Yöketju (24:00 - 08:00)
-
Kalessin
- Adrian Monk
pesemään pyykkiä tähän aikaan yöstä?
ihailtavan aktiivista
oltiin hiukan humpalla tossa iltasella niin nyt on sitten hyvä nököttää tässä ja odotella pahimman humalan haihtumista on vähemmän darriaisia aamulla kimpussa 
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Voi Lauryn!
Toivottavasti oot jo nukkumassa. Ite kirjottelen, koska mulla on älytön jalkasärky, enkä saa nukuttua.
Toivottavasti myös Kalessin ja Loka on pistänyt pääppiä tyynyyn!
Toivottavasti myös Kalessin ja Loka on pistänyt pääppiä tyynyyn!
-
Mother_North
- Roger Murtaugh
-
Kyllikki S
- Adrian Monk
Oo! Tämähän on ihan mun ketju
. Toisin sanoen, yökyöpeli löytyy täältäkin. Jos ei ole mitään menoa, unirytmi humpsahtaa aivan luonnostaan jokusen tunnin yön puolelle. Lomalla on sitten turha yrittää muistaa hoitaa mitään virastoasioita
.
Mie olen myös tehokkaimmillani yöllä - siivoan, leivon, kirjoitan, maalaan... Suurimmat harmitukseni on, ettei kehtaa imuroida tai suristella ompelukoneella yöllä
.
Mutta mitä, joko kaikki muut murhalaiset muka nukkuvat jo?
Mie olen myös tehokkaimmillani yöllä - siivoan, leivon, kirjoitan, maalaan... Suurimmat harmitukseni on, ettei kehtaa imuroida tai suristella ompelukoneella yöllä
Mutta mitä, joko kaikki muut murhalaiset muka nukkuvat jo?
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
into his head.
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Koko yö mennyt palstalla ja laatikkoruokia pakkaseen samalla paistaessa ja mehuja keitellessä. Radio Rock on soinut taustalla ja tupakkaa on palanut. No, rytmi on nyt lomalla käännetty sopivasti yövuoroja varten, niitä on 7 kpl luvassa nyt tulevalla viikolla...
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
-
Mother_North
- Roger Murtaugh