Turvatkoon itse ympäristön ja kantakoon seuraukset. Oppiipahan
Elokapinassa toiminut ei syytä Elokapinaa
-
Moonshiner
- Nikke Knatterton
Re: Elokapinassa toiminut ei syytä Elokapinaa
Seuraavan kerran kun keloapinat perseilee, niin poliisien tulee jättää niille täys perseilyrauha.
Tehdäänkö sama natsipaskoille? Heitä tuskin kukaan jää kaipaamaan tänne maalliseen vaellukseen ja pääsevät idoliensa luokse. Oppivat miltä tuntuu nahkasaapas peruuksissa ja loppuu paskan musiikin kuuntelu.Moonshiner kirjoitti: La Huhti 25, 2026 9:44 am Seuraavan kerran kun keloapinat perseilee, niin poliisien tulee jättää niille täys perseilyrauha.
Turvatkoon itse ympäristön ja kantakoon seuraukset. Oppiipahan![]()
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
Totta munassa tehdään toki. Mä voin sitten tulla kumpaankin tilaisuuteen myymään yleisölle nakkeja ja kaljaa.Puntari kirjoitti: La Huhti 25, 2026 10:55 amTehdäänkö sama natsipaskoille?Moonshiner kirjoitti: La Huhti 25, 2026 9:44 am Seuraavan kerran kun keloapinat perseilee, niin poliisien tulee jättää niille täys perseilyrauha.
X X X X X
Haha, odotan innolla kun puukkotaistelua harjoitelleet antifat käy natsien päälle. Muista pistää kypärä päähän kun hyökkäätte, ei sillä, että olisi arka paikka mitä suojaisit mutta näön vuoksi.Puntari kirjoitti: La Huhti 25, 2026 10:55 amTehdäänkö sama natsipaskoille? Heitä tuskin kukaan jää kaipaamaan tänne maalliseen vaellukseen ja pääsevät idoliensa luokse. Oppivat miltä tuntuu nahkasaapas peruuksissa ja loppuu paskan musiikin kuuntelu.Moonshiner kirjoitti: La Huhti 25, 2026 9:44 am Seuraavan kerran kun keloapinat perseilee, niin poliisien tulee jättää niille täys perseilyrauha.
"Kyllä me muuten oltaisiin tultu osoittamaan mieltä ja näyttämään kaapin paikka mutta kun satoi ja oli kylmä, ja äidin leipomat pullat oli juuri uunissa"
- TV Detective
- Scooby-Doo
Tämä koko ketju on erinomainen galleria heikkolahjaista ja epävarmaa maskuliinisuutta, haurasta itsetuntoa ja vihaan käpertyvää pikkusieluisuutta. Koittakaa ihmiset muistaa, että kaikista vahvimmat pystyvät olemaan myötätuntoisia kaikkia muita kohtaan. Vihan osoittaminen ja väkivallalla argumentointi ei edellytä vahvuutta tai ole todellista kovuutta. Se on pelkkää pelkuruutta.dmm kirjoitti: Su Huhti 26, 2026 9:50 am
Haha, odotan innolla kun puukkotaistelua harjoitelleet antifat käy natsien päälle. Muista pistää kypärä päähän kun hyökkäätte, ei sillä, että olisi arka paikka mitä suojaisit mutta näön vuoksi.
Lainasit siis minun tekstiäni kertoaksesi tuon?TV Detective kirjoitti: Su Huhti 26, 2026 11:09 amTämä koko ketju on erinomainen galleria heikkolahjaista ja epävarmaa maskuliinisuutta, haurasta itsetuntoa ja vihaan käpertyvää pikkusieluisuutta. Koittakaa ihmiset muistaa, että kaikista vahvimmat pystyvät olemaan myötätuntoisia kaikkia muita kohtaan. Vihan osoittaminen ja väkivallalla argumentointi ei edellytä vahvuutta tai ole todellista kovuutta. Se on pelkkää pelkuruutta.dmm kirjoitti: Su Huhti 26, 2026 9:50 am
Haha, odotan innolla kun puukkotaistelua harjoitelleet antifat käy natsien päälle. Muista pistää kypärä päähän kun hyökkäätte, ei sillä, että olisi arka paikka mitä suojaisit mutta näön vuoksi.
Eipä siinä, kukin tyylillään ja voimavarojensa mukaan. Tai sitten luetun ymmärtämisessä on jotain... Ai niin, mutta kerroinkin jo.
"Kyllä me muuten oltaisiin tultu osoittamaan mieltä ja näyttämään kaapin paikka mutta kun satoi ja oli kylmä, ja äidin leipomat pullat oli juuri uunissa"
-
mikkimouce
- Susikoski
Ihmetyttää, miksi notaari Siiri Sinnemäki otti asian päättääkseen? Kohu oli taattu. Vihreä äiti ja tunnistettava sukunimi loi hyvän pohjan spekulaatiolle. Oliko se tarkoituskin? Elokapina, joka oli vihreän ministeri Ohisalon suojeluksessa, kun rupesi kaduilla istumaan, sai nyt näyttävän voiton
Työt kyllä määrätään ja kärjäoikeustuomari tai -viskaali valvoo tekemistä.
Aikuiset täysivaltaiset ihmiset eivät vastaa vanhemmistaan ja mitään tolkullista jääviyttäkään ei ole kukaan, ei edes Eduskunnan perustusvaliokunnan jäsen, saanut selitettyä.
Päätös oli selkeä ja yksiselitteinenkin. Tulos tuskin yllätti syyttäjän, mutta häntä varmaan kiinnosti kuinka pitkälle poliisi voi venyttää ja mikä vielä menee läpi. Yllättävintä oli Helsingin poliisilaitoksen osaamattomuus, aiheesta järjestettäneen muutama kehityskeskustelu.
Rikoslain tarkoitus on estää omatoiminen viranomaistoiminta. RL 17:1 ja RL 17:9 muun lisäksi.
-
Aizerbaidzan
- Angus MacGyver
Jos näin on, niin minkähän takia syyttäjä silti haluaa "tuhlata resursseja" ja yrittää saada asiaa hoviin?Puntari kirjoitti: Su Huhti 26, 2026 6:36 pmTulos tuskin yllätti syyttäjän, mutta häntä varmaan kiinnosti kuinka pitkälle poliisi voi venyttää ja mikä vielä menee läpi.
Niin, ja jos kerran "tulos tuskin yllätti", niin olishan syyttäjä voinut asiaa ennakoida ja jättää syytteen nostamatta kokonaan. Olisi siinäkin oikeuslaitoksen resursseja vapautunut.
Poliisi itse olisi säästänyt resursseja tolkullisella toiminnalla. Käräjäoikeus ei muuta olisi voinut ratkaista.Aizerbaidzan kirjoitti: Su Huhti 26, 2026 7:03 pmJos näin on, niin minkähän takia syyttäjä silti haluaa "tuhlata resursseja" ja yrittää saada asiaa hoviin?Puntari kirjoitti: Su Huhti 26, 2026 6:36 pmTulos tuskin yllätti syyttäjän, mutta häntä varmaan kiinnosti kuinka pitkälle poliisi voi venyttää ja mikä vielä menee läpi.
Niin, ja jos kerran "tulos tuskin yllätti", niin olishan syyttäjä voinut asiaa ennakoida ja jättää syytteen nostamatta kokonaan. Olisi siinäkin oikeuslaitoksen resursseja vapautunut.
Loppupeleissä poliisi varmaan haluaa linjauksen KKO:lta miten ja milloin laillinen mielenosoitus voidaan keskeyttää. Aiempi ennakkotapaus KKO:lta ohjaa suunnilleen, että vain neuvotteluiden ja "tuntien jälkeen". Aiheeseen on myös varmaan poliittinen paine nykyisen sisäministeriön toimesta. Aiemmin toimittiin kuten kuuluukin, PL 22 §:n mukaisesti perusoikeusmyönteisesti.
Ylipäätään KKO:n ratkaisujen kautta muotoutuu lainsäädännön soveltaminen ja siksi osa asioista ratkaistaan ennakkotapauksina. Toki aiemi KKO:n ennakkopäätös voi hyvinkin riittää ja valituslupaa ei myönnetä.
- TV Detective
- Scooby-Doo
Annat hyvän esimerkin siitä, mitä puhun. Kommenttini selkeästi meni vähän ihon alle, toi epävarmuuden pintaan ja johti ärsyyntyneeseen sarkasmiin. Se on just sitä heikosti hallinnassa olevaa tunteellisuutta, johon niin moni nuori mies paremman itsetunnon ja kurinalaisuuden puutteessa ajautuu. Lumihiutaleiksiko niitä sanottiin?dmm kirjoitti: Su Huhti 26, 2026 11:45 amLainasit siis minun tekstiäni kertoaksesi tuon?TV Detective kirjoitti: Su Huhti 26, 2026 11:09 amTämä koko ketju on erinomainen galleria heikkolahjaista ja epävarmaa maskuliinisuutta, haurasta itsetuntoa ja vihaan käpertyvää pikkusieluisuutta. Koittakaa ihmiset muistaa, että kaikista vahvimmat pystyvät olemaan myötätuntoisia kaikkia muita kohtaan. Vihan osoittaminen ja väkivallalla argumentointi ei edellytä vahvuutta tai ole todellista kovuutta. Se on pelkkää pelkuruutta.dmm kirjoitti: Su Huhti 26, 2026 9:50 am
Eipä siinä, kukin tyylillään ja voimavarojensa mukaan. Tai sitten luetun ymmärtämisessä on jotain... Ai niin, mutta kerroinkin jo.
Ihmettelin kun lainasit minun tekstiäni aiemman kommenttisi saatteeksi. Saahan sitä lainailla, ei siinä mitään. Ja mitä tunteisiin tulee, niin onko nyt niin, että ei se mitä minä kirjoitan vaan miten sen kirjoitan? Joka tapauksessa, se miten kirjoitetun tekstin ymmärrät on vain ja ainoastaan sinun omalla vastuulla.TV Detective kirjoitti: Su Huhti 26, 2026 11:54 pmAnnat hyvän esimerkin siitä, mitä puhun. Kommenttini selkeästi meni vähän ihon alle, toi epävarmuuden pintaan ja johti ärsyyntyneeseen sarkasmiin. Se on just sitä heikosti hallinnassa olevaa tunteellisuutta, johon niin moni nuori mies paremman itsetunnon ja kurinalaisuuden puutteessa ajautuu. Lumihiutaleiksiko niitä sanottiin?dmm kirjoitti: Su Huhti 26, 2026 11:45 amLainasit siis minun tekstiäni kertoaksesi tuon?TV Detective kirjoitti: Su Huhti 26, 2026 11:09 am
Tämä koko ketju on erinomainen galleria heikkolahjaista ja epävarmaa maskuliinisuutta, haurasta itsetuntoa ja vihaan käpertyvää pikkusieluisuutta. Koittakaa ihmiset muistaa, että kaikista vahvimmat pystyvät olemaan myötätuntoisia kaikkia muita kohtaan. Vihan osoittaminen ja väkivallalla argumentointi ei edellytä vahvuutta tai ole todellista kovuutta. Se on pelkkää pelkuruutta.
Minun ensimmäinen ja siinä vaiheessa ainoa viestini tässä ketjussa koski nimen omaan erään ilmeisesti vaa'aksi identifioituvan nimimerkin väkivaltafantasioita. Voi olla, että hieman karsastaa tai muuten vain meni nimimerkit sekaisin sinulla. Tai kenties tunnet jotain sielunkumppanuutta häntä kohtaan, mistä näitä tietää. Palaa toki asiaan privalla, jos haluat. Turha tätä ketjua on näillä enempää sotkea.
Vaihtoehdot boikotoinnille vissiin vähenee:Stonedar kirjoitti: To Huhti 23, 2026 1:51 pmNo sillä olisi varmaan edes kansanterveyttä parantava vaikutus. Mutta olisi mukava nähdä miten toteutuu.Matti Ja Maija kirjoitti: To Huhti 23, 2026 7:11 am Kaikki pokotoimaan KONEEn hissejä, kiivetään vaikka rappusia sitten kotiin.![]()
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/c24 ... 95f56ac08f
-
Moonshiner
- Nikke Knatterton
Ilman muuta. Tosin 'natsipaskat' esiintyy vain punaviherfasistien päiväunissa ...Puntari kirjoitti: La Huhti 25, 2026 10:55 amTehdäänkö sama natsipaskoille? Heitä tuskin kukaan jää kaipaamaan tänne maalliseen vaellukseen ja pääsevät idoliensa luokse. Oppivat miltä tuntuu nahkasaapas peruuksissa ja loppuu paskan musiikin kuuntelu.Moonshiner kirjoitti: La Huhti 25, 2026 9:44 am Seuraavan kerran kun keloapinat perseilee, niin poliisien tulee jättää niille täys perseilyrauha.