Epäilty murha Oulun Sairaalanrinteellä 22.10.25

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Hanna-Mari

Re: Iso poliisioperaatio meneillään Oulun Sairaalanrinteellä 22.10.25

Viesti Kirjoittaja Hanna-Mari »

Hanna-Mari kirjoitti: La Huhti 25, 2026 7:39 am
Hanna-Mari kirjoitti: La Huhti 25, 2026 2:42 am
Hanna-Mari kirjoitti: La Huhti 25, 2026 2:00 am

Joo,liekö aito romaani kun kyselee"röijyjä"kylmyyteensä kadulla ,ja valittaa huonoa asunnottomuusasiaa,ja kuulemma kenttätielläkään ei ois kiva, ja kun Mikenkin kanssa ois riita...ja nyt tarttis kaikki heti, ja nyt ja kun on täysin syytttömänä poliisin toimesta,täysin tietämättä ollut syytretynä rikokseen,josta hänet on täysin syttömänä,asiaan kuulumattomana vapautettu...ettei hän tiedä mitään, ja häntä syytetään täysin tietämättömänä koko asiaan..

Onko tää ees mustalainen? Kyselee röijyjä?? Onkait romaaneilla röijyt omasta takaa? Eikait ne roskalavalta kysele niitä??

Mut joo,muuten tuo kuvaua osuu oikeaan,tällasta itekki kuulin, et ois joku lapin läänin yhteishyvä...
En syytä näitä tyttäreni seksuaalirikoksista,mutta muutoin nämä ovat täysin yhtä tasalla, syyllisiä miksi minulla ei ole nyt tyttöä,he kiristivät,pelottelivat,ahdistelivat tyttöä, ja siksi tyttö viimeisessä toivossaan lähti Kvistille, jossa Kvist kidutti lastani 1,5vrk,luuleeko joku,että unohdan ikinä?

En ikinä,eiikä kukaan muukaan...te mahdollistitte kaiken...te kaikki teitte sen,ja en...en anna ikinä anteeksi,hän ei tuntenut Kiviahoa, tai Niikiä,tai Mikeä,tai Toivasta...mutta minä tunnen tästä lähtien,ja tuo Toivasen penikka,oon varmasn nähnyt vauvana, kun asuu täällä maalla.
Minun tyttö ei ikinä ollut nähnyt Kiviahoa, Mike Lehkosta tmv.että pankaapa nyt isot konnat mietintämyssy päähän,jos minun ikäinen yli 30v.uhria vanhempi mies liikkuu tyttöni asunnolla,ja tyttö sanol mulle,että äiti täällä kävi jo sinun ikäinen mies??

Vittu jos mää oisin nähnyt,että Lehkonen kiristää mun pikkutyttöä, niin oisin sanonu,että mee kasvaa linnaan ,ja vittuun mun tytön asunnolta, helevettiin inhottu lusija
.vanha ukko,22v.asunnossa kiristelemässä?

Tulkaa mulle juttelern,elkää pikkutyttöjä?
Ootte ,hommaatte hankalat olot linnaan, kun pikkulasten kiristämisiä, harrastatte semmosten,jotka on teitä 30v.nuorempia, ja viattomia??
Kohta varmaan taas joku tiktokki, tyyliin"läheiseni ja minä koemme ahdistusta sairaalarinteen tapahtumista,tulen kertomaan lisää, kunhan asia etenee,kuinka ahdistuneita olemme, ja perheemme voi nyt huonosti,mahdollisesti muutkin ,antavat lausuntoja koskien sairaalarinteen tapahtumia,ymmärrättehän minua,lahjoittakaa ladatulle prepaid kortille rahaa ,ja röijyjä,että perheemme kestää tämän järkyttävän tapahtuman...olemme läheiseni kanssa täysin syyttömiä, ihan kaikkeen,ja plää plää plää". Järkevä pitäs turpansa kiinni, ja osais hävetä...joka juttu alkaa,minä ja minä, mitä tämä on aiheuttanut minulle??
Ja jos nuo viestit on totta,mitä teiän etpk oli,niin sopivasti 30.9 jälkeen tämä sun "ahdistunut" perheenjäsen tarjoilee sulle puhelinta,jota on kiristetty mun tytöltä,jota te ette nyt kerenneet saada, kun sattu kuolemaan?
Kun "raikku pani akan kylmäx" sinun sanonnan kertomana...mielessä kuulee pyörii yhtä, ja toista kun lukee nuita sun etpk viestejä...sen eestään löytää,minkä taakseen jättää...mullaki alko heti hintalappu kasvaan,kun oot nuin "laulellu" etpk?

Mutta kun ei oo semmosta hintalappua,millä sinä näitä korvaisit...sinä kun et pikku pentu tiiä elämästä mitään...ja vielä vähempi kuolemista...ja parempi niin
Hanna-Mari

Hanna-Mari kirjoitti: Su Huhti 26, 2026 1:22 am
Hanna-Mari kirjoitti: La Huhti 25, 2026 7:39 am
Hanna-Mari kirjoitti: La Huhti 25, 2026 2:42 am

En syytä näitä tyttäreni seksuaalirikoksista,mutta muutoin nämä ovat täysin yhtä tasalla, syyllisiä miksi minulla ei ole nyt tyttöä,he kiristivät,pelottelivat,ahdistelivat tyttöä, ja siksi tyttö viimeisessä toivossaan lähti Kvistille, jossa Kvist kidutti lastani 1,5vrk,luuleeko joku,että unohdan ikinä?

En ikinä,eiikä kukaan muukaan...te mahdollistitte kaiken...te kaikki teitte sen,ja en...en anna ikinä anteeksi,hän ei tuntenut Kiviahoa, tai Niikiä,tai Mikeä,tai Toivasta...mutta minä tunnen tästä lähtien,ja tuo Toivasen penikka,oon varmasn nähnyt vauvana, kun asuu täällä maalla.
Minun tyttö ei ikinä ollut nähnyt Kiviahoa, Mike Lehkosta tmv.että pankaapa nyt isot konnat mietintämyssy päähän,jos minun ikäinen yli 30v.uhria vanhempi mies liikkuu tyttöni asunnolla,ja tyttö sanol mulle,että äiti täällä kävi jo sinun ikäinen mies??

Vittu jos mää oisin nähnyt,että Lehkonen kiristää mun pikkutyttöä, niin oisin sanonu,että mee kasvaa linnaan ,ja vittuun mun tytön asunnolta, helevettiin inhottu lusija
.vanha ukko,22v.asunnossa kiristelemässä?

Tulkaa mulle juttelern,elkää pikkutyttöjä?
Ootte ,hommaatte hankalat olot linnaan, kun pikkulasten kiristämisiä, harrastatte semmosten,jotka on teitä 30v.nuorempia, ja viattomia??
Kohta varmaan taas joku tiktokki, tyyliin"läheiseni ja minä koemme ahdistusta sairaalarinteen tapahtumista,tulen kertomaan lisää, kunhan asia etenee,kuinka ahdistuneita olemme, ja perheemme voi nyt huonosti,mahdollisesti muutkin ,antavat lausuntoja koskien sairaalarinteen tapahtumia,ymmärrättehän minua,lahjoittakaa ladatulle prepaid kortille rahaa ,ja röijyjä,että perheemme kestää tämän järkyttävän tapahtuman...olemme läheiseni kanssa täysin syyttömiä, ihan kaikkeen,ja plää plää plää". Järkevä pitäs turpansa kiinni, ja osais hävetä...joka juttu alkaa,minä ja minä, mitä tämä on aiheuttanut minulle??
Ja jos nuo viestit on totta,mitä teiän etpk oli,niin sopivasti 30.9 jälkeen tämä sun "ahdistunut" perheenjäsen tarjoilee sulle puhelinta,jota on kiristetty mun tytöltä,jota te ette nyt kerenneet saada, kun sattu kuolemaan?
Kun "raikku pani akan kylmäx" sinun sanonnan kertomana...mielessä kuulee pyörii yhtä, ja toista kun lukee nuita sun etpk viestejä...sen eestään löytää,minkä taakseen jättää...mullaki alko heti hintalappu kasvaan,kun oot nuin "laulellu" etpk?

Mutta kun ei oo semmosta hintalappua,millä sinä näitä korvaisit...sinä kun et pikku pentu tiiä elämästä mitään...ja vielä vähempi kuolemista...ja parempi niin
Terkkuja vaan Römmille ym.jotka tunsin lapsena, sinne Pyhäselälle,että kun tämä pelle passitetaan johonki taloon,niin ottakaa se pellenä myös vastaan.
Tää pelle ei hoksannu,että se erehty kiristään väärää pikkutyttöä.
Ja kaiken tämän jälkeen,syvimmät osaanottoni tämänkin jutun vanhemmille, Kokemuksesta sanon,että näille ei tuu helpot oltavat kopissa ek:n kera,että tämmönen kiristelijä pariskunta kyllä saadaan kuriin.
Hanna-Mari

Luukkonenkin hoitanut kaikki taas päin vittua, kun ei oo takavarikko pöytäkirjassa naamaria?
Tää Karikoski on surkein syyttäjä,mitä oon elinikänä tavannu?
Sillä on otteet,että no ei tässä nyt mitään,näitä nyt sattuu, ja eikai nää nyt niin vakavia juttuja oo, ja niin eespäin,miten tuommonen pystyy olla yleinen syyttäjä?
Meiänki jutussa toivotti 10v. ite piti ajaa ek?
Uskottavuus menee tuolla syyttäjällä.
Hanna-Mari

Kvistillä ja tuolla pellellä sama ärrävikainen botox huuli avustajana?
Mureni kyllä nopiaa sen puolustus, kun pääsin asiaan.
Yritti jotain kesäkuun valokuvia vasaroida Kiviahon ym.piikkiin,et tällasena se tuli Kvistille? Sanoin,et miten, kun nää on mullaki nää kuvat kesäkuulta?
Ei oo varustettu älyllä tuo avustaja.
syöttöporsas
Alokas

Viesti Kirjoittaja syöttöporsas »

onko kellään laittaa uudestaan etpk luettavaks ;(
Tarjis
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Tarjis »

Toivottavasti nää kakki lähtee tästä istuu. Sen verran pimeitä koko sakki
Hanna-Mari

Tarjis kirjoitti: Su Huhti 26, 2026 9:14 pm Toivottavasti nää kakki lähtee tästä istuu. Sen verran pimeitä koko sakki
Sehän autto, kun oli tuo meiän juttu,niin tuo nynnerö syyttäjä ei uskaltanu, enää olla syyttämättä 2 kertaa peräkkäin pikkunimikkeillä,yrittihän se tuossaki jotaki vissii nynneröidä ,mutta tuossa meiän hommassa ,sehän pitkään puhu, jostai pahoinpitelystä ym.sanoin,et en too ikinä kuullukkaan tuommosista nimikkeistä,mutta ajoin ite kunnon nimikkeillä,niin menee usko koko ukkoon, kun joka jutussa joutuu omaiset oikoon nimikkeet,mikä lie eläkepäivät siintääkin silmissä ,kun ei viiti tehdä töitänsä kunnolla.

Nythän se vissiin ihan jakso alkaa 3 ek:ta lähtä ajamaan, ja tuo yllyttäjän nimike tulee, kun tuo 1 saa ek:n,niin sitte seki saa ek:n,tuo eukkohan on koko jutun tulille lyönyt, ja homman "aivot".
Hanna-Mari

Siis onko nämä oikeasti kuvitelleet,että tällä uhrilla tulee 4500€ asumistukea,josta Lasselle annetaan 500€ ,ja Janne ottaa 4000€ ,ja siitä antaa 2000€ eukolle?
Mutta onkin hoksattu,että 120€ riittääkin?
Sitte on hoksattu,ettei se saakaan 4500€ asumistukea ,ja sitten hoksattu,ettei saada yhtään mitään?

Nuita kun lukee,niin en tiedä, minkä kiertokoulun nämä on käyneet?
Ja tää uhri oli tehnyt mitä?
Ei tunne Jannea?
Lasse yhteyshenkilö?
Janne on omillaan ostanut sadetakin ,ja naamarin? Pyöränkettinkiä, ja jesaria, ja kirveen pölliny jostain...
Salla piffaa jätesäkit?

Siis eivät saaneet mitään, ja täysin sen ahdistuksista tiktokkaavan eukon päähänpisto,täytyy olla tosirakkautta ,että exä lähtee perimään 120€, ja ottaa siittä ek:n ,ja ostaa naamarit, ja sadetakit ym.

Tuohan tuli vaan kalliimmaksi ,ja kaikki jäi nuolemaan näppejä?
Pellellä tulee nälkä, ja haluaa mikropuuron?
Salla lähtee kauppaan? Oliko tää sairaanhoitaja?
Tulee takas, ja kouluja käyneenä saattohoitajana siistii hakatun, vainajan kasvoja pyyhkeellä? Laittaa lakanan, ja sirottelee kloriittia lakanan päälle, ja avaa ikkunan?

Ja lähettävät krp:lle, että pelle pelotti kaiken?
Miks ne on ees alkanu tuohon, jos ne pelkää? Voihan sinne krp:lle soittaa, ennen kun uhri on ees haettu?

Tää sama tyyli näillä oli tuossa toisessakin keississä,siihen ei liittynyt kun pelle, ja tiktokkaaja,kertoivat pikkutytölle,että heillä on pyssy,että Ahti saa luodista,ja Ahdin läheiset,että hetkellinen laina, pitäs mun tytön nyt heti, järjestää, ja puhelin ostaa?
Ei mun tyttö halunnu ikinä pahaa kellekään. Säikky varrmasti tuommosia, kun ei ollut ikinä nähnyt tuommosia.
Tuo uhrihan on s.rinteen jutussa, ollut ihan oikiassa,tuo akka on tosiaan huora ,ja siittä tää lyönyt 5 kertaa tätä.
Onko millon tapaamisajat ruskossa,mulla on asiaa tälle pellelle? Tutkarinahan se on,mutta meillä jäi juttu kesken puhelussa?

Eletään kuulkaa kovia aikoja,kaikki joilla on 120€ on vaarassa,saattaa joutua murhatuksi pellen toimesta,kun exä, vai nyxä tarttee 120€?

Nyt sitten koko sakki ottaa ek:n ,ja ei saatu pennin penniä, ja jossakin perheessä on ikuisesti suru, ja tuska?
Kannattiko?
Näähän vapaalta vastaa,täytyy lähtä kattoon näitä sinne, kun en oo livenä tuota tiktokkaajaa tavannut,nuo Lasse ,ja Salla ei liity mun juttuun,mutta erikoinen neliapila...millon tää istunto jatkuu?
Hanna-Mari

Ja tätä Kiviahoa pelkää ,nyt sitten koko suomi?

Mikähän kerho tätä pitää velanperijänä? En usko että ykskään kerho pitää tuota enää yhtään minään...tää on pohjanoteeraus velanperinnästä,ykskään jengi ei lähde tiktokkaajan 120€ kiristyksien, takia naamari päässä ottaan ek:ta.

Pisteet Kiviaholle tuosta,että on hoksannu itekki,että jäi 120€ saamatta,vihkoon meni.
Että keissi kusi,mutta nuo summat,mitä tää Kiviaho oli mainostanut, luetellut,että 600€:lla pääsee jengiin, jossa kaikki puolustaa toisiaan ym.mitä juttua se on pelotellut.
Niin toivon tosiaan,että se jengi mihin tuo Kiviaho sattuu kuuluun,niin tukkii turvan tuommoselta jäseneltä. Jengeissä ei huuella tuommosia, juttuja pikkutyttöille?
Jotakin itekki tiedän jengeistä,eikä tuommosia jäseniä pietä minään.
Eikä tuommosia summia, lähde ykskään jengiläinen perimään? Kusi omiin muroihin tuo...kääntyy sitä ittiään vastaan linnassa, nämä huutelut ,ja muutaman kympin velanperinnät? Nehän nauraa tämmöselle velanperinnälle...puhelimia pikkutyttöiltä, ja 120€ syyttömältä?
En ottas omaan jengiin velanperijäksi tuota...ei vakuuta...
Jonessa11
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Jonessa11 »

Hanna-Mari kirjoitti: Ma Huhti 27, 2026 11:30 am Salla lähtee kauppaan? Oliko tää sairaanhoitaja?
Tulee takas, ja kouluja käyneenä saattohoitajana siistii hakatun, vainajan kasvoja pyyhkeellä? Laittaa lakanan, ja sirottelee kloriittia lakanan päälle, ja avaa ikkunan?
Vähän mietin kanssa että erikoista että sairaanhoitaja on tuollaisessa mukana? Ei mitään hoivaviettiä sitten kuitenkaan löytynyt että olisi hankkinut uhrille apua tai koittanut estää teon? Karmivaa oikeasti.
Ja tuskin mikään älyllisesti täysin idiootti nainen kun kerran kyennyt ammattikorkeankin suorittamaan.
Jonessa11
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Jonessa11 »

Hanna-Mari kirjoitti: Ma Huhti 27, 2026 12:46 pm Ja tätä Kiviahoa pelkää ,nyt sitten koko suomi?

Mikähän kerho tätä pitää velanperijänä? En usko että ykskään kerho pitää tuota enää yhtään minään...tää on pohjanoteeraus velanperinnästä,ykskään jengi ei lähde tiktokkaajan 120€ kiristyksien, takia naamari päässä ottaan ek:ta.

Pisteet Kiviaholle tuosta,että on hoksannu itekki,että jäi 120€ saamatta,vihkoon meni.
Että keissi kusi,mutta nuo summat,mitä tää Kiviaho oli mainostanut, luetellut,että 600€:lla pääsee jengiin, jossa kaikki puolustaa toisiaan ym.mitä juttua se on pelotellut.
Niin toivon tosiaan,että se jengi mihin tuo Kiviaho sattuu kuuluun,niin tukkii turvan tuommoselta jäseneltä. Jengeissä ei huuella tuommosia, juttuja pikkutyttöille?
Jotakin itekki tiedän jengeistä,eikä tuommosia jäseniä pietä minään.
Eikä tuommosia summia, lähde ykskään jengiläinen perimään? Kusi omiin muroihin tuo...kääntyy sitä ittiään vastaan linnassa, nämä huutelut ,ja muutaman kympin velanperinnät? Nehän nauraa tämmöselle velanperinnälle...puhelimia pikkutyttöiltä, ja 120€ syyttömältä?
En ottas omaan jengiin velanperijäksi tuota...ei vakuuta...

Niin, uhrin ei annettu soittaa vanhemmille pyytääkseen rahaa. Syyttäjä tai omaisten avustaja olikin todennut että kyse ei ollut enää mistään velanperinnästä vaan tappamisen ilosta. En nyt löytänyt tarkkaa sanamuotoa mutta tuolla tavoin muistan lukeneeni.

Tuskin tuo (tietääkseni?) ikinä missään moottoripyöräkerhossa ainakaan on ollut. Kuka sellaisen nyt jäseneksi haluaisi?
Le chat bleu
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Le chat bleu »

tepes kirjoitti: Pe Huhti 24, 2026 2:03 pm toivottavasti pojat pääsee samalle osastolle lusiin.

Screenshot 2026-04-24 at 14-00-07 5770-R-29026-25_julkinen.pdf.png
Kissa pitäisi saada tuolta pois.
Valo tunnelin päässä on luultavasti liekinheitin :lol:
Hanna-Mari

tepes kirjoitti: Pe Huhti 24, 2026 2:03 pm toivottavasti pojat pääsee samalle osastolle lusiin.

Toivottavasti nämä pikkutyttöjen pelottelijat ,ja raiskarit pannaan samaan luukkuun kyseleen toisiltaan seksiä ,ja puhelimia, ja pikavippejä,ja joka talossa kysytään tuota jätkää, tuomaan puhelin perseessä tullessaan.

Eli tämän tytön kiristyksen takaa löytyy ,Janne Kiviaho,sitten tämä päivittäin nimeänsä vaihtava ahdistunut tiktokkaaja,Lehkosen osuutta kiristyksiin hahmottelen ajan saatossa,jonku Kvistin työkalupakin se vei rahapulassa ,ja sitten tähän kuvioon liittyy jollain tasoa Ville Toivanen(joku suihinottovideo), ja nämä valopäät on käyneet jotaki "muka" tekemässä Kvistille ,jota tyttö yritti estää, ja josta täytys nyt ostaa puhelin ,kun tiktokkaaja tarttis...

Ja meleko hiekkalaatikkoleikkejä,Kvist oli täydessä terässä,että oisitte ees pieksäneet sen kunnolla sairaalaan,jos teille näistä tytön, ois täytynyt jälestäpäin tonnitolkulla maksaa...ja kaiken tämän teidän touhun takia, on nyt tyttö ruennut teitäkin pelekään, ja paennut Kvistille??

Jossa kostoksi teidän touhuista ,tytölle tehty mitä tehty...te kuulutte samaan luukkuun liskolle...ja tää Kiviaho soittaa mulle ,kuin joku "scarface" ,että teidän tytölle ei tehdä enää mitään...miten nyt suu pannaan?
Jotaki sille nyt kuitenkin on tehty,kun sitä ei oo olemassakaan?
"Raikku pisti kylmäx" sun kullan kertomana, ennenkuin edes oli kylmä,muistan aika tarkkaan tyttöni kuolinkellonajan loppuelämäni, ja tuo sun murus viesti ,on väärään kellonaikaan sulle tullu.

Saatte loppuelämän kattoa selkänne taakse,ei ne muurit suakaan ikusesti suojaa...ootte yhtä syyllisiä ,lopputulokseen loppuelämänne.Sammaan boxiin Kvistin kanssa,toivottavasti pamput laittaa teiät keskenään, ja sielläpähän mietitte kuka teki mitäkin, ja tosiaan kiristelkää toisianne, ajankuluksi.
Screenshot_20260427_142529_OneDrive.jpg
Screenshot_20260427_142529_OneDrive.jpg (600.94 KiB) Katsottu 970 kertaa
Screenshot_20260427_142422_OneDrive.jpg
Screenshot_20260427_142422_OneDrive.jpg (548.21 KiB) Katsottu 970 kertaa
tepes
Susikoski

Viesti Kirjoittaja tepes »

Le chat bleu kirjoitti: Ma Huhti 27, 2026 1:55 pm

Kissa pitäisi saada tuolta pois.

Näi o, kissa on ainoa tosta poppoosta joka kannattaa pelastaa.
Uteliassuomalainen
Alokas

Viesti Kirjoittaja Uteliassuomalainen »

syöttöporsas kirjoitti: Su Huhti 26, 2026 7:51 pm onko kellään laittaa uudestaan etpk luettavaks ;(
Odottelen itsekkin josko saisi etpk:n :D
Vastaa Viestiin