Minfo kuvina
Re: Minfo kuvina
Sain käsiini kuvakollaasin henkilöistä, jotka esiintyvät palstalla useammalla nimimerkillä ja jotka raportoivat esitutkintapöytäkirjoista.
Sorry Kosti, tää nyt vaan osui jotenkin nauruhermoon somesta pongattuna....
Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu
40.346°S 176.5402°E
40.346°S 176.5402°E
Murha.infon jäsenet valmistautuvat keskusteluun:
-
Luciano Viskos
∆
El Mencho valmistautumassa laadukkaaseen argumentointiin Artemis II - ketjussa.
Rikkis komppaa vaihtopenkiltä rajautuneena kuva-alan ulkopuolelle.
Rikkis komppaa vaihtopenkiltä rajautuneena kuva-alan ulkopuolelle.
Noilla monoilla on käyty marsissa mutta tekniikka vaan katosi jonnekin, joten seuraavaa kertaa saadaan odottaa näillä näkymin noin 50 vuotta. Joo joo Wikipediasta luin eli pakko sen on olla totta ja olis siitä uutisissakin ollut ellei olisi. Niissä on silmälappuvideot ja kaikki.Luciano Viskos kirjoitti: To Huhti 16, 2026 4:45 pm ∆
Rikkis komppaa vaihtopenkiltä rajautuneena kuva-alan ulkopuolelle.![]()
Kuinka tyhmä ihmisen pitää olla luullakseen, että pahvilaatikolla on käyty kuussa vuonna 1969?
Miten ajattelen ei kuulu sinulle millään tavalla.
perusporilainen ja muut minfon haittaisänmaalliset persut jne....
millä näiden kanssa edes keskustelee ku tietämys on tämä

millä näiden kanssa edes keskustelee ku tietämys on tämä
Antifa Free Palestina
-
Orge Gerwell
- Martin Beck
Eihän tuo vielä mitään, vaikka uskoisi koko Artemisin olevan aprillipila. Mutta siinä on jo tyyliä, kun ilmoittaa, ettei kuutakaan ole edes olemassa.Luciano Viskos kirjoitti: To Huhti 16, 2026 4:45 pm ∆
No kuka sellaista on väittänyt. Sinä vai?Orge Gerwell kirjoitti: To Huhti 16, 2026 6:14 pmEihän tuo vielä mitään, vaikka uskoisi koko Artemisin olevan aprillipila. Mutta siinä on jo tyyliä, kun ilmoittaa, ettei kuutakaan ole edes olemassa.Luciano Viskos kirjoitti: To Huhti 16, 2026 4:45 pm ∆
![]()
-
Orge Gerwell
- Martin Beck
Höh. Eihän tuo nyt ole likikään hulluinta mitä tällä foorumilla on väläytelty.
Jossain näissä kuuaiheisissa pulinoissa tuokin oli.
Joo se on jo melko outoa juttua. Nyt kun ollaan täällä huumoripuolella niin raapaisen huvitusta tuutin täydeltä olematta kuitenkaan litteän kannattaja. Aika pahasti repesinOrge Gerwell kirjoitti: Pe Huhti 17, 2026 12:05 amHöh. Eihän tuo nyt ole likikään hulluinta mitä tällä foorumilla on väläytelty.
Jossain näissä kuuaiheisissa pulinoissa tuokin oli.
Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu
40.346°S 176.5402°E
40.346°S 176.5402°E
McCall kirjoitti: Ma Huhti 06, 2026 3:23 pm Sain käsiini kuvakollaasin henkilöistä, jotka esiintyvät palstalla useammalla nimimerkillä ja jotka raportoivat esitutkintapöytäkirjoista.
PIF.jpg

Sain käsiini kuvan henkilöistä, jotka esiintyvät palstalla useammalla nimimerkillä ja jotka huutelevat n------.
Kuvassa olen minä työasussa oon sanonut että olen hyvä varas ja yks puoli siitä on se että kykenen sulautumaan mihin tahansa maisemaan kuten tässä metsään josta postaan muina oravina sähkömankelia
jos sattuu omistaja kattoo ikkunasta ulos ei se nää muuta ku iloisena puusta puuhun vipeltäviä oravia.
koska murhainfo täynnä poirotteja ni laitan kaksi oravaa te pääsette arvaamaan kumpi on kumisilmä.

jos sattuu omistaja kattoo ikkunasta ulos ei se nää muuta ku iloisena puusta puuhun vipeltäviä oravia.
koska murhainfo täynnä poirotteja ni laitan kaksi oravaa te pääsette arvaamaan kumpi on kumisilmä.

Antifa Free Palestina
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
Kyllähän nää tennarit natsais hyvin vesihiihtoon, mutta itse asiassa mä haluaisin noi nauhat.McCall kirjoitti: To Huhti 16, 2026 3:59 pm Murha.infon jäsenet valmistautuvat keskusteluun:
Murhainfon kenkämuoti.jpg
X X X X X