Mistäköhän RL11/6:n riidanhalu mahtaa johtua?

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

RL11/6
Watson itse

Re: Mistäköhän RL11/6:n riidanhalu mahtaa johtua?

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

viivahattu kirjoitti: Ma Touko 04, 2026 5:53 am
rikkalapio kirjoitti: Ma Touko 04, 2026 5:21 am
viivahattu kirjoitti: Su Touko 03, 2026 11:12 pm Kyllä täällä kuule ollaan taas yövuorossa töissä. Ollaan vielä ensi yökin, sitten on hetken vapaata. Ymmärrän kyllä, että vuorotyö on yhtä vieras konsepti kuin seksuaalinen kanssakäyminen, jos omat vanhemmat ovat olleet maanantaista perjantaihin seitsämästä kolmeen -duunareita ja omaa elämää eivät ole työt paljon rasittaneet.
Töihin mennään tekemään töitä ei kirjoittelemaan someen :lol: Et sinä missään töissä ole kuitenkaan.
Hyvin näissä paskaduunarihommissa jää nykyään aikaa vaikka kirjoitella someen.
Nimenomaan niissä paskaduuneissa ei jää aikaa mihinkään, kun pitää painaa tuntihommia urakalla, koska uzbekistanilaiset tekee hommat nopeasti ja vielä puoleen hintaan:

https://yle.fi/a/3-9622271

Nyt selittävät suomalaismaalarit: Tämän vuoksi uzbekki tekee työt
Maalausfirmat eivät enää ole halukkaita maksamaan kotimaisille maalareille kunnollista palkkaa, työttöminä olevat maalarit valittavat.

Viime viikolla kerroimme, miten maalaus- ja tasoitetöihin tuodaan työntekijöitä Uzbekistanista asti. Siitä huolimatta, että koko maassa on noin 3 000 työtöntä rakennusmaalaria.

Miksi samaan aikaan kun rakennusalalla on tuhansia työttömiä, yrittäjät kärsivät työvoimapulasta?

Pyysimme maalareita ja tasoitetyöntekijöitä valaisemaan, miksi he eivät ole töissä. Suurin osa kommentoi asiaa nimettömänä, koska ei halua leimautua pienissä maalauspiireissä hankalaksi työntekijäksi.

1. TÖISTÄ EI MAKSETA KUNNOLLA
Maalarien mukaan töitä tehdään nykyään usein urakkatahdilla, mutta rehkimisestä maksetaan vain tavallista tuntipalkkaa, ei korkeampaa urakkapalkkaa.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Paikalla
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Ei sinun Rellu tarvitse antaa enää yhtään lisää todistusaineistoa siitä, että viimeinen henkilökohtainen kontaktisi työelämään oli kotona asuessasi, kun vanhempasi kävivät töissä. Olet aivan ulkona kaikesta ja yrität peittää sitä postailemalla jotain linkkejä mediaan, juuri siksi kun ethän sinä alkoholismin ja mielenterveysongelmien vuoksi työkyvyttömyyseläkkeellä olevana ole itse missään töissä ikuisuuksiin käynytkään, jos koskaan.

Miksi et muuten enää jaksanut siitä autoasiasta jatkaa? Tajusitko itsekin, että niin voimakas fiksoituminen siihen, että auton pitäisi olla "hieno", on pesunkestävän talouskeharin ensimmäinen ja tärkein tuntomerkki? Saatanan hulluhan se pitää olla, jos pistää kymppitonneja kiinni pyörille nostettuun metallilaatikkoon, joka tuottaa hieman liike-energiaa hukkalämmön sivutuotteena. Mikä toki selittää täysin sen, miksi asia on sinulle niin voimakas fiksaatio.
rikkalapio
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja rikkalapio »

No nyt tuli niin vakuuttavasti et uskottavahan se on :lol:
Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -

"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.

Tiedättehän te."

-Trump-
RL11/6
Watson itse

viivahattu kirjoitti: Ma Touko 04, 2026 2:50 pm Saatanan hulluhan se pitää olla, jos pistää kymppitonneja kiinni pyörille nostettuun metallilaatikkoon
Niin, eli siis todellista varakkuutta osoittava rekisterikilpi onkin nou nou -juttu köyhällä lammasjuntilla. Varsinkin, kun sen metallilaatikon kaasupoljinta jalalla painamalla selkä liimaantuu kalliiseen penkkiin kiinni ja moottoritila tuottaa räjähdysmäisesti voimaa, jota ei sinunlainen paskahousu ole koskaan päässyt kokemaan liike-energian muodossa, kuin korkeintaan jollakin halvalla lomalennolla, kun lentokone kiihdyttää nousukiitoon.

Minä muuten ajan, jos ajan, Talbotilla. Olen muutenkin boheemi ja koruton askeetti.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

RL11/6 kirjoitti: Ti Touko 05, 2026 6:29 am
Minä muuten ajan, jos ajan, Talbotilla. Olen muutenkin boheemi ja koruton askeetti.
Ei v*ttu, ei voi olla... vai voiko..?? Sano nyt vielä, että Talbot Horizon.!! Sillä pääsi tapahtumahorisontin taakse niin että mutterit vaan kolisi. — "Arvotaan seuraava vaihde" - krunts.!! 8)
X X X X X
RL11/6
Watson itse

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ke Touko 06, 2026 12:15 am
RL11/6 kirjoitti: Ti Touko 05, 2026 6:29 am
Ei v*ttu, ei voi olla... vai voiko..?? Sano nyt vielä, että Talbot Horizon.!! Sillä pääsi tapahtumahorisontin taakse niin että mutterit vaan kolisi. — "Arvotaan seuraava vaihde" - krunts.!! 8)
Kyllä ja aidon armeijan hernekeiton värisenä suoraan 80-luvun nousukaudelta. Auto on minulle siitäkin syystä rakas muistoesine, että eräs ystäväni, joka on kotoisin espanjankielisestä Afrikasta ja joka on harrastanut mestaruustasolla boxeo a puño limpiota, oli kuskina ja lähti kiihdyttämään Hakaniemestä liikennevaloista Hämeentietä pohjoiseen, osuen kovan ristitoleranssin omaavaan Pelle Miljoonan näköiseen sekakäyttäjään, joka meni takin vetoketju, vyösolki ja puukengät kolisten konepellin ja katon kautta asfaltille. Arvostan juurikin tuollaisia henkilöitä, jotka eivät edes huomaa jääneensä auto-onnettomuuteen.

En muista, missä olin kerran roadtripillä, mutta silloin koko auto oli täynnä verisiä kämmenenjälkiä, joita oli myös tuulilasissa. Se oli joku pikkukylä muistaakseni Savon seudulla. Etelä-Savoa kait. Joku järven rannalla ollut matonpesupaikka, jossa tuli suukopua paikallisten kanssa oluen juonnista. Olutta, kun ei saa nauttia kuin metrossa, junassa ja ratikassa. Olisi mokoma mulkku juonut vaikka sahtia, niin en olisi vetänyt kengurupotkulla sitä lähintä Siiri-muoria 7 metrin ilmalentoon. Yleensä maalaisjunttien katujengit koostuvat noista iäkkäämmistä suunsoittajista.

Muistaakseni uimasää oli loistelias ja ilma oli muutenkin sopivan leuto. Maaseudulla, sivistyksen ulkopuolella on mukava ajella humalassa niitä pikkuteitä ja käydä pienillä metsälammilla heittämässä virvelillä vaappua sekä lippaa. Itse en pidä lusikkauistimista ollenkaan.

Semmoinen lampaansyöjät -reissu on parasta kesässä ja etenkin, jos sen heittää tuollaisella Mauno Koiviston presidenttiajan nousukauden autolla, jossa on poltettu paljon tupakkaa Wunderbaumin kuusituoksussa ja edellisen omistajan mukaan kuristettu joku nainen takapenkille niin, että rigor mortis esti perse levällään olleen ämmän poistamisen hiuksista repimällä. Oli joutunut kädet sahaamaan irti jollain kaarisahalla, jotta oli saanut kropan ulos. Oikeastihan ruumiin voi pitää pitkiäkin aikoha rakapenkillä, jos vain juottaa pari litraa suppilon kautta väkiviinaetikkaa. Motarilla, kun avaa etuikkunan, siellä takapenkillä hulmuaa hiukset mukavasti. Jos on pessyt ne mustikkashampoolla, leviää niistä kesäinen tuoksu. Muut tienkäyttäjät pitää myöskin herrasmiehenä, kun antaa koko takapenkin tilan käyttöön ladylle.

Arvostusta on aina mukava saada.
perusporilaine
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja perusporilaine »

RL11/6 kirjoitti: Ke Touko 06, 2026 5:45 am Arvostusta on aina mukava saada.
Talbotissako on vain viisi paikkaa? Ootko miettinyt, että voisit lähteä vaikka roadtripille minfolaisten kanssa? Ottaisit lokin, tuplapaskan, rutsarin ja läskijanin mukaa, ja jos me muut vielä mitään toivoa voitais, niin ehkä sellanen bodom-tyylinen paluu arkeen yksin voittajana?

ps. enkä pistäisi lainkaan pahakseni, jos vielä mätäkädenkin päästäisit messiin, jos se nyt edes takaluukkuun mahtuu.
Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.
RL11/6
Watson itse

perusporilaine kirjoitti: Ke Touko 06, 2026 12:07 pm
RL11/6 kirjoitti: Ke Touko 06, 2026 5:45 am Arvostusta on aina mukava saada.
Talbotissako on vain viisi paikkaa? Ootko miettinyt, että voisit lähteä vaikka roadtripille minfolaisten kanssa? Ottaisit lokin, tuplapaskan, rutsarin ja läskijanin mukaa, ja jos me muut vielä mitään toivoa voitais, niin ehkä sellanen bodom-tyylinen paluu arkeen yksin voittajana?

ps. enkä pistäisi lainkaan pahakseni, jos vielä mätäkädenkin päästäisit messiin, jos se nyt edes takaluukkuun mahtuu.
Roadtripin aloitus voitaisiin hoitaa jenkkipoliisityylillä, eli kotihälytystyyppisesti konstaapelin, eli sinun kasvot kohti nurmikkoa vartalo lopullisen rentona. Nenänvarressa sormenpaksuinen reikä, joka jatkuu kallon lävitse takaraivon tennispallon kokoiseen ulostuloreikään, joka on syy juhlinnalle. Kasettisoittimesta siis Aquaa, Prodigya, Metallicaa ja Annikki Tähteä. Ruokana Americana pizzaa ja Talbotin jalkatila täynnä viinaa ja kaljaa sekä hyvää DDR:ssä suunniteltua limpparia.
Vastaa Viestiin