siitä, tämä on mun kämppä.Carelin kirjoitti: Ma Huhti 20, 2026 5:27 pm Kyllä ämmä pitäisi laittaa istumaan puoliksi tuomio. Raahaa yhteiskämpille heti jonkun uuden hoidon. Totta helvetissä siinä voi käydä just noin. Silkkaa provosontia ja kyllä iso riski, että jollain menee pipo jumiin tuollaisesta.
Ei nimittäin löydy tämän pallon päältä sellaista vosua, että lähtisin sen vuoksi linnaan
En tiedä kuvitteletko olevas hassun hauska ja pelleilet murhasta vai oletko vain tyhmä?Lauha kirjoitti: Ma Huhti 20, 2026 5:58 pmTässä olisi voinut sanoa miehelle vaan, että lähdepä vittuun siitä, tämä on mun kämppä.
No saattaisi siinä huumorintaju olla hieman koetuksella kyllä kun tulis himaan ja ex-muija makaa sohvalla jonkun uuden heilansa kanssa. Ei toki oikeuta tappamaan. Itsekin oon nuorempana mustasukkaisia (ainakin muijan mukaan ex miehiä) saanut vihamiehekseni tekemättä käytännössä itse mitään väärää. Moni ämmä tekee tuota ihan tahallaan. Harva sentään on niin tyhmä että yhteiseen kotiin niitä uusia miehiä sentään kuskaa.Lauha kirjoitti: Ma Huhti 20, 2026 5:58 pmTässä olisi voinut sanoa miehelle vaan, että lähdepä vittuun siitä, tämä on mun kämppä.Carelin kirjoitti: Ma Huhti 20, 2026 5:27 pm Kyllä ämmä pitäisi laittaa istumaan puoliksi tuomio. Raahaa yhteiskämpille heti jonkun uuden hoidon. Totta helvetissä siinä voi käydä just noin. Silkkaa provosontia ja kyllä iso riski, että jollain menee pipo jumiin tuollaisesta.
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
Ja vanha hoito saa tehdä mitä tykkää sille uudelle hoidolle niinkuin tässäkin. Ehkä sillä nuorella meni vähän ylitse.Jarmomurha kirjoitti: Ma Huhti 20, 2026 6:46 pm Ei vittu että mulla menee pata jumiin näiden kommenttien kanssa. Nainen saa tehdä mitä lystää uuden hoitonsa kanssa vaikka 5 min eron jälkeen. Se ei tee kenestäkään hutsua. Sama pätee luonnollisesti myös mieheen. Se, että joku on niin säälittävä reppana, että lähtee lusimaan jonkun naikkosen vuoksi, jaksaa kyllä aina ihmetyttää.
Ei nimittäin löydy tämän pallon päältä sellaista vosua, että lähtisin sen vuoksi linnaan![]()
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
En ymmärrä miten olisin tässä pelleillyt. Reaktio ex-tyttöystävän uuteen hoitoon nyt ei kai sinunkaan mielestäsi pitäisi olla tappaminen?
Vai pata jumiin. Voi kun ainutlaatuisesti keksitty ilmaisu. Varmaan kuulit apukoulun välitunnilla. Sulla tuskin on edes muuta kuin maksullista pillua tai jotain niin rumaa ettei kelpaa muille.Jarmomurha kirjoitti: Ma Huhti 20, 2026 6:46 pmEi vittu että mulla menee pata jumiin näiden kommenttien kanssa. Nainen saa tehdä mitä lystää uuden hoitonsa kanssa vaikka 5 min eron jälkeen. Se ei tee kenestäkään hutsua. Sama pätee luonnollisesti myös mieheen. Se, että joku on niin säälittävä reppana, että lähtee lusimaan jonkun naikkosen vuoksi, jaksaa kyllä aina ihmetyttää.Carelin kirjoitti: Ma Huhti 20, 2026 6:29 pmNoinhan se on, mutta toisilla omistushalu vie järjen. Itse en naisena lähtisi tuollalailla provosoimaan nuorta päihteiden käyttäjä kundia. Kyllä siinä riski on otettu. Nyt nuori kundi pilas elämän yhden perkeleen hutsun takia.Lauha kirjoitti: Ma Huhti 20, 2026 5:58 pm
Tässä olisi voinut sanoa miehelle vaan, että lähdepä vittuun siitä, tämä on mun kämppä.
Ei nimittäin löydy tämän pallon päältä sellaista vosua, että lähtisin sen vuoksi linnaan![]()
- Oikeus ennen kaikkea
- James Bond (Daniel Graig)
Romeo Leino on tuomittu pari viikkoa ennen murhaa myös karkaamisesta. Tuomion mukaan miehen piti aloittaa palveluksensa Santahaminan jääkärirykmentissä kesällä 2025, mutta hän jätti menemättä sinne. Leino jatkoi karkaamistaan tuomion mukaan noin kuukauden ajan.
Leino tuomittiin rikoksesta 30 päiväsakkoon, mikä teki hänen tuloillaan 180 euroa.
Murhan jälkeen Leinoa syytettiin Helsingin käräjäoikeudessa myös pahoinpitelystä.
Helmikuussa 2026 annetun tuomion mukaan mies pahoinpiteli 17-vuotiaan pojan baarissa helmikuussa 2025. Leino sai 3 kuukauden ehdollisen vankeustuomion.
Myös 17-vuotias tuomittiin nuorena henkilönä Leinon pahoinpitelemisestä.
Viime vuosina murhaaja oli lisännyt someen lukuisia videoita ja kuvia salilla käymisestä ja kehonrakennusprojektistaan.
Hän oli myös aloittanut turvallisuusalan ammattitutkinnon opinnot vain muutama kuukausi ennen henkirikosta.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011950103.html
Leino tuomittiin rikoksesta 30 päiväsakkoon, mikä teki hänen tuloillaan 180 euroa.
Murhan jälkeen Leinoa syytettiin Helsingin käräjäoikeudessa myös pahoinpitelystä.
Helmikuussa 2026 annetun tuomion mukaan mies pahoinpiteli 17-vuotiaan pojan baarissa helmikuussa 2025. Leino sai 3 kuukauden ehdollisen vankeustuomion.
Myös 17-vuotias tuomittiin nuorena henkilönä Leinon pahoinpitelemisestä.
Viime vuosina murhaaja oli lisännyt someen lukuisia videoita ja kuvia salilla käymisestä ja kehonrakennusprojektistaan.
Hän oli myös aloittanut turvallisuusalan ammattitutkinnon opinnot vain muutama kuukausi ennen henkirikosta.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011950103.html
-
Neiti EtsiväX
- Alokas
Miten sait tuon kuvan?
Väkivallan nuori ammattilainen välttää asevelvollisuuden Suomessa, T-luokituksen saaneille ei aseita voi antaa.Oikeus ennen kaikkea kirjoitti: Pe Huhti 24, 2026 10:22 am Romeo Leino on tuomittu pari viikkoa ennen murhaa myös karkaamisesta. Tuomion mukaan miehen piti aloittaa palveluksensa Santahaminan jääkärirykmentissä kesällä 2025, mutta hän jätti menemättä sinne.
Turvallisuusalan ammattitutkinto ja panostajan koulutus tuntuvat olevan alan piireissä kiinnostava opiskeluala. Kaikenlaisia tyyppejä sielläkin on, mutta menneisyyden kanssa heillä ei ole mahdollisuuksia jv/vartijakorttiin. Samoin panostajan lupakirjan osalta tehdään turvallisuusselvitys ja lupaa ei heru, jos "hänen omaa tai toisen turvallisuutta vaarantavan elämäntapansa tai käyttäytymisensä taikka muun aikaisemman toimintansa perusteella pidettävä ilmeisen sopimattomana toimimaan panostajana, työskentelemään räjähteiden kanssa tai pitämään hallussaan räjähteitä" (panostajalaki).
Tässä voi ihmetellä, että ehkä oppilaitosten kannattaisi heti alkuun tehdä selväksi, että joku muu ala olisi syytä valita vaikka tietoja kaipaisikin ja näitä päivän-bellen mielestä "turhia" sääntö-Suomen lupia eivät ihan kaikki tahot kysele.
- Oikeus ennen kaikkea
Näyttää olevan kopioitu tuoreesta Alibi-lehdestä.
Murhainfon ja Alibin välillä on tiettävästi ollut "herrasmiessopimus", että viimeisimmästä numerosta ei kopioida, jotta ei vakutettaisi lehden leviikkiin.
En tiedä, mitä nykyinen ylläpito on tästä?
-
Neiti EtsiväX
- Alokas
En ainakaan tuollaista kuvaa löydä Alibista?
- Oikeus ennen kaikkea
Et vai???
Voin neuvoa: Alibi 5/2026, s.23.
Sieltä löytyy!
-
Neiti EtsiväX
- Alokas
Etsin netistä en löydä. Pitääkö lehti maksaa ja tilata jotta näkee?
Onko siellä muitakin kuvia?
Onko siellä muitakin kuvia?