Ja kuitenkin sarkasmi on täysin vieras käsite? Sinun itsekorostuksesi ja suorastaan epätoivoinen ylemmyydentunteesi on niin läpitunkevaa, että kutsut jopa päihdehuuruista sekoilua kroonisen persaukisena pummina 100% yhteiskunnan tukien varassa "boheemiksi asketismiksi".RL11/6 kirjoitti: Su Touko 03, 2026 1:25 amHienoa, että olet kerrankin rehellinen, vaikka ilmiselvää tuo oli kaiken aikaa. Minä puolestani olen boheemi askeetti, joka ei tavanomaisten ihmisten tavoin elä vulgaarisessa ja lammasmaisessa sekä äärimmäisen somatisaatiohäiriöisessä joukkotiedoitusvälineisiin pohjautuvassa joukkoharhassa, vaan tulkitsen yhteiskuntaa punaisten aurinkolasien lävitse kuin Jesse Plemons elokuvassa Civil War.viivahattu kirjoitti: Su Touko 03, 2026 1:03 am Minä olen katsos libidoni menettänyt läski impotentti
Mistäköhän RL11/6:n riidanhalu mahtaa johtua?
-
Paikallaviivahattu
- Watson itse
Re: Mistäköhän RL11/6:n riidanhalu mahtaa johtua?
Hyvin moni kuvaa kirjoitteluani sarkastiseksi ja ironiseksi. On täysin selvää, että olen sinun yläpuolella jokaisessa asiassa, eikä vähiten koulutuksen ja omaisuuden saralla. Se sinua taitaakin hrmittaa erityisesti, kuten jokaista syöpäistä ja nivelrikkoista paskaduunaria, joiden ainoa harrastus sorsien ampumisen lisäksi on sairaalloinen naapurikateudessa kieriminen.viivahattu kirjoitti: Su Touko 03, 2026 2:36 amJa kuitenkin sarkasmi on täysin vieras käsite? Sinun itsekorostuksesi ja suorastaan epätoivoinen ylemmyydentunteesi on niin läpitunkevaa, että kutsut jopa päihdehuuruista sekoilua kroonisen persaukisena pummina 100% yhteiskunnan tukien varassa "boheemiksi asketismiksi".RL11/6 kirjoitti: Su Touko 03, 2026 1:25 amHienoa, että olet kerrankin rehellinen, vaikka ilmiselvää tuo oli kaiken aikaa. Minä puolestani olen boheemi askeetti, joka ei tavanomaisten ihmisten tavoin elä vulgaarisessa ja lammasmaisessa sekä äärimmäisen somatisaatiohäiriöisessä joukkotiedoitusvälineisiin pohjautuvassa joukkoharhassa, vaan tulkitsen yhteiskuntaa punaisten aurinkolasien lävitse kuin Jesse Plemons elokuvassa Civil War.viivahattu kirjoitti: Su Touko 03, 2026 1:03 am Minä olen katsos libidoni menettänyt läski impotentti
Minun puolestani saat tehdä itsestäsi aivan niin tyhmän kuin haluat, koska olet pohjimmiltasi tosielämässäsikin aivan samanlainen surkimus, mitä käytännössä täälläkin. Siitä jo kertoo lausahduksesi "kroonisesti internetissä roikkuvilta", joka kuvaa koko Suomen kännykkäväestöä, kuten erityisesti sinua itseäsi. Olet vain kyllin tyhmä ymmärtämään, mitä edes viestität. Et todellakaan ole henkisiltä kyvyiltäsi yli 5-vuotias ja tuskin tuollainen heikkokuntoinen viinaan menevä tupakoiva läskipallo pärjää edes tappelussakaan kuin naisille ja lapsille.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
-
Paikallaviivahattu
- Watson itse
Sinun yksitotisen itserakkaat viestisi eivät ole sarkasmia nähneetkään. Vittuilla luulet osaavasi, mutta todellisuudessa sekin on vain oman epävarmuutesi ja riittämättömyyden tunteesi projisointia. Jos sinä olisit korkeasti koulutettu tai varakas, et jatkuvasti niillä asioilla kerskailisi.
Yhteiskunnan tukien varassa elävä juoppo sinä olet, vaikkakin sellainen, jolla oli joskus edellytykset olla jotain muutakin. Sössit ne edellytykset kuitenkin ihan itse ja koska et pysty sitä epäonnistumista edes myöntämään, saati hyväksymään tai antamaan itsellesi anteeksi, vihaat ja halveksit itsesi asemesta kaikkia, jotka eivät ole omia asioitaan kusseet. Inhimillisyys paistaa sinusta läpi vain niinä hetkinä, kun pääset säälimään itseäsi muiden juoppojen ja hullujen välityksellä, koska jopa itsesäälisi sinun pitää projisoida, ettei se pääsisi sotkemaan sinun sisäisen, katkeruuteensa eltaantuneen Pekka-Eric Auvisesi yli-ihmisfantasioita.
Ilman tätä mainitsemaani satunnaista empatian pilkahdusta, jonka kohde olet siis todellisuudessa sinä itse, pitäisin sinua vain taitavasti joskin itseään toistavasti kirjoitettuna hahmona, mutta nämä inhimillisyyden hetket ovat aivan liian suuressa kontrastissa muun ulosantisi kanssa, jossa olet milloin psykiatri, milloin boheemi askeetikko ja milloin Ibizalla nussimassa neekerihuoria Hart-Sport suupielestä valuen. Varsinkin, kun olet aiemmin vahingossa tullut paljastaneeksi että et tiedä, miltä naiseen yhtyminen edes tuntuu.
Yhteiskunnan tukien varassa elävä juoppo sinä olet, vaikkakin sellainen, jolla oli joskus edellytykset olla jotain muutakin. Sössit ne edellytykset kuitenkin ihan itse ja koska et pysty sitä epäonnistumista edes myöntämään, saati hyväksymään tai antamaan itsellesi anteeksi, vihaat ja halveksit itsesi asemesta kaikkia, jotka eivät ole omia asioitaan kusseet. Inhimillisyys paistaa sinusta läpi vain niinä hetkinä, kun pääset säälimään itseäsi muiden juoppojen ja hullujen välityksellä, koska jopa itsesäälisi sinun pitää projisoida, ettei se pääsisi sotkemaan sinun sisäisen, katkeruuteensa eltaantuneen Pekka-Eric Auvisesi yli-ihmisfantasioita.
Ilman tätä mainitsemaani satunnaista empatian pilkahdusta, jonka kohde olet siis todellisuudessa sinä itse, pitäisin sinua vain taitavasti joskin itseään toistavasti kirjoitettuna hahmona, mutta nämä inhimillisyyden hetket ovat aivan liian suuressa kontrastissa muun ulosantisi kanssa, jossa olet milloin psykiatri, milloin boheemi askeetikko ja milloin Ibizalla nussimassa neekerihuoria Hart-Sport suupielestä valuen. Varsinkin, kun olet aiemmin vahingossa tullut paljastaneeksi että et tiedä, miltä naiseen yhtyminen edes tuntuu.
Sinuun selkeästi sattuu keskustelu minun kanssani. Se on hyvin yleistä varsinkin sinunlaisten surkimustaustan omaavien duunariyksilöiden potilaskohtaamisissa, joissa joudun ilmoittamaan rajoittamispäätöksistä, tai esim. pään TT-kuvista tulleista löydöksistä. Jos kuvittelet, että valehtelusi vaikuttaisi minuun, niin voin kertoa, ettei mikään tuollaisen vajaavaltaisen koprofiilikko hölmöläisen tekstissä liikuta minua millään tavoin.viivahattu kirjoitti: Su Touko 03, 2026 5:12 am Sinun yksitotisen itserakkaat viestisi eivät ole sarkasmia nähneetkään. Vittuilla luulet osaavasi, mutta todellisuudessa sekin on vain oman epävarmuutesi ja riittämättömyyden tunteesi projisointia. Jos sinä olisit korkeasti koulutettu tai varakas, et jatkuvasti niillä asioilla kerskailisi.
Tämä päiväsi meneekin oloa korjaillessa, kun pelottaa peiton alla täristessä jo huomisaamusta muodostuvat kauhukuvat, kun joudut käynnistämään sen ruosteen peitossa olevan paskaduunaripakusi. Kai sinulla on siihen jokin erityisen "älykäs" idea, jos ei käynnistykään ja akku kuluu loppuun käynnistysyritysten johdosta?
Sen neuvon annan, että älä sentään ole niin Einari, että alat verkkovirran kanssa leikkimään viikset karrelle palaneena, koska lääkärikopteria ei lähetetä sinne korpeen tuollaisten elämän viimeisellä suoralla olevien lihavien starbujen ja koronaarispedejen avuksi, miltä lotisee solkenaan vaahtoavaa diabeteskusta.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
-
Paikallaviivahattu
- Watson itse
Yllättävän paljon tulee tekstiä ottaen huomioon, että yhtään ei liikuta tällaisen surkimuksen "valheet".
Vittuilussa pitää muuten olla jotain mikä osuu, että se voisi sattua. Vaikka joku silmät kiinni heitetty herjasi osuisikin niin mitäpä tuosta, koska en minä häpeä itseäni toisin kuin sinä. Hyvää ajanvietettä tämä hullun härnääminen yövuorossa vain on, kun muuten ei tapahdu paljon mitään muuta kuin että palkka juoksee.
Vittuilussa pitää muuten olla jotain mikä osuu, että se voisi sattua. Vaikka joku silmät kiinni heitetty herjasi osuisikin niin mitäpä tuosta, koska en minä häpeä itseäni toisin kuin sinä. Hyvää ajanvietettä tämä hullun härnääminen yövuorossa vain on, kun muuten ei tapahdu paljon mitään muuta kuin että palkka juoksee.
Näen jo silmissäni, kun huomisaamuna kömyät sieltä homemökistäsi ja kuset sokeriliemiliisteriä sinne pihamännyn juurelle, jonka jälkeen kapuat siihen ruosteiseen rotanloukkumaiseen louskuusi niin, että lehtijouset taipuvat ääriasentoon. Seuraa jännittävin vaihe, kun ensimmäinen käynnistysyritys saa sinut riehumaan, jonka melskeessä puhelinluetteloista irtirevityt karttasivut lentelevät, joiden tarkoitus oli osoittaa torvelle työmaata osoittavaa kiintopistettä, ja lopulta rukoilemaan. Sitten seuraa taantumuksellisen Toyotasi jokin ihme ja se käynnistyy. Lähdet hitaasti kolisevalla ja moottoritilasta nakuttavalla ruumisautollasi kohti viimeistä matkaa jonnekin paskaduuniin, jonne uhrataan vain sinunlaisia puupäitä.viivahattu kirjoitti: Su Touko 03, 2026 6:05 am Yllättävän paljon tulee tekstiä ottaen huomioon, että yhtään ei liikuta tällaisen surkimuksen "valheet".![]()
Silmät punaisina ja otsa krapulahiestä valuen pohdit mahdollisia puhallutuksia, koska olet varma, että uloshengitysilmassasi on samanlainen vaikutus kuin kloorikaasulla nisäkkäisiin. Juuri kun käännyt sieltä kotikorpesi päällystämättömältä hiekkatieltä asfaltoidulle kantatielle, pärähtää täysin yllättäen rikki menneestä radiosta täysillä joku vitun Dire Straitsin Money for nothing, joka saa asbestipölyiset ja eristetöissä sottaantuneet pelleduunarihoususi täyteen veriripulia. Täydellistä elämää, josta tienaa työajalla sen 14,50 euroa tunti miinus verot ja sen jälkeen vielä puolet ulosottoon.
-
Paikallaviivahattu
- Watson itse
Kypsymättömän mielen merkki on, että se luulee, että litania hatusta revittyjä standardiloukkauksia on "vittuilua". Ei se ole. Se on epätoivoista huitomista pimeyteen. Laita kulta pieni välillä korkki kiinni ja ota pikku torkut, minäkin tulin juuri töistä kotiin ja menen nyt nukkumaan. 
En ymmärrä mistä "vittuilusta" sinä koko ajan höpiset?. Minä olen vain kommentoinut sinun kännissä kertomaasi paljastusta itsestäsi ja sosioekonomista asemaasi. Et välttämättä edes muista mitä olet täällä kirjoitellut itsestäsi.viivahattu kirjoitti: Su Touko 03, 2026 8:16 am Kypsymättömän mielen merkki on, että se luulee, että litania hatusta revittyjä standardiloukkauksia on "vittuilua". Ei se ole. Se on epätoivoista huitomista pimeyteen. Laita kulta pieni välillä korkki kiinni ja ota pikku torkut, minäkin tulin juuri töistä kotiin ja menen nyt nukkumaan.![]()
-
Paikallaviivahattu
- Watson itse
Voi rakas, kun enhän minä ole itsestäni kirjoittanut käytännössä mitään. Sinä olet, rivi, kappale ja viesti toisensa perään surkimuksesta ja nollasta, joka ei missään olosuhteissa voisi vähempää sinulle merkitä. Kyllä minä voin sen myöntää, että sinä merkitset minulle ihan viihtyisää ajanvietettä tällä foorumilla, koska on hauskaa lukea näitä sinun superälykkään yli-ihmisen analyysejäsi, joissa ei mene mikään oikein kuin sattumalta ja hakuammunnalla.RL11/6 kirjoitti: Su Touko 03, 2026 8:48 amEn ymmärrä mistä "vittuilusta" sinä koko ajan höpiset?. Minä olen vain kommentoinut sinun kännissä kertomaasi paljastusta itsestäsi ja sosioekonomista asemaasi. Et välttämättä edes muista mitä olet täällä kirjoitellut itsestäsi.viivahattu kirjoitti: Su Touko 03, 2026 8:16 am Kypsymättömän mielen merkki on, että se luulee, että litania hatusta revittyjä standardiloukkauksia on "vittuilua". Ei se ole. Se on epätoivoista huitomista pimeyteen. Laita kulta pieni välillä korkki kiinni ja ota pikku torkut, minäkin tulin juuri töistä kotiin ja menen nyt nukkumaan.![]()
Muistitko nukkua yhtään?
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
Jätkät painaa kovaa duunia läpi yön! Ihan varmasti molemmat keskustelijat ovat isopalkkaisen yötyönsä ohella vähän trollailleet.
Tasapuolisuuden nimissä: yllättävän terävää analyysia Haavavitulta.
"Yhteiskunnan tukien varassa elävä juoppo sinä olet, vaikkakin sellainen, jolla oli joskus edellytykset olla jotain muutakin. Sössit ne edellytykset kuitenkin ihan itse ja koska et pysty sitä epäonnistumista edes myöntämään, saati hyväksymään tai antamaan itsellesi anteeksi, vihaat ja halveksit itsesi asemesta kaikkia, jotka eivät ole omia asioitaan kusseet. Inhimillisyys paistaa sinusta läpi vain niinä hetkinä, kun pääset säälimään itseäsi muiden juoppojen ja hullujen välityksellä, koska jopa itsesäälisi sinun pitää projisoida, ettei se pääsisi sotkemaan sinun sisäisen, katkeruuteensa eltaantuneen Pekka-Eric Auvisesi yli-ihmisfantasioita.
Ilman tätä mainitsemaani satunnaista empatian pilkahdusta, jonka kohde olet siis todellisuudessa sinä itse, pitäisin sinua vain taitavasti joskin itseään toistavasti kirjoitettuna hahmona, mutta nämä inhimillisyyden hetket ovat aivan liian suuressa kontrastissa muun ulosantisi kanssa, jossa olet milloin psykiatri, milloin boheemi askeetikko ja milloin Ibizalla nussimassa neekerihuoria Hart-Sport suupielestä valuen. Varsinkin, kun olet aiemmin vahingossa tullut paljastaneeksi että et tiedä, miltä naiseen yhtyminen edes tuntuu."
Tasapuolisuuden nimissä: yllättävän terävää analyysia Haavavitulta.
"Yhteiskunnan tukien varassa elävä juoppo sinä olet, vaikkakin sellainen, jolla oli joskus edellytykset olla jotain muutakin. Sössit ne edellytykset kuitenkin ihan itse ja koska et pysty sitä epäonnistumista edes myöntämään, saati hyväksymään tai antamaan itsellesi anteeksi, vihaat ja halveksit itsesi asemesta kaikkia, jotka eivät ole omia asioitaan kusseet. Inhimillisyys paistaa sinusta läpi vain niinä hetkinä, kun pääset säälimään itseäsi muiden juoppojen ja hullujen välityksellä, koska jopa itsesäälisi sinun pitää projisoida, ettei se pääsisi sotkemaan sinun sisäisen, katkeruuteensa eltaantuneen Pekka-Eric Auvisesi yli-ihmisfantasioita.
Ilman tätä mainitsemaani satunnaista empatian pilkahdusta, jonka kohde olet siis todellisuudessa sinä itse, pitäisin sinua vain taitavasti joskin itseään toistavasti kirjoitettuna hahmona, mutta nämä inhimillisyyden hetket ovat aivan liian suuressa kontrastissa muun ulosantisi kanssa, jossa olet milloin psykiatri, milloin boheemi askeetikko ja milloin Ibizalla nussimassa neekerihuoria Hart-Sport suupielestä valuen. Varsinkin, kun olet aiemmin vahingossa tullut paljastaneeksi että et tiedä, miltä naiseen yhtyminen edes tuntuu."
Mitä te dorkat dorkailette?
Erikoista tulkintaa kovapalkkaisesta yötyöstä ja sen ohella trollaamisesta sekä rakkauden tunnustus. Unohtamatta yhdyntäpohtimista. Enää noin 6 tuntia, niin Hiacea yritetään käynnistää, kuin kyseisen vitivalkoisen ylipainoisen impotentin muumipeikon sydäntä kumimaton päällä tienposkessa vapun dokausputken päätteeksi.
Toivottavasti selviytyy ja raportoi hoitovaiheistaan sitten tänne.
Toivottavasti selviytyy ja raportoi hoitovaiheistaan sitten tänne.
-
Paikallaviivahattu
- Watson itse
Kyllä täällä kuule ollaan taas yövuorossa töissä. Ollaan vielä ensi yökin, sitten on hetken vapaata. Ymmärrän kyllä, että vuorotyö on yhtä vieras konsepti kuin seksuaalinen kanssakäyminen, jos omat vanhemmat ovat olleet maanantaista perjantaihin seitsämästä kolmeen -duunareita ja omaa elämää eivät ole työt paljon rasittaneet.
Meinaat siis samoilla silmillä lähteä aamuyöllä liikenteeseen. Aika klassinen paskaduunarin "valttikortti". Korttiahan sinulla ei varmaan enää ole. Mikä sinua kiehtoo lisääntymisessä, muu kuin kehitysvammainen tarve pohtia asiaa rikosaiheisella sivustolla? Muiden vanhemmista ja kasvatuksesta ei kannattaisi sinun mieltäsi rasittaa, koska se selkeästi puskee sinulla pintaan ikäviä muistoja kasvatuslaitostyyppisestä perhekodista, tai vastaavasta. Sinun tulisi pyrkiä raittiuteen, enkä kirjoita sitä vittuillessani, vaan tosissani.viivahattu kirjoitti: Su Touko 03, 2026 11:12 pm Kyllä täällä kuule ollaan taas yövuorossa töissä. Ollaan vielä ensi yökin, sitten on hetken vapaata. Ymmärrän kyllä, että vuorotyö on yhtä vieras konsepti kuin seksuaalinen kanssakäyminen, jos omat vanhemmat ovat olleet maanantaista perjantaihin seitsämästä kolmeen -duunareita ja omaa elämää eivät ole työt paljon rasittaneet.
- rikkalapio
- Axel Foley
Töihin mennään tekemään töitä ei kirjoittelemaan someenviivahattu kirjoitti: Su Touko 03, 2026 11:12 pm Kyllä täällä kuule ollaan taas yövuorossa töissä. Ollaan vielä ensi yökin, sitten on hetken vapaata. Ymmärrän kyllä, että vuorotyö on yhtä vieras konsepti kuin seksuaalinen kanssakäyminen, jos omat vanhemmat ovat olleet maanantaista perjantaihin seitsämästä kolmeen -duunareita ja omaa elämää eivät ole työt paljon rasittaneet.
Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
-
Paikallaviivahattu
- Watson itse
Hyvin näissä paskaduunarihommissa jää nykyään aikaa vaikka kirjoitella someen. Kone tekee hommat ja sitä vaan valvotaan. Senkin saattaisi tietää sellainen, jolla on joku omakohtainen kontakti työelämään, mutta se valitettavasti sulkee sinut ja Rellun pois välittömästi. Mutta ei hätää, palkka teillekin tuli tänään, kun on kuun ensimmäinen pankkipäivä. Joko suu napsaa ja jalka vipattaa kohti lähikauppaa aamupalaa hakemaan?rikkalapio kirjoitti: Ma Touko 04, 2026 5:21 amTöihin mennään tekemään töitä ei kirjoittelemaan someenviivahattu kirjoitti: Su Touko 03, 2026 11:12 pm Kyllä täällä kuule ollaan taas yövuorossa töissä. Ollaan vielä ensi yökin, sitten on hetken vapaata. Ymmärrän kyllä, että vuorotyö on yhtä vieras konsepti kuin seksuaalinen kanssakäyminen, jos omat vanhemmat ovat olleet maanantaista perjantaihin seitsämästä kolmeen -duunareita ja omaa elämää eivät ole työt paljon rasittaneet.Et sinä missään töissä ole kuitenkaan.