Vantaalaisen Kauko Kuusharjun murha 8.11.1995 Klaukkalassa, löytyi Hattulasta

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
matlockb
Watson itse

Re: Kauko Kuusharju surmattiin v. 1995

Viesti Kirjoittaja matlockb »

^ Tässä oli muistaakseni jonkinlainen ryöstömotiivi. Kuusharju meni Klaukkalaan bisnesten varjolla.
Kun tämä nuorempi luuli tappaneensa hänet, kantoi Kuusharjun pakettiautoon odottamaan vientiä entisille kotiseuduilleen Hattulaan, mutta sillä aikaa olikin verhoilijaksi tituleerattu Kuusharju "herännyt henkiin" päästen jopa pois pakettiautosta ja kömpien maassa loukkaantuneena karkuun.

Tekijä kuitenkin huomasi jossain vaiheessa tämän ja tappoi Kuusharjun "toiseen kertaan".
Pokerijuha osannee kertoa asiasta enemmän.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
matlockb
Watson itse

Re: Vantaalaisen Kauko Kuusharjun murha 8.11.1995 Klaukkalassa, löytyi Hattulasta

Lisää aiheesta:

Ammattina rikos Verhoilija kuoli kahdesti

https://www.podplay.com/fi-fi/podcasts/ ... -550624883
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Villeri
Michael Knight

Re: Vantaalaisen Kauko Kuusharjun murha 8.11.1995 Klaukkalassa, löytyi Hattulasta

Viesti Kirjoittaja Villeri »

Podcasti-sivulta löytyi linkki myös Kuusharjun kuvaan.
Kauko Kuusharju.jpg
Kauko Kuusharju.jpg (120.13 KiB) Katsottu 468 kertaa
matlockb
Watson itse

Siis menikö tämä kouluesimerkki murhasta myös hovioikeudessa tappona ? vai menikö ylipäänsä edes hovioikeuteen? en löytänyt mistään mahdollista hovioikeuden tuomiota, mutta eihän tuo käräjäoikeuden huumorituomio (tappo täydessä ymmärryksessä 11 vuotta), jolla on juhlittu uhrin haudalla ole mitenkään voinut jäädä lainvoimaiseksi ?
matlockb
Watson itse

Iltalehdessä 1.3.1986 on Kauko Kuusharjun lyhyt haastattelu, kun hänen kadonneeksi ilmoitettu (käsittääkseni jo tuolloin aikuinen) poikansa on löytybyt elossa.
Vastaa Viestiin