Vapun 2026 natsimarssi

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.
Tarkastaja Levisi
James Bond (David Niven)

Re: Vapun 2026 natsimarssi

Viesti Kirjoittaja Tarkastaja Levisi »

Tämä Hämähäkkimieheksi itsensä kuvitteleva Joakim Suikkanen kuulemma ensimmäinen tunnistettu Tampereen hakkaaja.

Joakim.jpg
Joakim.jpg (88.09 KiB) Katsottu 764 kertaa
– Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ke Touko 06, 2026 11:32 pm Tämä Hämähäkkimieheksi itsensä kuvitteleva Joakim Suikkanen kuulemma ensimmäinen tunnistettu Tampereen hakkaaja.

Joakim.jpg
Palikka joka näyttää kuvassakin naisia hakkaavalta luuserilta.hyi vittu mikä ihmisen irvikuva.
Antifa Free Palestina
dazu
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja dazu »

Oli sitten tällainenkin keissi ollut. Sen vielä ymmärtää, että jos joukossa on ollut kuumakalleja ja väkivaltaisia ryhmiä, että repivät banderollin käsistä ja, että tulee jotain tönimistä ja sanallista räyhäämistä ja suukopua, mutta juttu meni yli viimeistään siinä vaiheessa, kun maassa makaavaa naista ruvettiin potkimaan. Nainen itse sanoi Aamulehden haastattelussa, että häneen tuli maassa useita osumia, mahdollisesti jopa viisi. Videolta itse erotin kaksi potkua naisen päähän, joista jälkimmäinen näkyi selvästi, ekan aikana oli porukkaa edessä.
Mielestäni tämä maassa olevan potkiminen oli jo sen verran törkeä homma, että osallisille pitäisi napsahtaa tästä pidempi endonalainen ja reilut sakot ja reilut korvaukset.

Toki itselleni tuli Tampereen varjojärjestelmässä kuolemanrangaistus siitä, että polkaisin kolme kertaa kotonani kantapäällä vessan lattiaa sen jälkeen, kun kaksi tuntemaani naista raiskannut mies oli jälleen herjannut minua netissä. Poliisi ei näistä raiskauksista, eikä herjoista ottanut rikosilmoitusta edes vastaan, mutta kantapäällä vessan lattian polkeminen johti poliisit paikalle ja lääkäriin viemisen, missä tk-lääkäri totesi minut lonkalta väkivaltaiseksi ja psyykkisesti sairaaksi ja väitti, että olen huumeriippuvainen ja, että naistuttavieni raiskaukset liittyvät siihen, että olen pyörinyt huumeporukoissa(tosiasiassa en ole koskaan edes kokeillut mitään huumetta, en edes pilveä polttanut kertaakaan ja naisystävieni raiskaukset olivat sarjaraiskaajan työtä). Lääkäri laittoi lähetteen psykiatrille. Tämän jälkeen omakantaani tuli tieto, että psykiatri on diagnosoinut minulle paranoidisen skitsofrenian tapaamatta minua kertaakaan ja, että minulla on harhana raiskaukset.
Yksityinen yleislääkäri sanoi minulle, että sydänoireeni täytyy johtua sydänlihaksen paksuuntumasta, mutta minua kuitenkaan suostuta tutkimaan, eikä hoitamaan millään tapaa kuulemma ennen, kuin suostun, että minua hoidetaan harhoistani siitä, että naisystäviäni olisi raiskattu. Kun soitin terveyskeskukseen omakantamerkinnöistäni, eräs sairaanhoitaja alkoi raivoamaan minulle, että minulla ei ole mitään oikeuksia, koska olen psykopaattisella tavalla väkivaltainen.

Jos samat säännöt koskevat näitä naisenpotkijoita, niin rouva tk-lääkäri on hyvä lähettää koko kulkueellisen porukkaa suoraan Niuvanniemen kellariin, missä heidät kytketään munistaan kiinni verkkovirtaan loppuelämäkseen.
Jos näin ei toimita, niin katson, että järjestelmä antaa näille tyypeille etuoikeuksia sillä varjolla, että rikosten uhreja ilmeisesti uhrataan saatanalle, tai jotain. Jos rangaistus ei ole linjassa saamani kuolemanrangaistuksen kanssa, niin julistan viranomaiset ja lääkärit maassa makaavan naisen päähänpotkijoiksi ja Suomen päähänpotkijavaltioksi ja aloitan taistelutoimenpiteet syyllisiä vastaan.
Ensimmäisenä alan rekrytoimaan taistelijoita uuten kurinpalautusyksikköön, joka varustetaan Fallschirmjägergewär neljäkakkosilla ja Maschinengewär neljäkakkosilla ja puetaan saksalaisten laskuvarjojoukkojen univormuihin. Nämä ottavat sitten huone huoneelta Tampereen haltuunsa ja teloittavat rikolliset.
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden
Nile Jarvis
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Nile Jarvis »

*pltmtxtvp*tm
m1ckey
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja m1ckey »

sepponenhe kirjoitti: Ke Touko 06, 2026 10:48 pm
Salmari kirjoitti: Ke Touko 06, 2026 10:10 pm
Kumisilmä kirjoitti: Ke Touko 06, 2026 10:01 pm On se kova paikka näköjään poliisille löytää paria tunnettua natsia kaveria ei jätetä ymmärrän toki sen mut silti.
Tän palstan kakkapöksyiset aikamiespojat vois mennä jatkaa runkkaamistaan sinne äipän kalsareihin niin ku ennenkin ja jättää keskustelun meillä joilla muutakin aivotoimintaa ku sieg heilin toistaminen.
Anteeksi mitä. Minä en ainakaan ole nisti. Minulla on työ ja perhe ja hyvä elämä. Onko sinulla? Koulutuksesi? Työkokemuksesi?
Tähän minäkin haluaisin saada vastauksen
OT

Piffillä kertoili aikoinaan, ETTÄ pari viikkoa oli 80-luvulla varastomiehenä toiminut.
Sittemmin 404.
Nile Jarvis
Remington Steele

Kalapaliikki kirjoitti: Ke Touko 06, 2026 9:31 pm Joku typerä nenärengasvajakki tunkee toisten vajakkien marssiin ja saa pataansa. Oujee. Olisivat edes potkineet hengiltä, ei tällaisilla tytteileillä ole kuin kova kustannusvaikutus yhteiskuntaan. Tietysti yleisen kitinän lisäksi, mutta sitä roskaa ei tarvitse käsiä muiden kuin tiktok -pölvästien.

"Rumuuden ruotijat" viittaa tutkija Emilia Lounelan tekemään tutkimukseen incel-foorumeista (vastentahtoisesti ilman seksiä elävät), joissa miehet pisteyttävät ulkonäköään ja kokevat naisvihamielistä vertaistukea. Yhteisöissä omaa rumaa ulkonäköä pidetään syynä seksittömyyteen ja naisia syyllistetään tilanteesta. Tutkimus valottaa verkkoyhteisöjen radikalisoitumista ja häpeän kokemuksia.Incel-foorumeiden keskustelukulttuuri:Ulkonäön pisteytys: Miehet arvioivat toistensa ulkonäköä asteikolla 1–10, vahvistaen kokemusta omasta "rumuudesta".
Naisvihamielisyys: Keskusteluissa syy yksinäisyyteen ulkoistetaan naisiin, ja naisvihamielisyys on vahvasti läsnä.Radikalisoituminen: Yhteisöt tarjoavat vertaistukea, mutta sen sisältö on lannistavaa ja vihaa ruokkivaa.
Häpeä ja yksinäisyys: Tutkija Lounelan haastatteluissa nousi esiin suuri häpeä ja tarve ymmärtää, miksi he kokevat itsensä "huonoiksi ja rumiksi".
Tutkimuksessa haastatellut miehet olivat usein kolmikymppisiä, ja osalle inceliys oli jo menneisyyttä. Tutkija toteaa, että incel-ajattelu ei aina eroa kovin paljon valtavirran naisvihamielisistä asenteista, kuten naispoliitikkojen häirinnästä
dazu
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja dazu »

Nile Jarvis kirjoitti: To Touko 07, 2026 1:42 am
Kalapaliikki kirjoitti: Ke Touko 06, 2026 9:31 pm Joku typerä nenärengasvajakki tunkee toisten vajakkien marssiin ja saa pataansa. Oujee. Olisivat edes potkineet hengiltä, ei tällaisilla tytteileillä ole kuin kova kustannusvaikutus yhteiskuntaan. Tietysti yleisen kitinän lisäksi, mutta sitä roskaa ei tarvitse käsiä muiden kuin tiktok -pölvästien.
Hyvin sairasta tekstiä. Totta taisi se tutkija haastella hesarissa: inceleiden mielestä ruman naisen saa vaikka tappaa.
Kaksi hyvin sairasta viestiä. Ekana joku panomies mässäilee naisten tappamisella ja sitten siihen vastaa joku tyyppi, jonka mielestä sinkkumiehet on uhka yhteiskunnalle...
Aika perus nykypsykopaattista meninkiä... Tuokin on aika käsittämätöntä, kuinka isot miehet hurraavat porukalla pahoinpitelylle. Kyse on organisoituneesta/laumautuneesta psykopatiasta. Tällaiset henkilöt ja heidän perheenjäsenet ja työkaverit tulisi kaikki tappaa, jotta yhteiskunta saadaan puhdistettua näistä naisten ja vauvojen muna kädessä potkija jumalista. Näillä ei ole mitään oikeutta elää, kuten ei ole myöskään viranomaisilla, eikä lääkäreillä, jotka eivät halunneet estää tekoa, vaan murhasivat samaan aikaan rikosten uhreja psykopaattisdemonihäiriintyneellä raivotautisella voimalla.

Lekalla vaan vittu niin monta iskua päähän, että se pää on yhtä vitun ohut, kuin aa nelonen. Ja omat munat rautaputkella syvälle kurkkuun ennen sitä.
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden
Nile Jarvis
Remington Steele

dazu kirjoitti: To Touko 07, 2026 1:56 am sitten siihen vastaa joku tyyppi, jonka mielestä sinkkumiehet on uhka yhteiskunnalle...
Siinä luki incelit, ei sinkkumiehet :mrgreen: . Kaikki tutkijat ovat huolissaan incel-yhteisössä esiintyvästä väkivallasta.
Mikä saa nuoren miehen vihaamaan naisia? Nämä seitsemän asiaa jokaisen nuoren ja kasvattajan pitäisi tietää incelistä

4. Väkivallan ihailu
Incel-ilmiön keskiössä on väkivallan ja väkivaltaisten ihmisten ihaileminen. Muutamien inceliksi itsensä identifioineiden miesten tekemät joukkomurhat on nostettu ihailun kohteiksi.

Väkivallan kohteeksi joutuneita kohtaan ei ilmaista sympatiaa vaan tapahtumille päinvastoin naureskellaan ja niistä tehdään vitsejä. Nurminen pitää huolestuttavana, että väkivaltaa ylistävän materiaalin pariin ajautuu herkässä iässä ja tilanteessa olevia nuoria miehiä.

Vaikka kaikki eivät itse väkivaltaa suoraan hyväksyisikään, ryhmäpaine on incel-yhteisössä kova.

– Tulee ehkä sellainen tunne, että jos haluaa olla mukana, niin pitää olla vähän niissä vitseissä myös mukana. Vitsien tekeminen väkivallan kustannuksella on todella raadollista.
https://yle.fi/a/74-20052257
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

m1ckey kirjoitti: To Touko 07, 2026 1:02 am
sepponenhe kirjoitti: Ke Touko 06, 2026 10:48 pm
Salmari kirjoitti: Ke Touko 06, 2026 10:10 pm

Anteeksi mitä. Minä en ainakaan ole nisti. Minulla on työ ja perhe ja hyvä elämä. Onko sinulla? Koulutuksesi? Työkokemuksesi?
Tähän minäkin haluaisin saada vastauksen
OT

Piffillä kertoili aikoinaan, ETTÄ pari viikkoa oli 80-luvulla varastomiehenä toiminut.
Sittemmin 404.
höpöhöpö ja jos on ketjun ulkopuolista kysyttävää ni sitä varten on kumisilmä lautamiehissä.
ehkä toi että mä oon nisti ja silti kykenen tuntemaan empatiaa sekä tajuan mikä on oikein ja mikä väärin ja te oikeistolaiset ette "hyvien" elämienne kanssa kykene kertoo aika paljon sekä teistä naistenpotkijoista että myös meistä nisteistä me kun ei oleteta että valkoinen naama ja hyvä koulutus on tae siitä että ihminen on hyvä se kertoo vaan etuoikeuksista ja helposta startista elämään arvot jne...pitäis sit yrittää itse oppia ja mitä tätä murhaa lukenut ne opinnot on teiltä menny pahasti reisille.
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Mäkelä+Honkasalo kohta yle aamussa tätä aihetta käsittelemässä :roll: molemmat estäny mut somessa vitun ääripää lapaset :lol:
Antifa Free Palestina
TimoTyön
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja TimoTyön »

Kumisilmä kirjoitti: Ke Touko 06, 2026 11:51 pm
Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ke Touko 06, 2026 11:32 pm Tämä Hämähäkkimieheksi itsensä kuvitteleva Joakim Suikkanen kuulemma ensimmäinen tunnistettu Tampereen hakkaaja.

Joakim.jpg
Palikka joka näyttää kuvassakin naisia hakkaavalta luuserilta.hyi vittu mikä ihmisen irvikuva.
Tommonen itsekeskeinen salijaakko. Kuvittelee olevansa jotain, mutta melko heikko mieheksi. Pullukka kaksoisleualla. Ei näistä ole mihinkään. Hinkannut lihaksiin nestettä salilla ja silti tosi heikko mieheksi :lol:
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

ilmeinen tarkoitus väkivaltaan riittää estämään marssin eikö taisteluhanskat ole kohtuu selvä merkki et väkivaltaa odotetaan innolla.
suomen poliisi on total paska.
Antifa Free Palestina
TimoTyön
Poliisikoira Rex

Nile Jarvis kirjoitti: To Touko 07, 2026 1:42 am

"Rumuuden ruotijat" viittaa tutkija Emilia Lounelan tekemään tutkimukseen incel-foorumeista (vastentahtoisesti ilman seksiä elävät), joissa miehet pisteyttävät ulkonäköään ja kokevat naisvihamielistä vertaistukea. Yhteisöissä omaa rumaa ulkonäköä pidetään syynä seksittömyyteen ja naisia syyllistetään tilanteesta. Tutkimus valottaa verkkoyhteisöjen radikalisoitumista ja häpeän kokemuksia.Incel-foorumeiden keskustelukulttuuri:Ulkonäön pisteytys: Miehet arvioivat toistensa ulkonäköä asteikolla 1–10, vahvistaen kokemusta omasta "rumuudesta".
Naisvihamielisyys: Keskusteluissa syy yksinäisyyteen ulkoistetaan naisiin, ja naisvihamielisyys on vahvasti läsnä.Radikalisoituminen: Yhteisöt tarjoavat vertaistukea, mutta sen sisältö on lannistavaa ja vihaa ruokkivaa.
Häpeä ja yksinäisyys: Tutkija Lounelan haastatteluissa nousi esiin suuri häpeä ja tarve ymmärtää, miksi he kokevat itsensä "huonoiksi ja rumiksi".
Tutkimuksessa haastatellut miehet olivat usein kolmikymppisiä, ja osalle inceliys oli jo menneisyyttä. Tutkija toteaa, että incel-ajattelu ei aina eroa kovin paljon valtavirran naisvihamielisistä asenteista, kuten naispoliitikkojen häirinnästä
Tuohan on aivan vitun epärehellistä. 25v jälkeen naista ei kiinnosta juurikaan miehen ulkonäkö vaan se miten kuuluisa, varakas, tai hyvillä suhteilla varustettu mies on. Ei Helena Koivu roiku Mikon perässä siksi, että Mikko olisi komea. Vaan siksi, että Mikko on vittu miljonääri. Samasta syystä Mikon kyljessä nyt roikkuu joku oman elämänsä katupyöräilijä.

Ja tuo, että miehet arvostelevat toistensa ulkonäköä on vitun tyhmää. Onko ne homoja? Kysyisivät naisilta.
TimoTyön
Poliisikoira Rex

Kumisilmä kirjoitti: To Touko 07, 2026 6:51 am ilmeinen tarkoitus väkivaltaan riittää estämään marssin eikö taisteluhanskat ole kohtuu selvä merkki et väkivaltaa odotetaan innolla.
No ei se poliisi missään ole mikään kaikkivoipa Jumala. Vaikka poliisi olis ollut 50m päässä niin ei se olisi tapahtuneeseen ehtinyt puuttumaan. Sehän oli ohi muutamassa sekunnissa. Perheväkivaltakin kerkeää aina tapahtua ja poliisi vaan selvittelee jälkiä. Onhan poliisillakin taisteluvarustus. Ei se kerro muusta kuin pelosta.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

TimoTyön kirjoitti: To Touko 07, 2026 6:58 am
Kumisilmä kirjoitti: To Touko 07, 2026 6:51 am ilmeinen tarkoitus väkivaltaan riittää estämään marssin eikö taisteluhanskat ole kohtuu selvä merkki et väkivaltaa odotetaan innolla.
No ei se poliisi missään ole mikään kaikkivoipa Jumala. Vaikka poliisi olis ollut 50m päässä niin ei se olisi tapahtuneeseen ehtinyt puuttumaan. Sehän oli ohi muutamassa sekunnissa. Perheväkivaltakin kerkeää aina tapahtua ja poliisi vaan selvittelee jälkiä. Onhan poliisillakin taisteluvarustus. Ei se kerro muusta kuin pelosta.
tarkoitinkin siinä marssin lähtöpaikalla jokainen taisteluhanska vittuun rivistä ja koppiin.vasemmisto miekkareissa on aina dösä kytillä valmiina ja koppiin viedään ennalta usein satakin tyyppiä.natsien kohdalla näin ei tapahdu.jumalauta piffin ylläpitäjän koirakin kiltti haukku vielä kopitettiin vapauspelissä tapahtumassa mut ei tuomittua elinkautismurhaaja rami jouhkasta :lol:
Antifa Free Palestina
Vastaa Viestiin