Juuri näin. Minä pyysin saada oikeuden päätöksen perustelut koskien Anneli Auerin ja Jens Ihlen tuoretta tuomiota (näillä sanoilla), ja vuorokaudessa tuli linkki sähköpostiin.Arkipäiväinen kirjoitti: La Touko 09, 2026 4:50 pmKirjoittaa pyytävänsä tiedotetta "Varsinais-Suomen käräjäoikeus hylkäsi Anneli Aueria ja Jens Ihleä koskevat syytteet" koskevan päätöksen, laittaa alle nimen lisäksi puhelinnumeron (+emailin) ja pyytää päätöksen pdf-tiedostona. Näin minä ainakin sen sain.nihilistinahalisti kirjoitti: La Touko 09, 2026 3:30 pmEi ole noin kuin joku kirjoitti, "hei ja jne", tuomioistuin lauselma tilataan käsittelyn suorittaneesta käräjäoikeudesta, asianumero tai päätösnumerolla ja vuosimerkinnllä, esim. Pyydän saada kopion asianumerolla (555/2026 olevan käräjäoikeuden päätöksestä" jne, jotenkin tuollain se menee tai päätösnumerolla, en tiedä millä systeemillä menee,mutta sukunimillä,(ehkä saa);melko varmasti ei saa.Helluby kirjoitti: La Touko 02, 2026 6:50 pm
Ok. Ajattelin, että pitää mainita jokin Dnro, pvm, jne, vastaajien lisäksi, mutta onkin ilmeisen simppeli juttu.
Oli muuten erittäin perusteellisesti tehty työ! Erityisen iloinen olin Joki-Erkkilää koskevista päätelmistä.
Sekin ilahdutti suuresti, että kertomusten syntyä käsitellessä on kirjattu päivämäärien epäselvyydestä koskien sitä, milloin poliisi ja syyttäjä on saanut tiedon ja onko heillä tosiasiassa ollut ennakkotieto lasten kertomuksista. Aivan loistavaa työtä Varsinaissuomen käräjäoikeudelta!