Mitä katsoit viimeksi Youtubesta?
Re: Mitä katsoit viimeksi Youtubesta?
2012 - Näistäkin jåtkistä 2/5 jo kuollut...
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
Katsoin... Law-&-Crime -streamilta myös...Kumisilmä kirjoitti: Su Huhti 12, 2026 7:52 pmtappo äitinsä ja yritti tappaa isäpuolen mut oli teko hetkellä 14 vuotias ja skitsofrenia oireita.Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Su Huhti 12, 2026 7:49 pmNo, ei sentään kuolemaan tuomittu. Sellaistakin siellä sattuu. Mitäs pimu puuhasteli?Kumisilmä kirjoitti: Su Huhti 12, 2026 4:19 pm
sairas maa toi jenkkilä tälle tytölle 14 vuotias elinikäinen ilman mahdollisuutta vapautua.
koko lopun elämää kopissa on julma epäinhimillinen rankku.
Vaikka toimikin todella raa'asti, ja vieläpä kutsui kavereitakin paikalle todistamaan tappojuhliaan (eivät sentään sitten kai tulleet) niin mielisairaalaanhan tuo olisi kuulunut, kenties ihan loppuiäkseen. Tiedä sitten, oliko paska asianajaja.
No, oikeusjärjestelmillä ympäri maailman, myös Suomessa, on toisinaan tapana tehdä "varoittavia esimerkkitapauksia".
X X X X X
yks poika tuli kattomaan juoksi heti tytön perässä karkuun näkyy tossa turvakamerassa.Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ti Huhti 14, 2026 12:47 pmKatsoin... Law-&-Crime -streamilta myös...Kumisilmä kirjoitti: Su Huhti 12, 2026 7:52 pmtappo äitinsä ja yritti tappaa isäpuolen mut oli teko hetkellä 14 vuotias ja skitsofrenia oireita.Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Su Huhti 12, 2026 7:49 pm
No, ei sentään kuolemaan tuomittu. Sellaistakin siellä sattuu. Mitäs pimu puuhasteli?
koko lopun elämää kopissa on julma epäinhimillinen rankku.
Vaikka toimikin todella raa'asti, ja vieläpä kutsui kavereitakin paikalle todistamaan tappojuhliaan (eivät sentään sitten kai tulleet) niin mielisairaalaanhan tuo olisi kuulunut, kenties ihan loppuiäkseen. Tiedä sitten, oliko paska asianajaja.
No, oikeusjärjestelmillä ympäri maailman, myös Suomessa, on toisinaan tapana tehdä "varoittavia esimerkkitapauksia".
sen oikealla faijalla myös skitsofrenia.
Antifa Free Palestina
Väärin sanoa, että maa olisi rasistinen, mut sellanen 10-20% on paskapersuja, jotka on äärimmäisen rasistisia ja valehtelee kaikesta.
Nyt kun kävelykelitkin ovat erinomaisia, niin kannattaa hyödyntää kävelytaitoaan.
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
Ruoka on "Köttbullar"
-
jotunheimen
- Olivia Benson
Harmittaa jopa, ettei vihavasemmisto pysty luomaan hauskoja juttuja, kuten tämä (ainakin kaikille Skyrimia pelanneille ja/tai muuten tarpeeksi älykkäille):
@veitera has blocked you
Taas linnut.
Oon sitä mieltä, että kaikkien ihmisten pitäis nähdä näitä.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Puutöiden katsominen on jotenkin tosi rentouttavaa.
Mun lapsuudessa alakoululaiset sai kokeilla sekä tekstiili- että teknistä työtä. Yläkouluun mennessä sai valita jommankumman. Olisin halunnut valita puutyöt, mutta vanhemmat kielsi "koska oon tyttö".
Kudoin sitten tekstiilitöissä stanan isoja ja venyneitä lapasia, jotka oli mun isällekin ihan liian isoja. Aika paskaa oli.
Mun lapsuudessa alakoululaiset sai kokeilla sekä tekstiili- että teknistä työtä. Yläkouluun mennessä sai valita jommankumman. Olisin halunnut valita puutyöt, mutta vanhemmat kielsi "koska oon tyttö".
Kudoin sitten tekstiilitöissä stanan isoja ja venyneitä lapasia, jotka oli mun isällekin ihan liian isoja. Aika paskaa oli.
Silloin, kun minä olin nuori ja nätti... Jaoilteltii tosiaan Puu/Rätti - käsitöihin.Bird kirjoitti: Ma Huhti 20, 2026 9:13 pm Puutöiden katsominen on jotenkin tosi rentouttavaa.
Mun lapsuudessa alakoululaiset sai kokeilla sekä tekstiili- että teknistä työtä. Yläkouluun mennessä sai valita jommankumman. Olisin halunnut valita puutyöt, mutta vanhemmat kielsi "koska oon tyttö".![]()
Kudoin sitten tekstiilitöissä stanan isoja ja venyneitä lapasia, jotka oli mun isällekin ihan liian isoja. Aika paskaa oli.![]()
Olisin halunnut vaatepuolelle, MUTTA...
Dead Boys - biisi.
AXL & Michael Monroe duetoivat.