Henkirikos Kotkassa - tutkitaan murhana, 10.5.26

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Woltkuski
Alibin satunnaislukija

Re: Henkirikos Kotkassa - tutkitaan murhana, 10.5.26

Viesti Kirjoittaja Woltkuski »

Sipi kirjoitti: Ma Touko 11, 2026 3:24 pm ONko tekotavasta tietoa?

Jäin miettimään, että onkohan siellä tätä Matt & Mervi -hommaa ollut jo vuosikausia, vähän turpaan vuoron perään ja kännissä sitten filosofoidaan joka viikonloppu, kunnes äityy väkivallaksi?

Vai oliko joku puskista flippaaminen vailla ennakkovaroitusta ulkopuolisille ainakaan?

Jos tuo uusin kuva pitää paikkaansa, on kaveri laihtunut kovasti viimeisten vuosien aikana. Tulee mieieen joku sairaus ja lääkitys.
On eri näköä miehessä joo.
KumiJalkine
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja KumiJalkine »

Jos vaimo kritisoi TrumPutinia ja lensi niskat edellä parvekkeelta?
Stonedar
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Stonedar »

Woke on mennyt liian pitkälle, jos vaimonsa murhasta linnaan joutuu.
K9Wifey
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja K9Wifey »

^
Joo, huomasin saman (punttisali) - itse ällöän kaikkia punttikuvia, joskaan tuo nyt ei ollut mikään pullistelukuva.

Minusta molemmissa kuvissa, myös punkerompana otetussa, silmissä on jotain ilkeää.

Nainen sentään näyttää suloiselta, helposti lähestyttävältä.

Mulle tulee tunne, että tekoväline on ase, pam. Mut en avaa 'Madam K9Wifey' -0700-linjaa vaikka niin olisikin. :shock:
RL11/6 kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 7:22 pm Poistettu mielipuolista mölinää.
-NILS-
Kolmekaks
Alokas

Viesti Kirjoittaja Kolmekaks »

Todennäköisesti mies pimahtanut, kun nainen ehdottanut eroa yms. Kannattaa muuten käydä kymen sanomien juttu tästä herrasta. Siellä hän juuri puhuu parisuhteista ja niihin suhtautumisesta.
AyCapo
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja AyCapo »

Jonkun elämäntaparemontin on tehnyt. Oli ennen melko pulskassa kunnossa,nyt on painoa lähtenyt reilusti pois. Tietty roikkuvaa nahkaa jonkin verran ylimääräisenä.
Haiskahtaa vahvasti eroprosessilta.
Rousku
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Ääninäytekin löytyy tuolta,kun vähän kelaa alaspäin. Aika tavallisia mielipiteitä.
rahima
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja rahima »

Jonkun sortin "uskovainen" eikä hyväksy sateenkaarilippuja. Vaimo luultavasti ollut hellan ja nyrkin välissä, tietysti pitempään. Lähisuhdeväkivaltahan pahenee koko ajan ja tässä lopputulos.
Sieppari
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Sieppari »

rahima kirjoitti: Ma Touko 11, 2026 5:47 pm Jonkun sortin "uskovainen" eikä hyväksy sateenkaarilippuja. Vaimo luultavasti ollut hellan ja nyrkin välissä, tietysti pitempään. Lähisuhdeväkivaltahan pahenee koko ajan ja tässä lopputulos.
Yksi FB päivitys Olavinlinnasta
"Olavinlinnan pihalla. 31.3.2026 tuli täyteen 15 vuotta yhdessä." (Aviossa 30.4.2012)

Mikolla 68 kaveria feisbuukissa
Vaimolla 1502 kaveria ja paljon seuraajia...
Pad
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pad »

Naapurit eivät ole kuulleet mitään, joten aika pieni kerroin on kuristaminen tekotapana. Siellä on isäntä raivostunut jostakin.

Isäni asui aikoinaan — ja myös kuoli yhdessä kyseisistä rapuista.
Viimeksi muokannut Pad, Ma Touko 11, 2026 6:47 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hei sinä siellä, onks sul kelloo?
Fordson
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja Fordson »

Oikeus ennen kaikkea kirjoitti: Ma Touko 11, 2026 3:45 pm
Jos tuo uusin kuva pitää paikkaansa, on kaveri laihtunut kovasti viimeisten vuosien aikana. Tulee mieieen joku sairaus ja lääkitys.
Tuo uusin kuva on kuntosalilta.
On ilmeisesti alkanut viime aikoina kovasti kuntoilemaan ja rääkkäämään itseään.
Hiukset ovat kyllä harmaantuneet, mikä ei ole vielä kovin tavallista hänen iässään.
Mä oon tuota vuoden nuorempi ja ihan harmaapäinen. Ei tietysti kukaan muu viisikymppinen (tai jopa ali) harmaannu.

Oli muuten paska kommentti sulta!
putsi
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja putsi »

Puhelinkortti kirjoitti: Ma Touko 11, 2026 3:26 pm Hiljaiset hissukathan ne juuri murhaa. Kovaa meteliä ja suunsoittoa pitävillä miehillä kaikki jääkin suunsoiton asteelle.
Niinhän me tehdään. Tosin olen syyllistynyt suunsoittoonkin, joskin harvemmin parisuhdeasioissa. Joka tapauksessa olen pääosin rauhallinen ja hiljainen sekä hyvällä resilienssillä ja terveellä kasvatuksella varustettu mies, eikä ole missään elämänvaiheessa haluttanut surmata ketään - ei edes omia "vihamiehiä". Yleensä olen kuitenkin ollut se osapuoli, joka on siirtynyt pois huonosta parisuhteesta, ja lopulta olen saanut kontolleni uhriutuneiden henkisen väkivallan. Onneksi maailmaan mahtuu puhetta, joten sille on aivan sama, mutta henkisestä väkivallasta ei ole pitkä matka fyysiseen väkivaltaan.

Tämä tapaus itsessään vaikuttaa intohimorikokselta, mutta 'murha' tutkintanimikkeenä puolestaan sanoo päinvastaista. Yleensä intohimorikos on äkkipikaisuuksissaan tehty, ja voihan tässäkin tutkinta vielä muuttaa suuntaansa. Myös lähes 15 vuoden avioliitto on kohtuullisen pitkä aika yhteiseloa. Tällaisissa tilanteissa on aivan hyvä, että kumppani on elänyt elämää ja kokenut niin vastoinkäymisiä kuin menetyksiäkin, jolloin hirmuteon riski on taatusti pienempi.

Tekijä ei kuitenkaan vaikuta olevan päihdeongelmainen tai vastaavaa, ja kuten joku häntä kuvaili, niin aivan asiallisen miehen vaikutelman saa. Lapsiakin on. Mitähän lie on tapahtunut, niin olen melko varma asiasta, että mies katuu tätä lopun elämäänsä. Tästäkin seikasta tulee mieleen, että vaikea uskoa tällaisen ihmisen syyllistyvän järjestelmälliseen murhaan pilaten puolisonsa, lastensa ja oman elämänsä. Sen verran täytyy tervettä itserakkautta omaa elämäänsä kohtaan olla, että ei syyllisty tällaisiin tekoihin. Sen vaimon kanssa ei olisi välttämättä tarvinnut elää kauaa, mutta viimekädessä ihminen kuitenkin joutuu elämään oman itsensä, tekojensa ja seuraustensa kanssa. Myöskään lapset tuskin muistelevat hyvällä tällaisen jälkeen ja keski-iästä vierähtääkin lähes kaikki päivät tiilenpäitä lukemassa aina vanhuuteen saakka.

Ei käy kateeksi, enkä todellakaan haluaisi olla tällaisen henkilön kengissä. Empatiakyvyn vuoksi on jollain tavalla helppo hypätä toisen mielenmaisemaan, mutta nämä teot ovat asioita, joita en kykene ymmärtämään. Aiheuttanee vain pahaa mieltä ja jonkin verran varovaisuutta ihmisten kanssa toimimiseen, nykyään kun tuntuu ihmishengen olevan halpa. Osanotot omaisille ja kevyet mullat uhrille.
Vastuuvapauslauseke
Oikeus ennen kaikkea
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Oikeus ennen kaikkea »

Fordson kirjoitti: Ma Touko 11, 2026 6:13 pm
On ilmeisesti alkanut viime aikoina kovasti kuntoilemaan ja rääkkäämään itseään.
Hiukset ovat kyllä harmaantuneet, mikä ei ole vielä kovin tavallista hänen iässään.
Mä oon tuota vuoden nuorempi ja ihan harmaapäinen. Ei tietysti kukaan muu viisikymppinen (tai jopa ali) harmaannu.

Sorry! Ei ollut tarkoitus moittia. Se oli vain toteamus, että ei ole kovin tavallista.
papu
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja papu »

Fordson kirjoitti: Ma Touko 11, 2026 6:13 pm

Mitä paskaa tuossa kommentissa oli?? Melko herkkähipiäistä 🤣

Ei yhen harmaata ittellä vielä, likemmäs 50. 👌🏼

Ja täysin OT ite juttuun nähen.
Sic itur ad astra
Mitteneng0
Alokas

Viesti Kirjoittaja Mitteneng0 »

Pakko liittyä joukkoon.
Toivottavasti kyseinen uhri päässyt nopeasti pois täältä. Hän on jättänyt moneen vaikutuksen taiteelisella uralla, ikuisesti jää muistoihin<3

Toivottavasti nyt tulis tiedot pihalle ihan virallisen ilmoituksen kautta ja mies joutuis kärsimään teoistaan.

Toivon myös että tämän kautta vihdoin että näistä asioista tulisi kovemmat rangaistukset.
Vastaa Viestiin