VS KO tuomio vapautti 2026 syyttömät Auer ja Kukka kaikista seksisyytteistä 2008

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
AshVault
Alibin satunnaislukija

Re: SYYTÖN!

Viesti Kirjoittaja AshVault »

Itse tilasin Varsinais-Suomen käräjäoikeudelta. Tuli seuraavan päivänä linkki emailiin.
Helluby kirjoitti: To Huhti 30, 2026 11:41 pm Pystyykö tuon tuomiolauselman, sen liki 250 sivuisen lukemaan jostain netistä?

Olisi kiva olla nyt "kärpäsenä katossa" Arin ja Minnan luona...vieläkö mahtavat Ruskolla asua? Miksi heillä muuten oli niin suuri talo, jonne pystyi majoittamaan peräti neljä lasta? Lapseton pariskunta kun olivat? Huoneita siis ollut melkoisesti. Meillä on kyllä neliöitä jotain 150, mutta kun lapset ovat aikuisia, niin meillä on yksi makuuhuone ja loput on avointa oleskelutilaa. Pohdin vaan :roll: Vai ostivatko he tämän talon, kun lapset tulivat?

Eikö Aria ja Minnaa muuten saada mistään vastuuseen? Nythän molemmat kävivät oikeudessa valehtelemassa. Todistajalla on totuuden puhumisen velvoite. Eikö edes siitä saataisi molemmille tuomio?

Ja miten pitkä vanhenemisaika on tuollaisella törkeällä lasten kaltoinkohtelulla? Läskipäät vetivät sisäfilettä jonkun tiedon mukaan iltaisin, kun lapset oli kaurapuuron jälkeen pakotettu huoneisiinsa. Suihkuun ei edes sijoituspaikassa annettu mennä, vaatteet olivat jotain kirppislumppuja menneiltä vuosikymmeniltä, avainta edes ei saanut, jne. Ihme ettei koulussa ole opettajat kiinnittäneet mitään huomiota :evil:
Pieni liekki
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

AshVault kirjoitti: Pe Touko 01, 2026 11:55 am Itse tilasin Varsinais-Suomen käräjäoikeudelta. Tuli seuraavan päivänä linkki emailiin.
Jäljennöstilaukset tuomiosta: [email protected]

Odottelen vielä omaa linkkiäni, jotta pääsen perehtymään annettuun tuomioon. Vappu varmaan aiheuttaa viivettä toimituksiin.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
Huutaja Jaana
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Pitäis varmaan lasten itse haastaa sijaisvanhemmat oikeuteen.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Pieni liekki
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Huutaja Jaana kirjoitti: Pe Touko 01, 2026 1:09 pm Pitäis varmaan lasten itse haastaa sijaisvanhemmat oikeuteen.
Luulisin, että asianosaiset eivät tähän ryhdy, koska he haluavat arvatenkin jatkaa elämäänsä ja jättää nämä ikävät asiat taakseen.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
Arkipäiväinen
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Arkipäiväinen »

Huutaja Jaana kirjoitti: Pe Touko 01, 2026 1:09 pm Pitäis varmaan lasten itse haastaa sijaisvanhemmat oikeuteen.
Taitaa olla myöhäistä. Ja vaikka koko prosessi tutkitaan läpikotaisin, niin ei sieltä taideta ketään oikeuden eteen saada, koska rötöksistä on jo niin kauan aikaa. Ellei sitten Kuusiranta ole Jukka Lahden murhaaja. Se selittäisi paljon.
-Martta-
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja -Martta- »

Hyvä juttu. Kyllä tällä keissillä on ainakin kolme sukupolvea "tuhottu". Ne korvaukset on paikallaan, mutta ei tuo menetettyjä hetkiä takaisin.

Mä lopetin aikoinani tän jutun seuraamisen, kun hamsterin uhraukset saatananpalvonnassa nostettiin esiin. Ei vittu, aikuiset ihmiset uskoo tollasta satua. Siellä oli montakin juttua, mut tää jäi niin elävästi mieleen.

Btw. Kukahan olisi ollut halukas palkkaamaan Auerin duuniin.
Kukin saa ansionsa mukaan, niin muista... sinäkin saat... Älä väitä, ettet olisi ansainnut ;)
peltirumpu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja peltirumpu »

-Martta- kirjoitti: Pe Touko 01, 2026 4:52 pm
Mä lopetin aikoinani tän jutun seuraamisen, kun hamsterin uhraukset saatananpalvonnassa nostettiin esiin. Ei vittu, aikuiset ihmiset uskoo tollasta satua. Siellä oli montakin juttua, mut tää jäi niin elävästi mieleen.

En minä näitä minfon sekopäitä ihmettele, mutta kun kolmen eri oikeusasteen tuomarit nielevät pikkulasten epärealistiset kertomukset mitään epäilemättä, niin sitä kyllä varmaan ihmettelee muutkin, kuin vain minä?

On tietenkin mahdollista, että nämä tuomarit tiesivät ja ymmärsivät tarinat valheiksi ja huomasivat Joki-Erkkilän pokkarin kuvat väärenteiksi, mutta halusivat silti Annelin väkisin vankilaan. Kumpi sitten pahempi? Olla rikollinen vai täysi idiootti?
-Martta-
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja -Martta- »

peltirumpu kirjoitti: Pe Touko 01, 2026 5:37 pm
-Martta- kirjoitti: Pe Touko 01, 2026 4:52 pm9

En minä näitä minfon sekopäitä ihmettele, mutta kun kolmen eri oikeusasteen tuomarit nielevät pikkulasten epärealistiset kertomukset mitään epäilemättä, niin sitä kyllä varmaan ihmettelee muutkin, kuin vain minä?

On tietenkin mahdollista, että nämä tuomarit tiesivät ja ymmärsivät tarinat valheiksi ja huomasivat Joki-Erkkilän pokkarin kuvat väärenteiksi, mutta halusivat silti Annelin väkisin vankilaan. Kumpi sitten pahempi? Olla rikollinen vai täysi idiootti?
Kyllä olen jäänyt siihen käsitykseen, et kun esitutkinta "tyri" Lahden murhatutkinnan, niin piti koittaa korjata tilanne.

Toivotaan et tämä oikeustaistoineen jäisi tähän,
ettei neljäskin sukupolvi kärsisi tai taitaa sekin saada oman osuutensa.
Kukin saa ansionsa mukaan, niin muista... sinäkin saat... Älä väitä, ettet olisi ansainnut ;)
MikaK
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja MikaK »

Jos tää ois oikeusvaltio nää lapset maksais miljoonakorvaukset ja istusi muutaman vuoden kiven sisässä väärästä valasta tuomioistuimessa miettimässä mitä tuli tehtyä.
piitu73
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja piitu73 »

MikaK kirjoitti: Pe Touko 01, 2026 10:00 pm Jos tää ois oikeusvaltio nää lapset maksais miljoonakorvaukset ja istusi muutaman vuoden kiven sisässä väärästä valasta tuomioistuimessa miettimässä mitä tuli tehtyä.
Media elää sinun kaltaisillasi :!:
Marokon Kauhu
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

-Martta- kirjoitti: Pe Touko 01, 2026 5:50 pm
peltirumpu kirjoitti: Pe Touko 01, 2026 5:37 pm
-Martta- kirjoitti: Pe Touko 01, 2026 4:52 pm9

Kyllä olen jäänyt siihen käsitykseen, et kun esitutkinta "tyri" Lahden murhatutkinnan, niin piti koittaa korjata tilanne.

Toivotaan et tämä oikeustaistoineen jäisi tähän,
ettei neljäskin sukupolvi kärsisi tai taitaa sekin saada oman osuutensa.
Omakaan mielipiteeni ei ole näiden noin 20 vuoden aikana muuttunut ja vastaa minfolaisten yleiskäsitystä:

Anneli Auer kolkkasi miehensä syystä tai toisesta.
Kun ei saatu tuomittua, niin virkamieskoneisto ei suinkaan lopettanut vaan oli pakko yrittää jotain saada AA:n päälle.

Valitettasti vaan dildo-otsassa saatananpalvominen, hamsterien uhraaminen ja lasten "kertomukset" olivat ihan yhtälailla satua kuin Annelin "huppumieskin".
Lapset nyt pitäisi muutenkin tietää epäluotettaviksi ja helposti johdateltaviksi todistajiksi.
Puhumattakaan epätieteellisistä "tutkimusmenetelmistä" taikalamppuineen, joista ei ole vartaisarviotutkielmaa missään.
  • Väestönvaihto
  • Turhanpaikan hakijat
  • Kotoutumisteollisuus
  • VOK - business
  • Partalapset
  • Huonolaatuiset mamut
  • Islamisaatio
Helluby
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Helluby »

Arkipäiväinen kirjoitti: Pe Touko 01, 2026 4:03 pm
Taitaa olla myöhäistä.
Ari ja Minna Auer ovat tässä viimeisessä oikeudenkäynnissä vuoden vaihteessa 2025/-26 käyneet oikeudessa valehtelemassa. Todistajallahan on totuuden puhumisen velvollisuus toisin kuin syytetyllä.
Vanhoista asioista varmaan onkin vaikea saada syytetyksi, mutta nythän tästä todistuksesta ei ole vuottakaan. Hehän kovin oikeudessa kertoivat miten lapset ovat ihan oma-aloitteisesti kertoneet seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Tämähän ei taida olla totta lainkaan.

Joku yllä ihmetteli miten tuomarit ovat uskoneet lasten epärealistiset jutut aiemmin. Yhä edelleen tämä kampelaa muistuttava erikoisyyttäjä uskoo nämä lasten täysin epärealistiset fantasia jutut, joita lapsille on syötetty. Yhdysvalloissa sentään aikoinaan tuli loppu lasten satuiluille, kun lapset väittivät heitä kuljetetun tarhapäivän aikana helikopterilla orgioihin.
Suomessa sen sijaan erikoissyyttäjä on nyt sitten järkyttynyt, kun ei lasten harhoja usko enää kukaan muu kuin hän. Ilmeisesti hänellä on hyvin ohut kokemus lapsista ja omastakin lapsuudesta on puolisen vuosisataa?
Ihan sivusta sanoisin ettei 1+1 ole koskaan 2, vaan ihan tilanteesta johtuen se on joko 1, tai 3, joskus jopa 4.
Helluby
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Helluby »

Pieni liekki kirjoitti: Pe Touko 01, 2026 12:46 pm
AshVault kirjoitti: Pe Touko 01, 2026 11:55 am Itse tilasin Varsinais-Suomen käräjäoikeudelta. Tuli seuraavan päivänä linkki emailiin.
Jäljennöstilaukset tuomiosta: [email protected]

Odottelen vielä omaa linkkiäni, jotta pääsen perehtymään annettuun tuomioon. Vappu varmaan aiheuttaa viivettä toimituksiin.
Ja sitten ystävällisesti kerrot vielä mitä siihen pyyntöön kirjoitan?
Ihan sivusta sanoisin ettei 1+1 ole koskaan 2, vaan ihan tilanteesta johtuen se on joko 1, tai 3, joskus jopa 4.
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

MikaK kirjoitti: Pe Touko 01, 2026 10:00 pm Jos tää ois oikeusvaltio nää lapset maksais miljoonakorvaukset ja istusi muutaman vuoden kiven sisässä väärästä valasta tuomioistuimessa miettimässä mitä tuli tehtyä.
Ei vaan jos tämä on oikeusvaltio, niin täällä ei todellakaan laiteta alle 15 - vuotiaana rikoksen tehneitä vanhentuneista rikoksista oikeuteen saati linnaan!

Ja jos ylläpidetään tuota oikeusvaltioperiaatetta, niin syyttäjät eivät ala taktikoimaan ja mene ottamaan hovioikeuteen turpiin (jos hovioikeus myöntää jatkokäsittelyluvan, OK 25 a), jotta koppikorvaukset olisivat vain murto-osan siitä mitä niiden tulisi olla.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Josefiina Punakulta
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Josefiina Punakulta »

matlockb kirjoitti: La Touko 02, 2026 4:20 am
Ei vaan jos tämä on oikeusvaltio, niin täällä ei todellakaan laiteta alle 15 - vuotiaana rikoksen tehneitä vanhentuneista rikoksista oikeuteen saati linnaan!

Ja jos ylläpidetään tuota oikeusvaltioperiaatetta, niin syyttäjät eivät ala taktikoimaan ja mene ottamaan hovioikeuteen turpiin (jos hovioikeus myöntää jatkokäsittelyluvan, OK 25 a), jotta koppikorvaukset olisivat vain murto-osan siitä mitä niiden tulisi olla.
Juuri näin. Ja vaikka olisivat aikuisia, niin ne täysin epäinhimilliset olosuhteet, joissa ovat nämä kertomukset olleet pakotettuna kertomaan johtaisivat siihen, ettei heitä aikuisinakaan tuomittaisi rangaistukseseen. En usko että sijaisvanhemmat ovat kaikkea tahallaan tehnyt, mutta sen verran narsismia ja sairasta ajattelua on pakko olla taustalla, että julkinen häpeä on tässä ihan ansaittua. Sosiaalitoimella, joka olosuhteiden jatkumisen mahdollisti, toivoisi myös edes pidettävän ankaran kehityskeskustelun. TYKSin oikeispsykiatrisesta puhumattakaan. Heinimaalta anteeksipyyntö ja luvat pois.
Toivon, että Amanda jaksaisi vielä jonkun vahingonkorvauskanteen nostaa kaikkia heitä kohtaan, jotka ovat omia etuja tavoitellakseen tuhoneet hänen lapsuuttaan. On ihme ja melkoinen osoitus sisäisestä voimasta, että on nykypäivänä edes tolpillaan ❤️
Vastaa Viestiin